![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Byggemøde i Taastrup |
Besvar
|
Side <1 1516171819 143> |
| Forfatter | ||||
Jørgen.Pedersen
Liftarm
Medlem siden: 28-Marts-2006 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Online Point: 3910 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 14-November-2012 kl. 15:34 |
|||
|
Og . Hvem kommer så med fødselsdagskagen ?
![]()
|
||||
|
Jørgen Pedersen
§10 Man skal samvittighedsfuldt overholde de regler, der gælder for ens stilling, og såvel i som uden for tjenesten vise sig værdig til den agtelse og tillid, som stillingen kræver. |
||||
![]() |
||||
H.C.Grove
Liftarm
Medlem siden: 17-Februar-2009 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 3388 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 14-November-2012 kl. 16:20 |
|||
Jeg skal nok lade være med at synge fødselsdagssang for dig ![]() .Henrik |
||||
![]() |
||||
Casper.Hansen
Bestyrelse
Suppleant Medlem siden: 16-Januar-2012 Sted: Danmark Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 3032 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 15-November-2012 kl. 08:12 |
|||
|
Lasse Vestergård
Anne Mette Vestergård Tine Gudiksen Carsten Straaberg Jakob Hestbæk Sten Lassen Henrik Christian Grove Jørgen Pedersen
Brian Jacobsen Nicki Carstensen - Jeg tager en masse
minifig stumper (primært ninjago og starwars) med som jeg gerne vil
bytte/sælge næsten gratis.Søren Johansen Jane Kvint John Thomsen Casper Hansen |
||||
|
Casper Hansen
Med 6 2x4 standard klodser kan du lave 915.103.765 kombinationer Helt ærligt, Hvor klodset må man være? ![]() |
||||
![]() |
||||
Anne.Mette.V
Liftarm
Medlem siden: 20-September-2007 Sted: Denmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 4210 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 15-December-2012 kl. 14:09 |
|||
|
Årets sidste byggemøde i Taastrup er på torsdag den 20. december. (Carsten har checket, at der er åbent). Jeg kommer til byggemøde 20. dec:
Lasse Vestergård
Anne Mette Vestergård
|
||||
![]() |
||||
Søren-Johansen
Dæk
Medlem siden: 18-Marts-2012 Sted: Danmark Region: Midtsjælland Status: Online Point: 6201 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 15-December-2012 kl. 15:21 |
|||
|
Jeg kommer
|
||||
|
Søren Johansen
|
||||
![]() |
||||
C.Straaberg
Dæk
Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 6120 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 16-December-2012 kl. 03:12 |
|||
|
Årets sidste byggemøde i Taastrup er på torsdag den 20. december. (Carsten har checket, at der er åbent).
Jeg kommer til byggemøde 20. dec:
Lasse Vestergård
Anne Mette Vestergård
Søren Johansen Carsten Straaberg Per Valgreen - har noget af familiens LEGO med til salg |
||||
|
Carsten.
|
||||
![]() |
||||
H.C.Grove
Liftarm
Medlem siden: 17-Februar-2009 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 3388 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 16-December-2012 kl. 03:32 |
|||
|
Årets sidste byggemøde i Taastrup er på torsdag den 20. december. (Carsten har checket, at der er åbent).
Lasse Vestergård
Anne Mette Vestergård
Søren Johansen Carsten Straaberg Per Valgreen - har noget af familiens LEGO med til salg Henrik Christian Grove |
||||
![]() |
||||
Jakob.Hestbæk
Bestyrelse
Suppleant Medlem siden: 28-November-2010 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 2845 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 16-December-2012 kl. 04:00 |
|||
|
Lasse Vestergård
Anne Mette Vestergård
Søren Johansen Carsten Straaberg Per Valgreen - har noget af familiens LEGO med til salg Henrik Christian Grove Jakob Hestbæk - kl 19:30 |
||||
![]() |
||||
Nicki.Carstensen
Tagsten
Medlem siden: 30-Juli-2010 Sted: Damark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 586 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 17-December-2012 kl. 03:31 |
|||
|
Lasse Vestergård
Anne Mette Vestergård Søren Johansen Carsten Straaberg Per Valgreen - har noget af familiens LEGO med til salg Henrik Christian Grove Jakob Hestbæk - kl 19:30 Nicki Carstensen
|
||||
![]() |
||||
Tine.Gudiksen
Klods
Medlem siden: 16-Januar-2012 Sted: Danmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 304 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 17-December-2012 kl. 15:48 |
|||
|
||||
![]() |
||||
Daniel.Andersen
Liftarm
Medlem siden: 18-August-2009 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 3358 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 17-December-2012 kl. 16:43 |
|||
|
Er der planlagt noget til mødet?
|
||||
|
At bygge med LEGO er som at male i 3D
|
||||
![]() |
||||
Trine.Jensen
Tagsten
Medlem siden: 14-November-2008 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 501 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 17-December-2012 kl. 16:49 |
|||
|
Jeg kommer til byggemøde 20. dec: Lasse Vestergård Anne Mette Vestergård Søren Johansen Carsten Straaberg Per Valgreen - har noget af familiens LEGO med til salg Henrik Christian Grove Jakob Hestbæk - kl 19:30 Nicki Carstensen Tine gudiksen Anders gudiksen Oliver gudiksen Trine Jensen |
||||
|
Trine Dalsgaard Jensen
|
||||
![]() |
||||
Jørgen.Pedersen
Liftarm
Medlem siden: 28-Marts-2006 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Online Point: 3910 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 17-December-2012 kl. 22:02 |
|||
|
Jeg kommer til byggemøde 20. dec: Lasse Vestergård Anne Mette Vestergård Søren Johansen Carsten Straaberg Per Valgreen - har noget af familiens LEGO med til salg Henrik Christian Grove Jakob Hestbæk - kl 19:30 Nicki Carstensen Tine gudiksen Anders gudiksen Oliver gudiksen Trine Jensen Jørgen Pedersen Kan se at denne motor er et emne til LUGBULK 2013 . Er der nogen der har en opstilling eller noget der arbejder hvor denne servomotor er med i ??? Så tag det med og lad os andre se "vidunderet". Måske kunne det friste til et køb når man har set hvordan den virker
Redigeret af Jørgen.Pedersen - 17-December-2012 kl. 23:02 |
||||
|
Jørgen Pedersen
§10 Man skal samvittighedsfuldt overholde de regler, der gælder for ens stilling, og såvel i som uden for tjenesten vise sig værdig til den agtelse og tillid, som stillingen kræver. |
||||
![]() |
||||
Sten.Lassen
Tagsten
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 541 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 18-December-2012 kl. 03:39 |
|||
|
Jeg kommer til byggemøde 20. dec: Lasse Vestergård Anne Mette Vestergård Søren Johansen Carsten Straaberg Per Valgreen - har noget af familiens LEGO med til salg Henrik Christian Grove Jakob Hestbæk - kl 19:30 Nicki Carstensen Tine gudiksen Anders gudiksen Oliver gudiksen Trine Jensen Jørgen Pedersen
Sten Lassen
|
||||
![]() |
||||
Tom.Jakobsen
Klods
Medlem siden: 26-November-2011 Sted: Danmark Region: Vestsjælland Status: Offline Point: 141 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 19-December-2012 kl. 04:48 |
|||
|
Jeg kommer til byggemøde 20. dec: Lasse Vestergård Anne Mette Vestergård Søren Johansen Carsten Straaberg Per Valgreen - har noget af familiens LEGO med til salg Henrik Christian Grove Jakob Hestbæk - kl 19:30 Nicki Carstensen Tine gudiksen Anders gudiksen Oliver gudiksen Trine Jensen Jørgen Pedersen
Sten Lassen
Tom Jakobsen (første byggemøde)
|
||||
|
Tom Jakobsen
|
||||
![]() |
||||
Casper.Hansen
Bestyrelse
Suppleant Medlem siden: 16-Januar-2012 Sted: Danmark Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 3032 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 19-December-2012 kl. 07:41 |
|||
|
Jeg kommer til byggemøde 20. dec: Lasse Vestergård Anne Mette Vestergård Søren Johansen Carsten Straaberg Per Valgreen - har noget af familiens LEGO med til salg Henrik Christian Grove Jakob Hestbæk - kl 19:30 Nicki Carstensen Tine gudiksen Anders gudiksen Oliver gudiksen Trine Jensen Jørgen Pedersen Sten Lassen Tom Jakobsen (første byggemøde) Casper Hansen
|
||||
|
Casper Hansen
Med 6 2x4 standard klodser kan du lave 915.103.765 kombinationer Helt ærligt, Hvor klodset må man være? ![]() |
||||
![]() |
||||
John.Thomsen
Tagsten
Medlem siden: 16-Januar-2012 Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 645 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 19-December-2012 kl. 13:40 |
|||
|
Jeg kommer til byggemøde 20. dec: Lasse Vestergård Anne Mette Vestergård Søren Johansen Carsten Straaberg Per Valgreen - har noget af familiens LEGO med til salg Henrik Christian Grove Jakob Hestbæk - kl 19:30 Nicki Carstensen Tine gudiksen Anders gudiksen Oliver gudiksen Trine Jensen Jørgen Pedersen Sten Lassen Tom Jakobsen (første byggemøde) Casper Hansen
Jane Kvint John Scheel Thomsen |
||||
![]() |
||||
H.C.Grove
Liftarm
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 20-December-2012 kl. 10:39 |
|||
|
Jeg er desværre syg, så jeg kommer ikke.
Årets sidste byggemøde i Taastrup er på torsdag den 20. december. (Carsten har checket, at der er åbent). Jeg kommer til byggemøde 20. dec: Lasse Vestergård Anne Mette Vestergård Søren Johansen Carsten Straaberg Per Valgreen - har noget af familiens LEGO med til salg Jakob Hestbæk - kl 19:30 Nicki Carstensen Tine gudiksen Anders gudiksen Oliver gudiksen Trine Jensen Jørgen Pedersen Sten Lassen Tom Jakobsen (første byggemøde) Casper Hansen
Jane Kvint John Scheel Thomsen .Henrik |
||||
![]() |
||||
Sten.Lassen
Tagsten
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 541 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 20-December-2012 kl. 10:56 |
|||
|
Min mave synes jeg bør holde mig i nærheden af tønden - så det gør jeg
Jeg kommer til byggemøde 20. dec: Lasse Vestergård Anne Mette Vestergård Søren Johansen Carsten Straaberg Per Valgreen - har noget af familiens LEGO med til salg Jakob Hestbæk - kl 19:30 Nicki Carstensen Tine gudiksen Anders gudiksen Oliver gudiksen Trine Jensen Jørgen Pedersen
Tom Jakobsen (første byggemøde)
Casper Hansen
Jane Kvint John Scheel Thomsen |
||||
![]() |
||||
Jørgen.Pedersen
Liftarm
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 10-Januar-2013 kl. 12:00 |
|||
|
Byggemøde i Taastrup torsdag den 17. januar 2013 Årets første ![]() Nu med Togtosseforsamling. Mød op og tag dine byggeprojekter med. Hele som halve. Jeg kommer : Jørgen Pedersen
|
||||
|
Jørgen Pedersen
||||
![]() |
||||
Besvar
|
Side <1 1516171819 143> |
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |