![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Undead Disaster |
Besvar
|
| Forfatter | |
Svend.Erik.Saksun
Dæk
Medlem siden: 07-Oktober-2005 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 10156 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: Undead DisasterSendt: 18-September-2012 kl. 12:55 |
|
Jeg er også blevet sat til at bygge anderledes niveaumoduler til Kundby-udstillingen i uge 42.
Anne Mette har bygget til de voksne, så jeg måtte hellere bygge noget til børnene... Under en udgravning på Kirkebakken dukkede disse fire gæve krigere frem. Det må have været en kraftig Blitz, siden der stadig er ild (og hvor er de farver (hvid, rød, grøn, brun) bare svære at fotografere sammen).![]() ![]() |
|
![]() |
|
Stefan.Sandbeck
Panel
Medlem siden: 30-Oktober-2008 Sted: Denmark Region: Vestsjælland Status: Offline Point: 1276 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 18-September-2012 kl. 13:46 |
|
Sådan ...... Glæder mig til at se alle modulere i det lille layout i kundby
|
|
|
Stefan Sandbeck
Den ABS afhængige Autolakere(citat fra Kundby) TC8 |
|
![]() |
|
Morten.Øberg
Panel
Medlem siden: 20-November-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 904 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 18-September-2012 kl. 14:35 |
|
Det er god humor.
Du kunne evt fjerne benene fra den ene, så det ligner at skelettet kommer op af jorden?
|
|
|
Morten Øberg
|
|
![]() |
|
Brian.Lynnerup
Plade
Medlem siden: 07-April-2010 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 92 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 19-September-2012 kl. 08:55 |
|
|
![]() |
|
BrianAbildgaard
Klods
Medlem siden: 18-December-2009 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 297 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 19-September-2012 kl. 09:50 |
|
hehe den er cool
|
|
![]() |
|
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |