![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Middelalder byhus |
Besvar
|
| Forfatter | |
Benjamin.Jakobsen
Liftarm
Medlem siden: 04-Februar-2012 Sted: Danmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 2128 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: Middelalder byhusSendt: 13-Maj-2012 kl. 04:15 |
|
Mit bidrag til "global contest 1" i LCC på classic-castle.com
GC1 at LCC by bentoft, on Flickr GC1 at LCC by bentoft, on Flickr GC1 at LCC by bentoft, on Flickr GC1 at LCC by bentoft, on Flickr |
|
![]() |
|
Kim.Andersen
Panel
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: Himmerland Status: Offline Point: 1432 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 13-Maj-2012 kl. 04:45 |
|
Det er for fedt! Sådan!
Dine gulve er i verdens klasse, især er jeg vild med brostenene, døren, det lille opbevaringsrum under trappen - Ja det hele...
|
|
|
Kim Andersen
"Hvis plan A ikke virker, så husk, at alfabetet har 28 bogstaver." |
|
![]() |
|
Thomas.Due.Larsen
Klods
Medlem siden: 03-Juni-2011 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 139 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 13-Maj-2012 kl. 04:46 |
|
Høj høj klasse, virkelig gennemført, elsker dit fortov eller hvad det hed i middelalderen
Over and out agger_18
|
|
![]() |
|
Morten.Dalermoen
Panel
Medlem siden: 30-Juli-2010 Sted: Norge Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1658 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 13-Maj-2012 kl. 05:14 |
|
WOW
|
|
|
Morten Dalermoen
|
|
![]() |
|
Kenneth.N
Liftarm
Medlem siden: 22-Juli-2009 Sted: Denmark Region: Lolland-Falster Status: Offline Point: 2224 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 13-Maj-2012 kl. 06:17 |
|
Det der er helt sikkert en præmie værdigt !!
Jeg er vild med det hele, specielt din mosaik er inspirerende !! Held og lykke
|
|
|
Kenneth Nielsen
|
|
![]() |
|
Frederik.Normann
Tagsten
Medlem siden: 14-Maj-2009 Sted: Denmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 424 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 13-Maj-2012 kl. 06:41 |
|
Hold da helt maule et flot gadefortorv du har fået bikset sammen der !
Det ser sørme godt ud! og held og lykke med konkurrencen :)
|
|
|
Venligst
Frederik Ankjær Normann ankjrdesign.com Deltager i LEGO Master 2021! |
|
![]() |
|
Martin.Bruun
Dæk
Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 5296 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 13-Maj-2012 kl. 06:51 |
|
Arj.. mann.. Nu tabte jeg kæben ned i tastaturet!!
Hold da k*** det er fedt. Alt det de andre sagde + trappen synes jeg er utroligt flot og velproportioneret. Hele farveskemaet er smukt afstemt. Møblerne, figurerne etc. etc.
Redigeret af Martin.Bruun - 13-Maj-2012 kl. 06:52 |
|
|
Martin Bruun
"A man builds with his brain and not with his hands" - Brickelangelo |
|
![]() |
|
Svend.Erik.Saksun
Dæk
Medlem siden: 07-Oktober-2005 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 10156 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 13-Maj-2012 kl. 08:26 |
|
Det er en rigtig god moc, Benjamin, med fine dataljer. Gulvene er med til at hæve niveauet.
Jeg forstår dog ikke trappetrinene foran hoveddøren og i hallen (da fortovet og gulvet i hallen er i samme niveau). Og jeg ville nok have taget hjelmen af ridderen, der spiser...
Men, flot arbejde!
|
|
![]() |
|
Benjamin.Jakobsen
Liftarm
Medlem siden: 04-Februar-2012 Sted: Danmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 2128 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 13-Maj-2012 kl. 08:51 |
|
Tak for de pæne ord. Kritik er også velkommen.
|
|
![]() |
|
Jeppe.Schmidt
Panel
Medlem siden: 27-Februar-2011 Region: Sydsjælland Status: Offline Point: 755 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 13-Maj-2012 kl. 13:26 |
|
Super fed brolægning udendørs!! Og generelt en flot MOC.
Jeg vil tilslutte mig Svend-Erik. Det er pokkers upraktisk at spise med hjelm på. Desuden synes jeg også du skal beslutte dig hvad det er for en tid du bygger i. De der romerhjelme flader uden for.
|
|
|
Jeppe Schmidt
|
|
![]() |
|
BrianAbildgaard
Klods
Medlem siden: 18-December-2009 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 297 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 14-Maj-2012 kl. 03:44 |
|
Hold da op. Super fedt...lækre gulve du har der + en masse andet godt. Helt enig i at det lille kammer under trappen er cool.
Enig med Hr Schmidt ovenfor at en smule stilrenhed romer/ikke romer ville gøre det endnu mere perfekt.
Udenfor er der 2 sorte plader sat på nedenfor vinduer. Smag og behag - bedre uden mener jeg.
|
|
![]() |
|
Casper.Hansen
Bestyrelse
Suppleant Medlem siden: 16-Januar-2012 Sted: Danmark Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 3032 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 14-Maj-2012 kl. 09:28 |
|
Flot MOC, super gulv mosaik og dejligt med liv.
|
|
|
Casper Hansen
Med 6 2x4 standard klodser kan du lave 915.103.765 kombinationer Helt ærligt, Hvor klodset må man være? ![]() |
|
![]() |
|
Peter.Aasholm
Panel
Medlem siden: 05-September-2007 Sted: Denmark Region: Himmerland Status: Offline Point: 771 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 15-Maj-2012 kl. 09:04 |
|
|
|
|
Peter Aasholm
|
|
![]() |
|
MortenHjortshøj
Panel
Medlem siden: 13-Oktober-2008 Sted: Denmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 1245 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 15-Maj-2012 kl. 10:00 |
|
Klasse !
Så det "live in progress" ved byggemøde d. 9.
Udsmykning i væg på 1. sal, mosaik i gulv og det lille rum under trappen, genialt
|
|
|
Morten Hjortshøj Rasmussen
|
|
![]() |
|
Martin.Nygaard
Liftarm
Medlem siden: 10-December-2009 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 2578 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 15-Maj-2012 kl. 10:14 |
|
Det er RIGTIG flot det der - virkelig gennemført. Lidt sjov trappe, som Svend Erik kommentere, men synes på ingen måde det skader - faktisk tvært imod.
|
|
|
Martin "Technic" Nygaard Schacht ..
|
|
![]() |
|
Ulrik.Hansen
Dæk
Medlem siden: 04-Marts-2008 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7437 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 15-Maj-2012 kl. 19:00 |
|
Flot byggeri. Lækker mosaic — især foran fordi den virker meget tilfældig, hvis man kan kalde det for det.
|
|
|
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
|
|
![]() |
|
Jesper.Pedersen
Tagsten
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 303 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 16-Maj-2012 kl. 03:53 |
|
Meget flot!
|
|
![]() |
|
Lars.H.Sørensen
Panel
Medlem siden: 02-Marts-2012 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 1091 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 19-Maj-2012 kl. 17:57 |
|
Jeg er målløs.. Det er så lækkert lavet!! mange gode, sjove og flotte detaljer.
|
|
|
Leg godt :)
|
|
![]() |
|
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |