Byggepladen Websted Hjemmesiden
Om foreningen
Bestyrelsen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download
Links

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Sidste nyt
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - LEGO CLUB
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

LEGO CLUB

Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
Svend.Erik.Saksun Se drop down
Dæk
Dæk

Medlem siden: 07-Oktober-2005
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 10156
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Svend.Erik.Saksun Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05-Februar-2012 kl. 11:54
Her kan man læse LEGO Club Magazine online:
Til top
S.Skjødt-Ladefoged Se drop down
Dæk
Dæk
LUGBULK General

Medlem siden: 07-Marts-2011
Sted: DK
Region: Østjylland
Point: 16005
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér S.Skjødt-Ladefoged Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11-Februar-2012 kl. 04:22

Vi får først medlems nummer til april, MAX´s nummermaskine er i stykker og han skal have den skildt af og samlet på ny først. Tongue

Søren Skjødt-Ladefoged.

LUGBULK General
Til top
Dæk
Dæk

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Svend.Erik.Saksun Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11-Februar-2012 kl. 06:10
Ja, "Viktor" har også fået mail....
Til top
Dæk
Dæk

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Svend.Erik.Saksun Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24-Februar-2012 kl. 13:28
Mens vi venter på medlemsskab og Club Magazine, så kan vi passende fordrive tiden med at bygge denne Panda blyantsholder, som er årets første LEGO Club Build...Smile
Til top
Dæk
Dæk

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Svend.Erik.Saksun Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04-April-2012 kl. 05:18
Og idag fik vi så mail fra MAX med en byggevejledning til en påskehare... Smile
Den er nu printet i 6 eksemplarer og senere idag går jeg i gang med at pakke 6 poser med klodser.

Så når børnebørnene kommer til påskefrokost laver jeg en speed build. Vinderen får et kæmpe påske æg og de 5 toere må nøjes med et mindre. Cry

PS: Jeg skifter det gule ud med hvidt og lime ud med DBG. 
Til top
Jesper.Thuesen Se drop down
Dæk
Dæk

Medlem siden: 29-Maj-2006
Sted: Denmark
Point: 5515
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesper.Thuesen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04-April-2012 kl. 05:45
Jeg har også printet den, og skal også lige have fundet ud af, hvad jeg skal skifte den lime ud med (damn man ikke købte sig fattig i Power Miners-sæt - not).

Redigeret af Jesper.Thuesen - 04-April-2012 kl. 05:48
Jesper Konrad Thuesen
Forum-Moderator

"People don't stop playing because they are getting old, they get old because they stop playing!"
Oliver Wendell Holmes (1809 - 1894)

Til top
Dæk
Dæk

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Svend.Erik.Saksun Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04-April-2012 kl. 05:52
Jeg synes at DBG virker fint i stedet for lime.
Det ser også mere naturligt ud.
Til top
H.Mikkelsen Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 20-Juni-2007
Region: Nordvestjylland
Point: 2341
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér H.Mikkelsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04-April-2012 kl. 06:10
Hej
Er det mon muligt at lægge en scannet kopi af byggevejledningen, af påskeharen, ind under downloads??   (og gerne med et link til den i denne tråd)????

Mange påskehilsner   Henning M.
Til top
Rasmus.Ansbjerg Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 09-Februar-2011
Sted: Danmark
Point: 2571
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus.Ansbjerg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04-April-2012 kl. 06:31
Citat: H.Mikkelsen H.Mikkelsen skrev:

Hej
Er det mon muligt at lægge en scannet kopi af byggevejledningen, af påskeharen, ind under downloads??   (og gerne med et link til den i denne tråd)????

Mange påskehilsner   Henning M.

Til top
Dæk
Dæk

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Svend.Erik.Saksun Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04-April-2012 kl. 09:22
Godt, Rasmus, jeg prøvede at lægge den ind som en pdf fil, men den var for stor... Confused
Til top
Erik.D.Petersen Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 27-Oktober-2011
Point: 1136
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Erik.D.Petersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09-Maj-2012 kl. 20:31
Citat: S.Skjødt-Ladefoged S.Skjødt-Ladefoged skrev:

Vi får først medlems nummer til april, MAX´s nummermaskine er i stykker og han skal have den skildt af og samlet på ny først. Tongue

Medmindre min evne til at aflæse en kalender er helt ude i hampen, så er den termin vist overskredet nu. Er der nogen herinde som kan/vil/må oplyse hvor langt "MAX" er med sin nummermaskine? Wink
Til top
Dæk
Dæk

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Svend.Erik.Saksun Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10-Maj-2012 kl. 06:34
Her er svaret fra MAX:

Kære LEGO® Club medlem

Tak for din e-mail.

Jeg er i fuld sving med at få alt klar i LEGO Club Danmark og at forberede det, vi allerede har sat i søen.

Jeg kan desværre ikke besvare din e-mail, men har du spørgsmål så se her <http://medlem.legoclub.dk/about/faq> , om du kan finde et svar.

Alternativt kan du kontakte kundeservice <http://www.lego.com/da-dk/service/>  på e-mail eller per telefon.

De bedste hilsner

Din LEGO Club ven Max

Til top
R.Christiansen Se drop down
Tagsten
Tagsten

Medlem siden: 01-September-2009
Point: 579
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér R.Christiansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06-Juni-2012 kl. 17:19
Venter I andre også stadig på, at Max ringer til it-supporten for at få hjælp til sin nummermaskine? LOL
Til top
Dæk
Dæk

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Svend.Erik.Saksun Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06-Juni-2012 kl. 17:23
Ja, Max har vist gabt over mere end han kan klare...
Til top
Jesper.Lindbæk Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 17-Januar-2011
Sted: Danmark
Region: Nordsjælland
Point: 939
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesper.Lindbæk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06-Juni-2012 kl. 17:41
Stakkel Max. Håber ikke det medfører en depressionWink
Jesper Westlund Lindbæk

Oderint dum metuant

I don't suffer insanity, I enjoy every minute of it!
Til top
C.Behrens Se drop down
Dæk
Dæk

Medlem siden: 29-April-2008
Region: Trekantsområdet
Point: 5810
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér C.Behrens Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06-Juni-2012 kl. 18:21
Jeg synes da bare at de skulle tage og udsende det på engelsk til ungerne. Det er jo nok oversættelsen og trykningen det kniber lidt med.
Det ville da være bedre med en engelsk udgave end ingenting at få.
Til top
Dæk
Dæk

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Svend.Erik.Saksun Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07-Juni-2012 kl. 04:16
Følgende standard svar finder man i FAQ:

Jeg har ikke modtaget mit LEGO Club Magazine

Får vi dit LEGO Club Magazine retur, scanner vi dit medlemsnummer og sender en e-mail til dig. Dvs. vi giver besked til dig, hvis vi har fået det retur. Det kan skyldes du er flyttet, eller måske er der bare sket en fejl i leveringen. Der kan gå flere dage, før vi får magasinerne retur, så hav tålmodighed. Hvis du intet hører, så kontakt kundeservice, som kan sende et magasin-eksemplar til dig.

Så, måske skal jeg bede mit syntetiske barnebarn om at kontakte kundeservice...
Til top
Jesper.Thuesen Se drop down
Dæk
Dæk

Medlem siden: 29-Maj-2006
Point: 5515
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesper.Thuesen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07-Juni-2012 kl. 11:29
Heller ingen af de 3 medlemmer i vores husstand har modtaget et LEGO Club Magazine.

Ej heller nogen mail, så mon ikke det skyldes, at de endnu ikke er afsendt.
Jesper Konrad Thuesen
Forum-Moderator

"People don't stop playing because they are getting old, they get old because they stop playing!"
Oliver Wendell Holmes (1809 - 1894)

Til top
Martin.Jensen Se drop down
Tagsten
Tagsten

Medlem siden: 26-Januar-2004
Region: Østjylland
Point: 454
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Martin.Jensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07-Juni-2012 kl. 13:51
Jeg har heller ikke modtaget noget som helst
Martin Bjerregaard Jensen
Til top
Gert.Hansen Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 05-Februar-2005
Point: 1843
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gert.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07-Juni-2012 kl. 15:45
Jeg sidder her med 1. danske Club blad - så det findes ihvertfald. Jeg har dog ikke fået det tilsendt, jeg tog det på arbejdet. Hvornår posten så får det ud til jeres adresser ved jeg ikke.
Til top
 Besvar Besvar Side  <1234>

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.059 sekunder.