![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Kartoffelrækkerne |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Martin.Bruun ![]() Dæk ![]() ![]() Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 5294 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg var også ved at gå bagover dengang Esben præsentere kartoffelrækkerne første gang og jeg så den også til LEGO-World, men nu hvor tråden bliver "aktiv" igen, så får jeg alligevel øje på nye detaljer jeg ikke har lagt mærke til før!
Det er bare et superfedt byggeri Esben! .. Det er svært at sammenligne MOC's og den her er måske ikke så teknisk avanceret som flere af dine andre MOC's men bedømt på "liv" og detaljegrad, så synes jeg det er din bedste MOC til dato.
![]() |
|
Martin Bruun
"A man builds with his brain and not with his hands" - Brickelangelo |
|
![]() |
|
René.Hoffmann ![]() Dæk ![]() ![]() Facebook kaptajn Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7681 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg er helt enig - den er i en klasse for sig!
Og en ting, som jeg godt kan lide ved dine byggerier, Esben - det er, at du som udgangspunkt arbejder udfra din eksisterende klodsbeholdning... At du ikke bare køber det, du mangler - for at komme "nemt" udover konstruktions-problemer... (Har din AT-ST-præmie iøvrigt fundet vej til nogle af dine MOC's endnu?) ![]() Jeg lægger også mærke til flere detaljer, når man ser den igen... Ladcyklen er kanon!! ![]() |
|
René Hoffmann
LEGO-holic by nature Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver" |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |