Byggepladen Websted Hjemmesiden
Om foreningen
Bestyrelsen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download
Links

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - World Map (2) mosaik
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

World Map (2) mosaik

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Steen.Villumsen Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 07-August-2006
Sted: Denmark
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 1266
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steen.Villumsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: World Map (2) mosaik
    Sendt: 13-Marts-2012 kl. 12:42
Så har jeg være igang med endnu et verdenskort (det sidste i lang tid Smile).
Det blev igen til 5x3 48-knops plader i størrelsen. Denne gang forstørrede jeg landdelene lidt så de bedre fyldte formatet ud, ligesom at nordpolen (som åbenbart bare er en 'flyder' LOL) ikke kom med.
Personligt er jeg blevet ret godt tilfreds med byggeriet. En ting er at bygge landdelene, men det sjove var ny monumenter og dyr - især hvalen krævede noget tid da der skulle SNOT'es en del.

Vil du se flere billeder af detaljer eller selve byggeriet, så klik her

Redigeret af Steen.Villumsen - 13-Marts-2012 kl. 16:09
Til top
A.Flyndersøe Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 22-September-2009
Region: Østjylland
Point: 1998
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér A.Flyndersøe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13-Marts-2012 kl. 13:05
whou, virkelig flot og fede landmarks!

Redigeret af A.Flyndersøe - 13-Marts-2012 kl. 13:07
Anders Thykjær Flyndersøe
Til top
Ina.Nilsson Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 28-Januar-2006
Region: Trekantsområdet
Point: 2777
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ina.Nilsson Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13-Marts-2012 kl. 14:08
Super flot og inspirerende.... Jeg kan virkelig godt lide din ide og udførsel.... Clap
Ina Hjorth Nilsson

Til top
Casper.Hansen Se drop down
Bestyrelse
Bestyrelse
Suppleant

Medlem siden: 16-Januar-2012
Sted: Danmark
Region: Nordsjælland
Point: 3040
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Casper.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13-Marts-2012 kl. 17:23
God ide - godt udført.
Måske skulle den have været bredere, det virker som om at især Sydamerika og Afrika er blevet lidt smalle i det.

Iøvrigt sød hval.
Casper Hansen
Med 6 2x4 standard klodser kan du lave 915.103.765 kombinationer
Helt ærligt, Hvor klodset må man være?
Til top
Sus.Warming Se drop down
Tagsten
Tagsten

Medlem siden: 25-Oktober-2007
Point: 524
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sus.Warming Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13-Marts-2012 kl. 18:37
Super skønt med et anderledes tema - Noget man ikke ser hver dag.
- En fornøjelse...

/Sus
Til top
Bo.Jensen Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 21-Oktober-2005
Point: 1261
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bo.Jensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14-Marts-2012 kl. 04:01
Hej. Jeg har nu limet mosaiken op på en plade og den er klar til brug. Den skal hænge nede i Ide Huset i Billund.Hilsen Bo
Til top
Svend.Erik.Saksun Se drop down
Dæk
Dæk

Medlem siden: 07-Oktober-2005
Point: 10156
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Svend.Erik.Saksun Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15-Marts-2012 kl. 06:31
Det er du sluppet godt fra, Steen.
Det er en vanskelig disciplin.

Et problem - som jeg ser det - er, at når man bygger på den måde og så hænger det op på en væg bagefter, så kommer bygninger (og pingviner) til at ligge ned og stritte ud mod beskueren...
Til top
Steen.Villumsen Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 07-August-2006
Point: 1266
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steen.Villumsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15-Marts-2012 kl. 11:43
Citat: Svend.Erik.Saksun Svend.Erik.Saksun skrev:

Et problem - som jeg ser det - er, at når man bygger på den måde og så hænger det op på en væg bagefter, så kommer bygninger (og pingviner) til at ligge ned og stritte ud mod beskueren...

Hej Svend-Erik,
tak for de venlige ord Embarrassed.

Jeg kan sagtens følge dig i problematikken, og det har også være overvejet at de små pingo'er skulle stå på en erling eller lign. I sidste ende håber jeg at 'noget der stritter ud' af mosaikken vil få beskuer til at tage et skridt hen og kigge nærmere på den, istedet for den bare bliver et billede på væggen.
Til top
Ulrik.Hansen Se drop down
Dæk
Dæk

Medlem siden: 04-Marts-2008
Region: Hovedstadsområdet
Point: 7450
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ulrik.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15-Marts-2012 kl. 16:10
Det ser godt ud, Steen!
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.051 sekunder.