![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Byggemøde i Taastrup |
Besvar
|
Side <1 7891011 143> |
| Forfatter | |
Thomas.Dreyer
Plade
Medlem siden: 05-August-2011 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 63 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 17-Januar-2012 kl. 12:21 |
|
Kommer på torsdag d. 19. januar:
Carsten Straaberg Lasse Vestergård Anne Mette Vestergård Jakob Hestbæk Henrik Christian Grove Thomas Seifert Trine Dalsgaard Jensen Asger Lindeblad Thomas Dreyer Sørensen (første gang til byggemøde ) |
|
![]() |
|
Anders.B.Thuesen
Klods
Medlem siden: 16-Januar-2012 Sted: Danmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 174 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 17-Januar-2012 kl. 16:31 |
|
Æh er det ok hvis jeg også dukker op?
|
|
![]() |
|
Nicki.Carstensen
Tagsten
Medlem siden: 30-Juli-2010 Sted: Damark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 586 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 17-Januar-2012 kl. 16:59 |
|
Kommer på torsdag d. 19. januar:
Carsten Straaberg Lasse Vestergård Anne Mette Vestergård Jakob Hestbæk Henrik Christian Grove Thomas Seifert Trine Dalsgaard Jensen Asger Lindeblad Thomas Dreyer Sørensen (første gang til byggemøde )Nicki Carstensen (også første gang til byggemøde) Jeg går ud fra det er kl. 19 som der står i den første post i tråden.
|
|
![]() |
|
Anne.Mette.V
Liftarm
Medlem siden: 20-September-2007 Sted: Denmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 4210 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 17-Januar-2012 kl. 17:13 |
Ja naturligvis!
Det er kl. 19 i Taastrup Medborgerhus.
|
|
![]() |
|
Anders.B.Thuesen
Klods
Medlem siden: 16-Januar-2012 Sted: Danmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 174 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 17-Januar-2012 kl. 18:23 |
|
Super!
|
|
![]() |
|
H.C.Grove
Liftarm
Medlem siden: 17-Februar-2009 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 3388 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 17-Januar-2012 kl. 18:46 |
|
Så må vi også hellere sætte Anders på listen:
Kommer på torsdag d. 19. januar: Carsten Straaberg Lasse Vestergård Anne Mette Vestergård Jakob Hestbæk Henrik Christian Grove Thomas Seifert Trine Dalsgaard Jensen Asger Lindeblad Thomas Dreyer Sørensen (første gang til byggemøde )Nicki Carstensen (også første gang til byggemøde) Anders B. Thuesen .Henrik |
|
![]() |
|
Sten.Lassen
Tagsten
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 541 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 18-Januar-2012 kl. 03:44 |
|
Så må vi også hellere sætte Anders på listen:
Kommer på torsdag d. 19. januar: Carsten Straaberg Lasse Vestergård Anne Mette Vestergård Jakob Hestbæk Henrik Christian Grove Thomas Seifert Trine Dalsgaard Jensen Asger Lindeblad Thomas Dreyer Sørensen (første gang til byggemøde )Nicki Carstensen (også første gang til byggemøde) Anders B. Thuesen Sten Lassen
|
|
![]() |
|
Anders.B.Thuesen
Klods
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 18-Januar-2012 kl. 14:33 |
|
|
![]() |
|
Casper.Hansen
Bestyrelse
Suppleant Medlem siden: 16-Januar-2012 Sted: Danmark Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 3032 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 18-Januar-2012 kl. 16:59 |
|
Jeg kommer også for første gang.
|
|
|
Casper Hansen
Med 6 2x4 standard klodser kan du lave 915.103.765 kombinationer Helt ærligt, Hvor klodset må man være? ![]() |
|
![]() |
|
Henrik.Hansen
Liftarm
Medlem siden: 01-April-2005 Sted: Denmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 2020 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 18-Januar-2012 kl. 17:58 |
|
jeg kommer osse hvis der er plads
|
|
|
Henrik Hansen
" Skal den spændetrøje virkelig stramme så meget !! " Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver" |
|
![]() |
|
H.C.Grove
Liftarm
Medlem siden: 17-Februar-2009 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 3388 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 18-Januar-2012 kl. 18:42 |
|
Eftersom Carsten ikke har fået bekræftet reservationerne, ved vi heller ikke hvor vi skal være, så det er fuldstændig umuligt at sige om der er plads.
Så er der to mere der ikke kan finde ud af at kopiere listen og skrive sig på: Kommer på torsdag d. 19. januar: Carsten Straaberg Lasse Vestergård Anne Mette Vestergård Jakob Hestbæk Henrik Christian Grove Thomas Seifert Trine Dalsgaard Jensen Asger Lindeblad Thomas Dreyer Sørensen (første gang til byggemøde )Nicki Carstensen (også første gang til byggemøde) Anders B. Thuesen (også første gang til byggemøde Sten Lassen
Casper Hansen (for første gang) Henrik Hansen .Henrik |
|
![]() |
|
C.Straaberg
Dæk
Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 6120 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 21-Januar-2012 kl. 04:38 |
|
Som det også kan ses i kalenderen er der booket møder for hele 2012 i Taastrup Medborgerhus.
Her er datoerne til dem, der lige vil smide det i deres egne kalendere: 16/2 - det er første dag under LEGO World, så der er nok en del af os, der ikke kommer den dag! 15/3 19/4 24/5 - OBS! 4. torsdag pga. helligdag 21/6 (intet i juli) 16/8 20/9 18/10 15/11 20/12 |
|
|
Carsten.
|
|
![]() |
|
Casper.Hansen
Bestyrelse
Suppleant Medlem siden: 16-Januar-2012 Sted: Danmark Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 3032 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 24-Januar-2012 kl. 08:46 |
|
Super ærgeligt med d. 16. Februar, kunne man ikke rykke den en uge frem eller tilbage?
|
|
|
Casper Hansen
Med 6 2x4 standard klodser kan du lave 915.103.765 kombinationer Helt ærligt, Hvor klodset må man være? ![]() |
|
![]() |
|
C.Straaberg
Dæk
Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 6120 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 16-Februar-2012 kl. 14:36 |
|
Den smuttede vist i dag pga. LEGO World. Der kom i hvert fald ikke andre end mig
![]() Lad os mødes torsdag d. 23. februar i Taastrup Medborgehus' café kl. 19. Alle er velkomne til at møde op. Medbring gerne et sæt at bygge, eller tag noget LEGO med, som du er i gang med sortere. Jeg synes, vi skal prøve at få gang i en byttecentral. Reglerne er simple: Tag nogle klodser med, som du gerne vil bytte til noget andet. De fremmødte finder ud af indbyrdes, hvordan der skal byttes. Jeg kommer d. 23/2: Carsten Straaberg |
|
|
Carsten.
|
|
![]() |
|
Henrik.Ludvigsen
Dæk
Medlem siden: 16-Januar-2012 Sted: Danmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 7917 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 16-Februar-2012 kl. 14:43 |
|
Lad os mødes torsdag d. 23. februar i Taastrup Medborgehus' café kl. 19.
Alle er velkomne til at møde op. Medbring gerne et sæt at bygge, eller tag noget LEGO med, som du er i gang med sortere. Jeg synes, vi skal prøve at få gang i en byttecentral. Reglerne er simple: Tag nogle klodser med, som du gerne vil bytte til noget andet. De fremmødte finder ud af indbyrdes, hvordan der skal byttes. Jeg kommer d. 23/2: Carsten Straaberg Henrik Ludvigsen (debutant)
Redigeret af Henrik.Ludvigsen - 16-Februar-2012 kl. 14:44 |
|
![]() |
|
Anne.Mette.V
Liftarm
Medlem siden: 20-September-2007 Sted: Denmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 4210 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 16-Februar-2012 kl. 14:53 |
|
Alle er velkomne til at møde op. Medbring gerne et sæt at bygge, eller tag noget LEGO med, som du er i gang med sortere. Jeg synes, vi skal prøve at få gang i en byttecentral. Reglerne er simple: Tag nogle klodser med, som du gerne vil bytte til noget andet. De fremmødte finder ud af indbyrdes, hvordan der skal byttes. Jeg kommer d. 23/2: Carsten Straaberg Henrik Ludvigsen (debutant)
Lasse Vestergård Anne Mette Vestergård
|
|
![]() |
|
H.C.Grove
Liftarm
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 16-Februar-2012 kl. 18:41 |
|
Lasse Vestergård Anne Mette Vestergård
Henrik Christian Grove |
|
![]() |
|
Nicki.Carstensen
Tagsten
Medlem siden: 30-Juli-2010 Sted: Damark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 586 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 17-Februar-2012 kl. 14:32 |
|
Lasse Vestergård Anne Mette Vestergård Nicki Carstensen
Henrik Christian Grove |
|
![]() |
|
Casper.Hansen
Bestyrelse
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 18-Februar-2012 kl. 13:04 |
|
Lasse Vestergård Anne Mette Vestergård Nicki CarstensenHenrik Christian Grove Casper Hansen
|
|
|
Casper Hansen
|
![]() |
|
C.Straaberg
Dæk
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 21-Februar-2012 kl. 03:11 |
|
Jeg har fået bekræftet, at der er åbent i Medborgerhuset - så vi ses da dér!
|
|
|
Carsten.
|
|
![]() |
|
Besvar
|
Side <1 7891011 143> |
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |