![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Damplokomotiv |
Besvar
|
Side <12 |
| Forfatter | ||
Casper.Hansen
Bestyrelse
Suppleant Medlem siden: 16-Januar-2012 Sted: Danmark Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 3040 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 31-Januar-2012 kl. 16:58 |
|
|
Det er et meget flot tog - min datter sagde "nejsse, tog".
Jeg havde ikke tænkt på at sorte vinduer kunne være så dyre |
||
|
Casper Hansen
Med 6 2x4 standard klodser kan du lave 915.103.765 kombinationer Helt ærligt, Hvor klodset må man være? ![]() |
||
![]() |
||
Lars.Mogensen
Panel
Medlem siden: 05-Januar-2010 Sted: Denmark Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 1518 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 01-Februar-2012 kl. 11:31 |
|
|
Ville smide lidt flere billeder op på BrickShelf, men siden er nede og har været det i et par dage. Nogen der ved hvad der er galt?
|
||
![]() |
||
Matias.Bendtsen
Tagsten
Medlem siden: 02-September-2011 Sted: danmark Region: Vendsyssel Status: Offline Point: 655 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 01-Februar-2012 kl. 11:52 |
|
ikke andet end det
|
||
|
Matias bendtsen
UDEN H simply building... if you stop getting better, you stop being good. |
||
![]() |
||
NielsOttoHansen
Klods
Medlem siden: 23-Oktober-2008 Sted: Denmark Region: Midtjylland Status: Offline Point: 151 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 03-Februar-2012 kl. 08:43 |
|
|
Det er et af de flotteste tog jeg længe har set , ( måske det flotteste )
|
||
![]() |
||
Lars.Mogensen
Panel
Medlem siden: 05-Januar-2010 Sted: Denmark Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 1518 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 03-Februar-2012 kl. 12:33 |
|
|
Så, kom der endelig hul igennem til BrickShelf; og det lader til at være forbedret; synes at alting reagerede meget hurtigere end det plejer.
Jeg har smidt lidt flere billeder op til jer, som vel kan ses så snart de bliver frigivet af systemet: http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?f=495658 |
||
![]() |
||
Marcus.Jørgensen
Klods
Medlem siden: 06-August-2010 Sted: Danmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 183 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 05-Februar-2012 kl. 11:54 |
|
|
Det der er bare rigtig imponerende
Der får du stor respekt fra min side
|
||
![]() |
||
Besvar
|
Side <12 |
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |