Byggepladen Websted Hjemmesiden
Om foreningen
Bestyrelsen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download
Links

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Valhalla og Bifrost
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Valhalla og Bifrost

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Martin.Bruun Se drop down
Dæk
Dæk

Medlem siden: 24-Januar-2004
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 5296
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Martin.Bruun Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Valhalla og Bifrost
    Sendt: 27-Oktober-2005 kl. 21:48

Nu vil jeg skynde mig at sige, at jeg ikke kan tage æren for MOC'sne nedenunder, jeg er kun budbringer

Men modellerne af Valhalla og regnbuebroen Bifrost er såmænd kreeret af et vore nye medlemmer Bo Jensen, som bare har lidt tekniske vanskeligheder og derfor har mailet billederne til mig til offentliggørelse.

Men nok snak... nyd de flotte MOC's  og smid da lige en kommentar!

Martin Bruun

"A man builds with his brain and not with his hands"

- Brickelangelo
Til top
Jan.Rosgaard Se drop down
Tagsten
Tagsten

Medlem siden: 21-Januar-2005
Region: Østjylland
Point: 365
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jan.Rosgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27-Oktober-2005 kl. 21:55

Vild flotte MOC´s. Meget imponeret. Ender jo med at man ikke tør vise sine egne .

Må siges at være en yderst respektabe entre

Men Bo, hvorfor er du ikke blevet medlem noget før?

Jan Rosgaard
Til top
C.Straaberg Se drop down
Dæk
Dæk

Point: 6120
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér C.Straaberg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27-Oktober-2005 kl. 22:49
Flot udført, og et stort plus for at vælge noget der på en måde er særegent dansk (eller i hvert fald nordisk). Eiffeltrårnet er da imponerende, men dette her er meget specielt, og rigtigt fedt. Godt gået, Bo! 
Carsten.

Til top
René.Hoffmann Se drop down
Dæk
Dæk
Facebook kaptajn

Point: 7680
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér René.Hoffmann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27-Oktober-2005 kl. 23:04

Holy Moses (eller skulle man sige Holy Thor??)

Dét ser bare helt kanon ud, Bo!! Dem glæder jeg mig til at se bedre close-ups af... Vi har fået mange nye medlemmer på det seneste, som bare er braget igennem med fede tilbud og flotte MOC's... Man bliver jo helt svedt...

Det tegner til en rigtig god Klodsfest allerede...

Ses vi, Bo? Det tror jeg vist nok, vi gør...

René Hoffmann

LEGO-holic by nature

Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver"
Til top
Per.Langkilde Se drop down
Dæk
Dæk

Medlem siden: 26-Januar-2004
Region: ikke oplyst
Point: 5932
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Per.Langkilde Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27-Oktober-2005 kl. 23:53

Hellige haller - Det ser godt ud.

(Findes de også i nærbilleder )

En smule malurt må jeg dog dryppe

Bifrost må kunne laves "sammenhængende"
Til top
A.Gaasedal Se drop down
Tagsten
Tagsten

Medlem siden: 20-April-2004
Point: 518
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér A.Gaasedal Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28-Oktober-2005 kl. 00:07

Ikke et øje tørt må man sige, det er bar' iorden.

Jeg glæder mig til lidt nærbilleder eller lidt kiggen med fingrene til KF2006.

Anders Gaasedal Website
"10-4 Good Buddy"
Til top
Peter.Vingborg Se drop down
Dæk
Dæk
Byggebladets redaktør

Medlem siden: 29-Februar-2004
Sted: LEGO Fan Land
Region: Vestjylland
Point: 8669
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter.Vingborg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28-Oktober-2005 kl. 00:15
Tømt for ord -  men så lidt bogstaver: UG
Redaktør på Byggebladet
Layoutmanager:
LEGO dage, Frilandsmuseet Hjerl Hede 2014-?
MODUVERSE DANMARK, SFW 2022 og 2023
Byg & Leg, Svendborg Teater 2022-?
Klodsfest 2024, Hvalsø
Klodsfest 2025, Thisted
Til top
Chris.Paton Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 02-Juni-2004
Sted: Greenland
Point: 1321
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Chris.Paton Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28-Oktober-2005 kl. 00:28

Hej Bo

Flot lavede!  De skal ses til Klodsfesten ikke?

Til top
Jakob.Bindslet Se drop down
Webmaster
Webmaster
Webmaster

Medlem siden: 05-Januar-2005
Point: 7350
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jakob.Bindslet Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28-Oktober-2005 kl. 00:35
Skide flot ! ... måske burde man også bygge et vist træ
---oooOOooo---

Jakob Bindslet
Mail til webmasteren <-- skriv til webmasteren via email, ikke via PMer.
Til top
Gert.Hansen Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 05-Februar-2005
Point: 1843
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gert.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28-Oktober-2005 kl. 01:07
Citat: Peter.Vingborg Peter.Vingborg skrev:

Tømt for ord -  men så lidt bogstaver: UG

Nejnej. Efter den nye skala bliver det "mG", som er topkarakteren, og hvor bundkarakteren er "slet slet ikke".

Men om ikke andet så ser det ud til at blive et alle-points-muligt byggeri.

Rart at se nogen nordisk inspireret.
Til top
Bo.Jensen Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 21-Oktober-2005
Point: 1261
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bo.Jensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28-Oktober-2005 kl. 12:05
 tak for de pæne ord jeg skal nok tage nogle billeder tæt på der kommer en på søndag og hjælper mig? har prøvet at lave bifrost mere samlet det er meget svært da nogle af farverne kun kommer i store klodser. det er jo en trist dag på søndag?????? legoland lukker men var der nede i går de haved fjernet det store kar så der var ikke så meget at komme efter. også stor tak til martin for hjælp med billederne,men hvis nogen skulle komme forbi silkeborg så gik ind har nok nogvet koldt eller varmt at drikke.hvad med nogle billeder af noget star wars? har bygget en lille smule bla Yavin Base som er på den 4 måne Yavin fra filmen Star Wars A New Hope.
Til top
Lars.Lange Se drop down
Panel
Panel

Point: 1127
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars.Lange Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28-Oktober-2005 kl. 12:14

Hej Bo,
Og velkommen til

På billederne ser din kreationer godt nok flotte ud! Jeg glæder mig til close-up billeder, gerne live til KF06  

M.h.t. søndag, så kan du jo melde dig under fanerne til d. 12/11 - så kan du da få raget nogle klodser hjem til dine bygge projekter

Citat: Bo.Jensen Bo.Jensen skrev:

hvad med nogle billeder af noget star wars? har bygget en lille smule bla Yavin Base som er på den 4 måne Yavin fra filmen Star Wars A New Hope.
JA TAK! Det er jeg da sikker på mange gerne vil se. Især hvis de kvalitets mæssigt følger dine nordiske.

/Lars Lange

"Growing old is mandatory; growing up is optional!"

Til top
René.Hoffmann Se drop down
Dæk
Dæk
Facebook kaptajn

Point: 7680
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér René.Hoffmann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28-Oktober-2005 kl. 13:41

Citat: Bo.Jensen Bo.Jensen skrev:

hvad med nogle billeder af noget star wars? har bygget en lille smule bla Yavin Base som er på den 4 måne Yavin fra filmen Star Wars A New Hope.

Hej Bo...

Den slags behøver du slet ikke spørge om... Her i foreningen vil vi ALTID gerne se, hvad folk har lavet... Det er ikke som de flestes koner/kærester, der bare siger "ja-ja, jeg HAR set det..." Vi er allesammen vildt nysgerrige efter at se medlemmernes MOC's...

René Hoffmann

LEGO-holic by nature

Til top
Bo.Jensen Se drop down
Panel
Panel

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bo.Jensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28-Oktober-2005 kl. 14:18
 lyder spændene ank den 12/11 kan jeg evt få lidt mere info drt hele er stadivæk helt nyt så undskyld de mange spørgsmål  nå må heller smutte skal ud og sutere 15kilo klodser op i farver og størelser hilsen bo
Til top
Lars.Lange Se drop down
Panel
Panel

Point: 1127
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars.Lange Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28-Oktober-2005 kl. 15:52
Ang. d. 12/11 læs i tråden "legolands tur" i løst og fast gruppen
/Lars Lange

"Growing old is mandatory; growing up is optional!"

Til top
Bo.Jensen Se drop down
Panel
Panel

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bo.Jensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29-Oktober-2005 kl. 13:01
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.054 sekunder.