Byggepladen Websted Hjemmesiden
Om foreningen
Bestyrelsen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download
Links

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Sidste nyt
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - LEGO CLUB
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

LEGO CLUB

Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
Carsten.Svendsen Se drop down
Tagsten
Tagsten

Medlem siden: 19-November-2010
Sted: Danmark
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 748
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Carsten.Svendsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07-Januar-2012 kl. 16:14
Citat: Stefan.Sandbeck Stefan.Sandbeck skrev:

Citat: GlennGuldhammer GlennGuldhammer skrev:

Så er ungerne og jeg også tilmeldt, måtte dog lige ringe og spørge min far om lov til at melde mig ind i klubbenLOL.
Hvad med forældre spørgsmålet WinkLOL

Jeg har også lige meldt mig ind i klubben. Spørgsmålet havde jeg ingen idé om, så jeg skrev bare Amalienborg. Den kom da videre, men om det var det rigtige svar har ingen anelse om - og jeg er også fuldstændigt ligeglad med hvor hun bor henne Wink
Til top
Erik.D.Petersen Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 27-Oktober-2011
Point: 1136
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Erik.D.Petersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07-Januar-2012 kl. 18:09
Citat: Carsten.Svendsen Carsten.Svendsen skrev:

Jeg har også lige meldt mig ind i klubben. Spørgsmålet havde jeg ingen idé om, så jeg skrev bare Amalienborg. Den kom da videre, men om det var det rigtige svar har ingen anelse om - og jeg er også fuldstændigt ligeglad med hvor hun bor henne Wink

Carsten: det er et godt bud LOL, tror dog stadig at der blot er tale om en dækadresse for CIA Wink

Noget helt andet er: gad vide om hun er blevet indstillet til at modtage fortjenstmedaljen for 40 års "tjenste" i Staten?! Wink
Til top
GlennGuldhammer Se drop down
Tagsten
Tagsten

Medlem siden: 17-Oktober-2008
Sted: Vendsyssel
Region: Vendsyssel
Point: 344
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér GlennGuldhammer Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08-Januar-2012 kl. 15:35
Citat: Stefan.Sandbeck Stefan.Sandbeck skrev:

Citat: GlennGuldhammer GlennGuldhammer skrev:

Så er ungerne og jeg også tilmeldt, måtte dog lige ringe og spørge min far om lov til at melde mig ind i klubbenLOL.
Hvad med forældre spørgsmålet WinkLOL
Ja den måtte jeg lige Google, var ikke lige klar over hvem dronningen var og hvor hun borLOL
Skrev bare kongeskibet, kunne dog ikke finde en addresse.

Redigeret af GlennGuldhammer - 08-Januar-2012 kl. 15:36
Til top
Martin.Jensen Se drop down
Tagsten
Tagsten

Medlem siden: 26-Januar-2004
Sted: Denmark
Region: Østjylland
Point: 454
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Martin.Jensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08-Januar-2012 kl. 15:56
Min mor sagde ja, men undrede sig da lidt over at skulle spørges.
Martin Bjerregaard Jensen
Til top
Svend.Erik.Saksun Se drop down
Dæk
Dæk

Medlem siden: 07-Oktober-2005
Point: 10156
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Svend.Erik.Saksun Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09-Januar-2012 kl. 13:30

Jeg tilmeldte et barnebarn og satte mig selv på som værge.

Barnebarnet bor nu hos mig! Glemte at spørge hans forældre!
Til top
Tomas.Lørup Se drop down
Bestyrelse
Bestyrelse
Bestyrelsesmedlem

Medlem siden: 17-December-2010
Region: Nordvestjylland
Point: 1584
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tomas.Lørup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09-Januar-2012 kl. 15:14
Jeg spurgte en af stemmerne inde i hovedet om han ville være min far..... og det ville han gerne :D
Intet er umuligt for den, der bærer viljen i hjertet.
Til top
Jesper.Lindbæk Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 17-Januar-2011
Region: Nordsjælland
Point: 939
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesper.Lindbæk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09-Januar-2012 kl. 18:55
Jeg er min egen værge. Nu skal jeg så til at stå til ansvar for mine handlinger...Cry
Jesper Westlund Lindbæk

Oderint dum metuant

I don't suffer insanity, I enjoy every minute of it!
Til top
R.Christiansen Se drop down
Tagsten
Tagsten

Medlem siden: 01-September-2009
Point: 579
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér R.Christiansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16-Januar-2012 kl. 17:33
Nogen, der har modtaget et medlemsnummer endnu?
Til top
Martin.Nygaard Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 10-December-2009
Region: Trekantsområdet
Point: 2578
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Martin.Nygaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16-Januar-2012 kl. 18:01
Niks....
Martin "Technic" Nygaard Schacht ..

Til top
Dæk
Dæk

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Svend.Erik.Saksun Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16-Januar-2012 kl. 18:08
Som jeg skrev andetsted i forum i december 2011:

De to nye klubber i Danmark og Finland åbner for tilmeldinger i januar 2012, men først i juni kan de nye medlemmer forvente at modtage et Club-magasin.
Til top
C.Behrens Se drop down
Dæk
Dæk

Medlem siden: 29-April-2008
Point: 5810
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér C.Behrens Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16-Januar-2012 kl. 18:39
Jeg så et sted på nettet, at der kommer 2 forskellige udgaver af bladet. Et til drenge og et andet til piger.
Man må da sige at TLG virkelig satser 100% på at få flere piger med på vognen denne gang!
Til top
R.Christiansen Se drop down
Tagsten
Tagsten

Medlem siden: 01-September-2009
Point: 579
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér R.Christiansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16-Januar-2012 kl. 18:52
Citat: Svend.Erik.Saksun Svend.Erik.Saksun skrev:

Som jeg skrev andetsted i forum i december 2011:

De to nye klubber i Danmark og Finland åbner for tilmeldinger i januar 2012, men først i juni kan de nye medlemmer forvente at modtage et Club-magasin.
Jeg spurgte efter medlemsnummer, ikke medlemsblad Wink
Til top
Dæk
Dæk

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Svend.Erik.Saksun Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16-Januar-2012 kl. 19:10
Tak, Rune, jeg skifter lige kontaktlinser...Smile
Til top
Dæk
Dæk

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Svend.Erik.Saksun Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16-Januar-2012 kl. 19:11
Citat: C.Behrens C.Behrens skrev:

Jeg så et sted på nettet, at der kommer 2 forskellige udgaver af bladet. Et til drenge og et andet til piger.
Man må da sige at TLG virkelig satser 100% på at få flere piger med på vognen denne gang!
Ja, men IKKE i Danmark.
Foreløbig kommer der kun to udgaver af Club-Magasinet i England og Tyskland.
Til top
Steen.Pedersen Se drop down
Plade
Plade

Medlem siden: 12-April-2006
Region: Sydsjælland
Point: 57
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steen.Pedersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18-Januar-2012 kl. 08:38
Skal jeg være tilmeldt Lego Club, for at få bladet, for jeg bliver med at få at vide at de ikke kan finde min
adresse.
Steen Ejler Pedersen
Til top
Dæk
Dæk

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Svend.Erik.Saksun Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18-Januar-2012 kl. 09:53
Kun medlemmer af LEGO Club får tilsendt LEGO Club-Magazine...
Til top
Kim.Thomsen Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 23-November-2004
Point: 954
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kim.Thomsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18-Januar-2012 kl. 12:12
Og her er så lige et spørgsmål.
Jeg tilmeldte mig, fik en email og klikkede på aktiveringslinket.
Så fik jeg en mail, hvor der stod at jeg ville modtage et medlemsnummer, når de havde fundet et.
Hvor lang tid skal de bruge på at finde et nummer? Dead

Til top
Dæk
Dæk

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Svend.Erik.Saksun Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18-Januar-2012 kl. 14:58
Aner det ikke, Kim, jeg venter også på mit...
Til top
H.C.Grove Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 17-Februar-2009
Region: Hovedstadsområdet
Point: 3388
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér H.C.Grove Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18-Januar-2012 kl. 15:54
Og det samme gør jeg...

.Henrik
Til top
Jørgen.Pedersen Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 28-Marts-2006
Region: Hovedstadsområdet
Point: 3910
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jørgen.Pedersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19-Januar-2012 kl. 12:18
Har tilmeldt mig, og min værge har skrevet at dronningen bor på Amalienborg 71
Jørgen Pedersen

§10 Man skal samvittighedsfuldt overholde de regler, der gælder for ens stilling, og såvel i som uden for tjenesten vise sig værdig til den agtelse og tillid, som stillingen kræver.
Til top
 Besvar Besvar Side  <1234>

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.082 sekunder.