Byggepladen Websted Hjemmesiden
Om foreningen
Bestyrelsen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download
Links

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Undergrundsbane
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Undergrundsbane

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Frederik.Pedersen Se drop down
Klods
Klods

Medlem siden: 31-Oktober-2010
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 146
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Frederik.Pedersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Undergrundsbane
    Sendt: 14-Januar-2012 kl. 05:38
Hej, og godt nyt år til alle!
Jeg var hen over nyt år, en tur i London. Når man opholder sig i sådan en fed by, kan man ikke undgå, at blive fascineret af Undergrunden.
Jeg har derfor kastet mig ud i, at bygge en undergrundsbane, se resultatet her på siden
Ja, jeg ved godt at husene ikke er så engelske.
Close up, på selve metrostationen.
Alle husene.
Bagsiden af medaljen, den opmærksomme bruger kan se, at der er græs på bagsiden, men sne foran...
Det var alt fra nu
Ris og ros modtages meget gerne
Mvh Frederik
Til top
Svend.Erik.Saksun Se drop down
Dæk
Dæk

Medlem siden: 07-Oktober-2005
Point: 10156
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Svend.Erik.Saksun Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14-Januar-2012 kl. 06:10
Jeg synes faktisk du har ramt det engelske bymiljø ganske godt. Selvfølgelig ville det blive endnu bedre hvis du ændrede de "hollandske huse" til noget mere londonskt.

Mange gode detaljer. Jeg ville nok fjerne julestemningen og sneen når jeg alligevel skulle i gang med ændringer. Og så ville jeg gøre noget mere ud af kanten over undergrundsbanen.

Det røde hus med de skæve rør er en perle!
Til top
Jeppe.Schmidt Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 27-Februar-2011
Region: Sydsjælland
Point: 755
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jeppe.Schmidt Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14-Januar-2012 kl. 07:14
Alle tiders MOC. Det er rigtigt at dine huse ikke er central London style, men en mindre gade i de lidt mere stille kvarterer kunne da sagtens se sådan ud.
Jeg synes det er fedt nok at der er en gut med en høtyv der venter på undergrundsbanen. Men hvis man forsøgte sig i virkeligheden ville man nok blive stoppet med sådan et "våben".
Som Svend Erik skriver så ville en ensretning af årstiderne hjælpe.
Jeppe Schmidt
Til top
K.Gabriel Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 24-Juli-2008
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Point: 950
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér K.Gabriel Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14-Januar-2012 kl. 09:11
Gode og meget varierede huse. Jeg er også vild med den rørføring.
Måske forenden af et Subway-tog ville tilføje til stemningen (som der jo allerede er rigeligt af). Og så nogle lygtepæle.
K.Gabriel
Til top
Chris.Paton Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 02-Juni-2004
Sted: Greenland
Point: 1321
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Chris.Paton Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14-Januar-2012 kl. 11:44
Flotte MOC Frederik!Clap Jeg kan lide at der er nogen som kigge ud a vinduet i husene. Jeg kunne forstille at den vil ser endnu bedre ud med en gade/vej med biler eller "delivery vans" foran husene også. 
Til top
Kenneth.N Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 22-Juli-2009
Region: Lolland-Falster
Point: 2224
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kenneth.N Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14-Januar-2012 kl. 13:53
Superflot MOC Smile

Hvis jeg skulle gøre husene mere Londonske, så ville jeg tilføje en etage mere (eller måske to på en eller to af dem og så en ekstra på resten). Husene i London er meget smalle og i gennemsnit minimum 3 etager, i hvert fald i det område jeg normalt kommer i Wink

Ellers synes jeg nu det ligner meget godt Clap
Kenneth Nielsen
Til top
C.Behrens Se drop down
Dæk
Dæk

Medlem siden: 29-April-2008
Region: Trekantsområdet
Point: 5810
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér C.Behrens Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14-Januar-2012 kl. 19:47
Frederik, jeg blev lige nød til at tjekke i din profil for at se hvor gammel du var. Ca 14 år!  Jeg synes saft suseme at det her er godt gået! Jeg tror at du er en shooting star i foreningen!  Du har absolut talent knægt!
Jeg er helt vild med dine lidt "skæve" vinkler.  Det giver sådan et dejligt indtryk og charme af at tingene ikke altid behøver at være helt perkekte. De gamle lidt skæve huse er ramt lige i øjet.

God gået. Clap Jeg er imponeret!

Hvis du har udstilling i tankerne burde du måske overveje at hæve undergrunden lidt så den bliver 14 klodser i højden, så det kunne passe sammen med Knuds bjerg moduler.

Redigeret af C.Behrens - 14-Januar-2012 kl. 19:49
Til top
Martin.Nygaard Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 10-December-2009
Region: Trekantsområdet
Point: 2578
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Martin.Nygaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14-Januar-2012 kl. 20:46
Citat: C.Behrens C.Behrens skrev:

14 klodser i højden, så det kunne passe sammen med Knuds bjerg moduler.

Knuds moduler er 17 klodser høje.
Martin "Technic" Nygaard Schacht ..

Til top
Ulrik.Hansen Se drop down
Dæk
Dæk

Medlem siden: 04-Marts-2008
Point: 7437
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ulrik.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17-Januar-2012 kl. 07:11
Ja, det ser sgu godt ud.

Min bror og jeg byggede faktisk en metrostation sammen ud af vores barndomslego tilbage i '05, og da jeg snakkede med ham en uge senere, var han (viste det sig) på vej ud af sin dark age. Et par år senere fulgte jeg så efter ( :
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
Til top
Thomas.Seifert Se drop down
Klods
Klods

Medlem siden: 27-September-2011
Point: 113
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas.Seifert Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18-Januar-2012 kl. 11:01
Den rørføring er England - og nedgangen til Subwayen er også lige i øjet!
Til top
Christian.Selnø Se drop down
Tagsten
Tagsten

Medlem siden: 24-April-2006
Point: 303
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Christian.Selnø Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18-Januar-2012 kl. 13:04
Det er en flot MOC du har lavet og det ser super godt ud med undergrundsbanen.Thumbs Up
Christian Selnø
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.078 sekunder.