![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Undergrundsbane |
Besvar
|
| Forfatter | |
Frederik.Pedersen
Klods
Medlem siden: 31-Oktober-2010 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 146 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: UndergrundsbaneSendt: 14-Januar-2012 kl. 05:38 |
|
Hej, og godt nyt år til alle!
Jeg var hen over nyt år, en tur i London. Når man opholder sig i sådan en fed by, kan man ikke undgå, at blive fascineret af Undergrunden.
Jeg har derfor kastet mig ud i, at bygge en undergrundsbane, se resultatet her på siden
Ja, jeg ved godt at husene ikke er så engelske.
Close up, på selve metrostationen.
Alle husene.
Bagsiden af medaljen, den opmærksomme bruger kan se, at der er græs på bagsiden, men sne foran...
Det var alt fra nu
Ris og ros modtages meget gerne
Mvh Frederik
|
|
![]() |
|
Svend.Erik.Saksun
Dæk
Medlem siden: 07-Oktober-2005 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 10156 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 14-Januar-2012 kl. 06:10 |
|
Jeg synes faktisk du har ramt det engelske bymiljø ganske godt. Selvfølgelig ville det blive endnu bedre hvis du ændrede de "hollandske huse" til noget mere londonskt.
Mange gode detaljer. Jeg ville nok fjerne julestemningen og sneen når jeg alligevel skulle i gang med ændringer. Og så ville jeg gøre noget mere ud af kanten over undergrundsbanen.
Det røde hus med de skæve rør er en perle!
|
|
![]() |
|
Jeppe.Schmidt
Panel
Medlem siden: 27-Februar-2011 Region: Sydsjælland Status: Offline Point: 755 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 14-Januar-2012 kl. 07:14 |
|
Alle tiders MOC. Det er rigtigt at dine huse ikke er central London style, men en mindre gade i de lidt mere stille kvarterer kunne da sagtens se sådan ud.
Jeg synes det er fedt nok at der er en gut med en høtyv der venter på undergrundsbanen. Men hvis man forsøgte sig i virkeligheden ville man nok blive stoppet med sådan et "våben". Som Svend Erik skriver så ville en ensretning af årstiderne hjælpe.
|
|
|
Jeppe Schmidt
|
|
![]() |
|
K.Gabriel
Panel
Medlem siden: 24-Juli-2008 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 950 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 14-Januar-2012 kl. 09:11 |
|
Gode og meget varierede huse. Jeg er også vild med den rørføring.
Måske forenden af et Subway-tog ville tilføje til stemningen (som der jo allerede er rigeligt af). Og så nogle lygtepæle.
|
|
|
K.Gabriel
|
|
![]() |
|
Chris.Paton
Panel
Medlem siden: 02-Juni-2004 Sted: Greenland Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1321 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 14-Januar-2012 kl. 11:44 |
|
Flotte MOC Frederik!
Jeg kan lide at der er nogen som kigge ud a vinduet i husene. Jeg kunne forstille at den vil ser endnu bedre ud med en gade/vej med biler eller "delivery vans" foran husene også.
|
|
![]() |
|
Kenneth.N
Liftarm
Medlem siden: 22-Juli-2009 Sted: Denmark Region: Lolland-Falster Status: Offline Point: 2224 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 14-Januar-2012 kl. 13:53 |
|
Superflot MOC
Hvis jeg skulle gøre husene mere Londonske, så ville jeg tilføje en etage mere (eller måske to på en eller to af dem og så en ekstra på resten). Husene i London er meget smalle og i gennemsnit minimum 3 etager, i hvert fald i det område jeg normalt kommer i
Ellers synes jeg nu det ligner meget godt
|
|
|
Kenneth Nielsen
|
|
![]() |
|
C.Behrens
Dæk
Medlem siden: 29-April-2008 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 5810 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 14-Januar-2012 kl. 19:47 |
|
Frederik, jeg blev lige nød til at tjekke i din profil for at se hvor gammel du var. Ca 14 år! Jeg synes saft suseme at det her er godt gået! Jeg tror at du er en shooting star i foreningen! Du har absolut talent knægt!
Jeg er helt vild med dine lidt "skæve" vinkler. Det giver sådan et dejligt indtryk og charme af at tingene ikke altid behøver at være helt perkekte. De gamle lidt skæve huse er ramt lige i øjet. God gået. Hvis du har udstilling i tankerne burde du måske overveje at hæve undergrunden lidt så den bliver 14 klodser i højden, så det kunne passe sammen med Knuds bjerg moduler.
Redigeret af C.Behrens - 14-Januar-2012 kl. 19:49 |
|
![]() |
|
Martin.Nygaard
Liftarm
Medlem siden: 10-December-2009 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 2578 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 14-Januar-2012 kl. 20:46 |
Knuds moduler er 17 klodser høje.
|
|
|
Martin "Technic" Nygaard Schacht ..
|
|
![]() |
|
Ulrik.Hansen
Dæk
Medlem siden: 04-Marts-2008 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7437 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 17-Januar-2012 kl. 07:11 |
|
Ja, det ser sgu godt ud.
Min bror og jeg byggede faktisk en metrostation sammen ud af vores barndomslego tilbage i '05, og da jeg snakkede med ham en uge senere, var han (viste det sig) på vej ud af sin dark age. Et par år senere fulgte jeg så efter ( : |
|
|
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
|
|
![]() |
|
Thomas.Seifert
Klods
Medlem siden: 27-September-2011 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 113 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 18-Januar-2012 kl. 11:01 |
|
Den rørføring er England - og nedgangen til Subwayen er også lige i øjet!
|
|
![]() |
|
Christian.Selnø
Tagsten
Medlem siden: 24-April-2006 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 303 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 18-Januar-2012 kl. 13:04 |
|
Det er en flot MOC du har lavet og det ser super godt ud med undergrundsbanen.
|
|
|
Christian Selnø
|
|
![]() |
|
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |