![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Majestatens 40 års jubilæum. |
Besvar
|
| Forfatter | |
C.Behrens
Dæk
Medlem siden: 29-April-2008 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 5826 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: Majestatens 40 års jubilæum.Sendt: 12-Januar-2012 kl. 10:12 |
|
I anledningen af Hendes Majestat Dronningens 40 års tron jubilæum, fik jeg lyst til at lave en lille scene fra Amalienborg og dermed ønske tillykke.
Som en lille spøg har Majestatens gravhund fået forfremmelse i dagens anledningen. Moc´ken kommer til at stå i LUGSHOW case i LEGO Storen fra 15 feb. |
|
![]() |
|
Henrik.Cwarzko
Tagsten
Medlem siden: 10-Januar-2011 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 339 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 12-Januar-2012 kl. 10:27 |
|
Smukt og gennemført - jeg er sikker på at majestæten, med hendes veludviklede sans for humor, også vil smile over gravhunden, og jeg selv glæder mig til at se resten i butikken og her på sitet. Godt gået!
|
|
|
Henrik Cwarzko
|
|
![]() |
|
H.Mikkelsen
Liftarm
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: Nordvestjylland Status: Offline Point: 2373 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 12-Januar-2012 kl. 10:27 |
|
Godt gået Christoffer
Også Betjentens hat ![]() Mange hilsner Henning M. |
|
![]() |
|
Svend.Erik.Saksun
Dæk
Medlem siden: 07-Oktober-2005 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 10156 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 12-Januar-2012 kl. 11:27 |
|
Flot! Må vi ikke se den i sin helhed?
Perspektivet i kollonaden er genialt!
Gadelygterne: Tjek.
Skilderhuset: Tjek.
|
|
![]() |
|
Frederik.Normann
Tagsten
Medlem siden: 14-Maj-2009 Sted: Denmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 424 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 12-Januar-2012 kl. 12:00 |
|
Super flot Christoffer ! - Så mangler du jo bare lige resten af amalienborg og så samle det med marmorkirken og så har du jo københavn centrum
|
|
|
Venligst
Frederik Ankjær Normann ankjrdesign.com Deltager i LEGO Master 2021! |
|
![]() |
|
Jeppe.Schmidt
Panel
Medlem siden: 27-Februar-2011 Region: Sydsjælland Status: Offline Point: 755 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 12-Januar-2012 kl. 12:21 |
|
Super flot. Silderhuset er rigtig godt.
Jeg vil dog foreslå at du udskifter pinden på fødselsdagsflaget til et hvidt lyssværd. Jeg glæder mig til at se den i Storen engang i slutningen af februar.
|
|
|
Jeppe Schmidt
|
|
![]() |
|
Stefan.Sandbeck
Panel
Medlem siden: 30-Oktober-2008 Sted: Denmark Region: Vestsjælland Status: Offline Point: 1276 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 12-Januar-2012 kl. 13:20 |
|
Sådan Christoffer
virkeligt flot jeg er også vild med skildehuset og den lille gravhund vi kan vel snart begynde på at lave indre københavn i fællesskab i foreningen
|
|
|
Stefan Sandbeck
Den ABS afhængige Autolakere(citat fra Kundby) TC8 |
|
![]() |
|
K.Gabriel
Panel
Medlem siden: 24-Juli-2008 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 950 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 12-Januar-2012 kl. 13:29 |
|
Virkelig flot gravhund. Og så alt det andet, de andre har sagt.
|
|
|
K.Gabriel
|
|
![]() |
|
Jesper.Hansen
Liftarm
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 2419 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 12-Januar-2012 kl. 13:58 |
|
Jeg synes jeg kender gravhunden fra et andet sted end hos dronningen? Super MOC Christoffer.
|
|
![]() |
|
René.Hoffmann
Dæk
Facebook kaptajn Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7680 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 12-Januar-2012 kl. 15:55 |
Enig! Det er spitzen!! ![]() Dronningen og prinsen er også rigtig godt ramt! ![]() |
|
|
René Hoffmann
LEGO-holic by nature Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver" |
|
![]() |
|
Carsten.Svendsen
Tagsten
Medlem siden: 19-November-2010 Sted: Danmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 748 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 12-Januar-2012 kl. 16:01 |
|
Ja, det er bestemt ikke dårligt som de andre siger
Jeg lagde lige mærke til dronningen der vinker. Lille detalje, men dronningen vinker altid med bagsiden af hånden. Det kunne være den lige skulle drejes lidt?
|
|
![]() |
|
Lars.Fink.Hansen
Bestyrelse
Kasserer Medlem siden: 03-Oktober-2010 Sted: Danmark Region: Sønderjylland Status: Offline Point: 3695 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 12-Januar-2012 kl. 16:06 |
|
Superfedt lavet - fantastisk - jeg glæder mig til at se den i LEGO-Storen i februar til LEGO-World godt du har valgt et hoved med lukket mund til Dronnigen ellers skulle du finde en mini-fig med gule tænder
|
|
|
Lars Fink Hansen
|
|
![]() |
|
Ulrik.Hansen
Dæk
Medlem siden: 04-Marts-2008 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7450 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 19-Februar-2012 kl. 18:18 |
|
Super flot
og ja... rigtig snedigt med perspektivet.
|
|
|
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
|
|
![]() |
|
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |