![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
fjernstyret terex tl 65 |
Besvar
|
| Forfatter | |
Matias.Bendtsen
Tagsten
Medlem siden: 02-September-2011 Sted: danmark Region: Vendsyssel Status: Offline Point: 655 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: fjernstyret terex tl 65Sendt: 16-December-2011 kl. 14:24 |
|
Her er så det jeg har brugt den sidste måneds tid på:
et stk. terex tl 65 med drejbar sneplov, (som også passer til caterpillleren) ![]() forbilledet er min onkels skl 824 model, som er orange, istedet for dark bluish gray, derfor ville den blive aaalt for dyr. jeg havde desuden alt for meget DBG, så derfor blev det tl 65'eren ![]() Den er fuldt fjernstyret, med to eludtag, og gårdmand thomsens gummiliftarms-knækstyring. der blev ikke plads til sæde etc. da det ville blokere signalet til modtagerne, og de to orange paneler (og tre stk. 11L liftarms i mindstorm-farve) skal selfølgelig udskiftes med hvide, når jeg får fat sådan nogle. det kunne også lige blive til en video. (som vist ikke blev så god flere billeder her. (når de er offentliggjort). |
|
|
Matias bendtsen
UDEN H simply building... if you stop getting better, you stop being good. |
|
![]() |
|
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |