![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
cityjulekalender vignet |
Besvar
|
Side <1 234 |
| Forfatter | |
Carsten.Svendsen
Tagsten
Medlem siden: 19-November-2010 Sted: Danmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 748 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 06-Januar-2011 kl. 13:25 |
|
haha, nummer er 23 er rigtig god
|
|
![]() |
|
Daniel.Andersen
Liftarm
Medlem siden: 18-August-2009 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 3358 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 06-Januar-2011 kl. 18:56 |
|
Så er jeg nået til enden. Det har været sjovt og udfordrende at være tvunget til af finde på historien i vignetten.
Familien er glad for at der ikke er flere låger tilbage. Der var da også tidspunkter undervejs hvor motivationen til at finde på, ikke var så stor. Men da jeg begyndte med dagens klodser, var det hele tankeprocessen værd.
De fleste af vignetterne er jeg da også godt tilfreds med. Jeg har dog selv favoritter.
Jeg kunne godt tænke mig at høre hvilke i synes bedst om.
24 dec. Bag denne låge, fandt jeg julemanden med tog.
Det var godt, at det var bag denne låge at jeg fandt ham, for som det ser ud, er det ikke sikkert det bliver jul næste år.
![]() |
|
|
At bygge med LEGO er som at male i 3D
|
|
![]() |
|
Carsten.Svendsen
Tagsten
Medlem siden: 19-November-2010 Sted: Danmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 748 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 08-Januar-2011 kl. 13:02 |
|
Jeg synes helt bestemt det er smaddergodt klaret at lave 24 forskellige scenarier ud fra et par små-ting du fik i julekalenderen. Jeg synes faktisk at alle dine vignetter er ganske flotte og veludførte. Det må du gerne gøre næste år for min skyld!
![]() Det er et superflot stykke arbejde, og det skal du have ros for
|
|
![]() |
|
Adrian.Perslow
Liftarm
Medlem siden: 11-September-2010 Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 4294 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 02-December-2011 kl. 05:24 |
|
Redigeret af Adrian.Perslow - 11-August-2025 kl. 11:00 |
|
![]() |
|
Daniel.Andersen
Liftarm
Medlem siden: 18-August-2009 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 3358 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 02-December-2011 kl. 07:11 |
|
du kommer til at vente længe.
1/ city kalenderen er så vidt jeg kan gennemskue, bygge op på en måde, så man skal sætte indholdet af flere låger sammen.
2/ jeg har simpelhen ikke tid.. har har en datter på lidt over et år der kræver min opmærksomhed (sidste år sov hun meget mere
Men du er velkommen til at tage ideen op
|
|
|
At bygge med LEGO er som at male i 3D
|
|
![]() |
|
Thomas.Seifert
Klods
Medlem siden: 27-September-2011 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 113 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 04-December-2011 kl. 19:16 |
|
Fantastisk byggeplads/snerydning(?)
|
|
![]() |
|
Besvar
|
Side <1 234 |
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |