![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
PF 6-akslet godstoglokomotiv |
Besvar
|
Side <12 |
| Forfatter | ||
Steen.Villumsen
Panel
Medlem siden: 07-August-2006 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1266 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 28-Oktober-2011 kl. 11:38 |
|
|
SUPER lækkert tog Lars, urimelig svært at beslutte om loko'et er lækrest, for vognende er også bare SÅ fede - way to go!
|
||
![]() |
||
Thomas.Seifert
Klods
Medlem siden: 27-September-2011 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 113 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 07-November-2011 kl. 19:33 |
|
|
Super flot tog - er det standard med 5 knops bredde for tog herinde? Må hvis lige se nærmere på den teknik, dimensionerne syntes at passe lidt bedre på den måde... Jeg håber, at jeg har bidraget med idéen til panelerne i din åbne godsvogn ;o)
|
||
![]() |
||
Henrik.Hansen
Liftarm
Medlem siden: 01-April-2005 Sted: Denmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 2020 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 08-November-2011 kl. 15:19 |
|
|
De fleste af os som laver toge her på byggepladen, vi laver dem i 6-8 knoppers bredde
|
||
|
Henrik Hansen
" Skal den spændetrøje virkelig stramme så meget !! " Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver" |
||
![]() |
||
Thomas.Seifert
Klods
Medlem siden: 27-September-2011 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 113 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 19-November-2011 kl. 06:14 |
|
|
Oh jeg mente selvfølgelig 7
|
||
![]() |
||
Christian.Herrig
Flise
Medlem siden: 16-August-2010 Sted: Danmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 46 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 20-November-2011 kl. 09:16 |
|
|
Nøj hvor er den flot!
Og tak fordi du skillede den ad så os "nybegyndere" kan se hvordan en så flot godsvogn er lavet! |
||
![]() |
||
Lars.Mogensen
Panel
Medlem siden: 05-Januar-2010 Sted: Denmark Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 1518 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 20-November-2011 kl. 17:22 |
|
Har faktisk ikke set andre "byggeplader" der bygger i 7. Det er mit indtryk at langt de fleste bygger i LEGO standarden på 6. Har set en enkelt der bygger i 8. Jeg kan anbefale dig at læse RailBricks #1. I en artikel heri vendes og drejes stort set alle argumenter for alle bredder.
Selvfølgelig ![]() Redigeret af Lars.Mogensen - 20-November-2011 kl. 17:24 |
||
![]() |
||
Besvar
|
Side <12 |
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |