![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Classic Space Alien Conquest |
Besvar
|
| Forfatter | ||
Jesper.Ottosen
Klods
Medlem siden: 11-Juni-2010 Sted: DK Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 246 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: Classic Space Alien ConquestSendt: 18-Oktober-2011 kl. 19:09 |
|
|
Dreng på 7: "Far, far, du skal bygge et rumskib som 7052 UFO Abduction NU!" AFOL Far: Jeg skal se hvad jeg kan gøre.... (Bemærk farvevalg samt mix fra Star Wars - og ja, det er Lord Garmadon) ![]() [Dette indlæg er ikke sponsoreret af IKEA eller formandens slik-kasser ;-)]
Redigeret af Jesper.Ottosen - 18-Oktober-2011 kl. 19:13 |
||
![]() |
||
Svend.Erik.Saksun
Dæk
Medlem siden: 07-Oktober-2005 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 10156 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 19-Oktober-2011 kl. 05:08 |
|
|
Herligt, Jesper, dårligt vejr i efterårsferien er ikke det værste, der kan ske...
|
||
![]() |
||
C.Behrens
Dæk
Medlem siden: 29-April-2008 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 5825 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 21-Oktober-2011 kl. 07:08 |
|
|
Godt at se at slikkasserne bliver brugt Jesper! Jeg har fået fyldt alle mine bøtter, og går så småt og overvejer en bestilling mere...
Blev din knægt så glad for ufoén eller plager han om den rigtige?
|
||
![]() |
||
Jesper.Ottosen
Klods
Medlem siden: 11-Juni-2010 Sted: DK Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 246 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 21-Oktober-2011 kl. 08:00 |
|
Det vil være super, jeg kunne også godt selv bruge nogle flere :-).
Jeg kunne ikke rigtigt få den til at lyse rødt - og samle minifigs op, så den blev kasseret
og originalen kom på juleønskesedlen.... |
||
![]() |
||
Jakob.Hestbæk
Bestyrelse
Suppleant Medlem siden: 28-November-2010 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 2847 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 21-Oktober-2011 kl. 15:00 |
|
Bare sig til, jeg kan godt bruge en ny stak, dog ikke så stor som den forrige.
|
||
![]() |
||
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |