Byggepladen Websted Hjemmesiden
Om foreningen
Bestyrelsen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download
Links

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Sidste nyt
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - LEGO udstilning på Bornholm
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

LEGO udstilning på Bornholm

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Lone.Pihl Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 20-Juni-2007
Sted: Denmark
Region: Bornholm
Status: Offline
Point: 1007
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lone.Pihl Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: LEGO udstilning på Bornholm
    Sendt: 10-Oktober-2011 kl. 13:28
Så sker der noget på Bornholm, vi er blevet indbudt til at være gæste udstillere i søndermarks hallen d.15+16-10.
Vi er gæste udstillere på en udstilning lavet af en sammen slutning der hedder Stuekultur Bornholm.
Den udstiller fugle, høns og kaniner, men kan ikke fylde en hal og indbyder derfor andre til at deltage for 100 kr til annonce udgifterne.
Vi er 4 medlemmer der laver en lille udstilning og håber at kunne sprede budskabet og det er ganske normalt at være LEGO fan. Håbet er også at få nogle nye medlemmer til og vi ved at der er flere som gemmer sig og endnu ikke er kommet ud af skabet.Wink

Jo flere klodser jeg har, jo flere mangler jeg....
Til top
Lars.Fink.Hansen Se drop down
Bestyrelse
Bestyrelse
Kasserer

Medlem siden: 03-Oktober-2010
Sted: Danmark
Region: Sønderjylland
Point: 3694
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars.Fink.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10-Oktober-2011 kl. 14:07

Lyder sejt - held og lykke på solskinsøen og håber i får lokket flere ud af skabet - hvad skal i udstille - har i et tema ????Tongue

Lars Fink Hansen
Til top
Kim.Hansen Se drop down
Tagsten
Tagsten

Medlem siden: 30-December-2005
Point: 700
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kim.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10-Oktober-2011 kl. 15:01
Nogle City bygninger med en togbane uden om, diverse MOC's og mit Castle Grayskull med dertilhørende minifigs Wink

Vi starter småt, men godt Smile
"By the POWER of LEGO!"
Til top
C.Behrens Se drop down
Dæk
Dæk

Medlem siden: 29-April-2008
Region: Trekantsområdet
Point: 5825
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér C.Behrens Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12-Oktober-2011 kl. 12:27
Jeg har snakket lidt frem og tilbage med Johnny- Lones mand omkring tiltaget, og ønsker jer god vind med projektet og udstillingen og håber at i kan få held til at finde et par nye medlemmer. Det kunne jo være ret godt for jer, så i kan få muligheden for at få nogle byggemøder op at køre.

Poster i ikke et par billeder fra udstillingen her på forum så vi nysgerrige kan få et lille indtryk af hvordan det var?
Til top
Lone.Pihl Se drop down
Panel
Panel

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lone.Pihl Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12-Oktober-2011 kl. 16:20
Vi skal nok komme med et resume og nogle billeder Smile
Vi glæder os til at se hvordan det går.
Til top
Lone.Pihl Se drop down
Panel
Panel

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lone.Pihl Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15-Oktober-2011 kl. 04:50
Embarrassed Så er den store dag kommet, vi skal udstille. Vi har været igang med at stille op torsdag aften og fredag eftermiddag. Vi fik tildelt lidt mere plads, vi voksede imens vi satte op LOL så det var godtSmile Mange af de andre udstillere har været forbi og kigge. Vi synes vi har begrænset os meget, men flere synes at det er meget vi har med.Smile Men vi glæder os og håber at få fat i flere der lider af samme lidelse LOL.
Til top
Bestyrelse
Bestyrelse
Kasserer

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars.Fink.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15-Oktober-2011 kl. 04:52
Billeder billeder billeder billeder
Lars Fink Hansen
Til top
Kim.Hansen Se drop down
Tagsten
Tagsten

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kim.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15-Oktober-2011 kl. 17:00
Teaser fotos fra fredag eftermiddag:

Jeg tager nogle flere billeder i morgen (denne gang med blitz Embarrassed )
"By the POWER of LEGO!"
Til top
Ole.Nordby Se drop down
Tagsten
Tagsten

Medlem siden: 21-August-2010
Sted: Norge
Region: ikke oplyst
Point: 357
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ole.Nordby Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16-Oktober-2011 kl. 16:46

Flott Thumbs Up Gleder meg til "close-ups" håper i har hatt en sjov weekend?

Redigert inn: Ah... glemte å spørre om dere hadde hengt plakater opp rundt om på Bornholm?

Redigeret af Ole.Nordby - 16-Oktober-2011 kl. 16:47
Ole Christian Nordby

Byggepladen & Brikkelauget
Til top
Kim.Hansen Se drop down
Tagsten
Tagsten

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kim.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17-Oktober-2011 kl. 07:52
Johnny har styr på hvordan og hvor meget der der blevet markedsført og ja, det var en sjov oplevelse (noget der også skal gentages til næste år Big smile )

Jeg har en række billeder klar, men lyset inde i hallen egner sig ikke til kamera Unhappy

Arne bidrog med et lille udsnit af sin by + tog Smile

Og jeg befolkede byen med minifigs (collectors series 1-5 + mine Marvel-figs til konkurrence)

Havnen under opførelse

Men da Arne er lidt af en fartbølle fløj toget af sporet  44 

Så togmester Arne måtte igang med at klodse dem sammen igen LOL

Johnny og Arne monterer vindmøllen vi har lånt af Jan

Og efterhånden som vi fik styr på tingene, bredte vi os 'en anelse' mere Embarrassed
(vi forhørte os først og fik lov)

Og her 'popper' vi op, set fra indganen Big smile

Flere billeder i morgen
"By the POWER of LEGO!"
Til top
Lone.Pihl Se drop down
Panel
Panel

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lone.Pihl Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17-Oktober-2011 kl. 15:59
Markeds føring Big smile næ det var der ikke så meget af.Confused Officielt var der annonce i den lokale avis, det var det deltager gebyr gik til.Her stod at LEGO klubben deltog, det var helt fint da ikke mange kender Byggepladen. Cry Men det var jo også derfor vi var der, for at udbrede kendskabet Smile.
Jeg gjorde hvad jeg kunne for at opfordre mange til at komme, men Lørdag satte jeg en annonce på vores lokale internet brugtmarked, med en overskrift LEGO denne var klikket på 200 gange søndag aften da jeg hjem, så der er mange der kigger efter LEGO Wink Men det er jo sådan mange gange at det er rygtet der giver den bedste reklame.LOL OG DER VIL BLIVE TALT OM DEM DER HAVDE LEGO MED TIL HOBBY UDSTILLING .Wink  så hvis vi laver det igen næste år, vil der sikkert kommer flere. Men vi er et lille samfund og der bliver snakket, det giver reklame for os Wink
Jeg havde kontaktet avisen, men de havde åbentbart ikke lyst til at få en go og interessant historie, de lovede at komme, men gjorde sig bemærket ved at blive væk Angry TV2 var forbi men tog vist kun film af dyrene, hvorfor ved jeg ikke Confused, men det er jo deres sag. De har lige sendt en udsendelse om en mand i Allinge der har bygget færgerne i LEGO så der kan være de synes det var nok.
Vi kender ikke denne mand og han kom ikke forbi udstilling.
Til top
C.Behrens Se drop down
Dæk
Dæk

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér C.Behrens Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17-Oktober-2011 kl. 16:30
Det lyder som om det har været en hyggelig weekend på udstillingen. Nu håber jeg ikke at i har fået helt pip af at være der ...LOL
Det var en skam at ham fra Allinge ikke dukkede op, men det kan jo være at han hører om jer ad omveje? Ellers skal rygtet nok nå at spredes på øen til næste års udstilling!
Hvor mange besøgende dukkede der ca op i løbet af weekenden?
Til top
Lone.Pihl Se drop down
Panel
Panel

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lone.Pihl Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17-Oktober-2011 kl. 18:24
Der var også en kat, men havde der været en hund så havde det været både gø og gokke LOLLOL
Udstillingen var jo primært for levende hobby dvs stue fugle, høns, kaniner og duer. Wink
Men levede vi jo godt op til med tog og vindmølle Tongue
Det endelige antal af besøgende kender vi ikke endnu, men et godt bud var at der var mindst 200 forbi os vil jeg tro og det bedste af det hele var at mange kom forbi igen og igen Wink og samlet set vil jeg tro at besøgstal til hele udstilling er 350-400, men Arne vil opklare det i løbet af ugen.
Til top
Bestyrelse
Bestyrelse
Kasserer

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars.Fink.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17-Oktober-2011 kl. 19:43
Det ser rigtig godt ud med jeres udstilling -super i har mod på det til næste år igen - håber de vi have jer igewn (selvfølgelig vil de det - det øger jo besøgstallet for deres udstilling) GODT GÅET
Lars Fink Hansen
Til top
Kim.Hansen Se drop down
Tagsten
Tagsten

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kim.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18-Oktober-2011 kl. 03:59

"By the POWER of LEGO!"
Til top
Kim.Hansen Se drop down
Tagsten
Tagsten

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kim.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19-Oktober-2011 kl. 04:30

Begge dage var der en mindre kødrand af mennesker da en vinder af konkurrencen skulle findes Smile

Her har vi en af de heldige vindere (som vi fik taget et billede af)

Og her har vi så småt fået pakket sammen...

Redigeret af Kim.Hansen - 19-Oktober-2011 kl. 04:36
"By the POWER of LEGO!"
Til top
C.Behrens Se drop down
Dæk
Dæk

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér C.Behrens Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21-Oktober-2011 kl. 06:58
God dokumentation Kim, tak for beretningen!
Sød lille AT-AT og Smøfler du har lavet. Thumbs Up

Det var da et fint lille layout som i fik lavet. Jeg kan godt lide alle de scener i har lavet med minifig serierne dertil.

Jeg synes at det lyder godt at i har mod på en ny udstilling til næste år.   
Til top
René.Hoffmann Se drop down
Dæk
Dæk
Facebook kaptajn

Medlem siden: 24-Januar-2004
Region: Hovedstadsområdet
Point: 7680
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér René.Hoffmann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21-Oktober-2011 kl. 17:20
Citat: C.Behrens C.Behrens skrev:

Aaaahhh, hvor cool!! Dem så jeg slet ikke ved første øjekast.... Helt enig med Christoffer! Clap
René Hoffmann

LEGO-holic by nature

Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver"
Til top
C.Behrens Se drop down
Dæk
Dæk

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér C.Behrens Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21-Oktober-2011 kl. 18:15
Citat: René.Hoffmann René.Hoffmann skrev:

Citat: C.Behrens C.Behrens skrev:

Aaaahhh, hvor cool!! Dem så jeg slet ikke ved første øjekast.... Helt enig med Christoffer! Clap

René, lagde du så mærke til de 4 kasser bajer? De må have hygget sig godt i løbet af den weekend LOL
Til top
Lone.Pihl Se drop down
Panel
Panel

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lone.Pihl Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22-Oktober-2011 kl. 02:58
Ja gutter, godt set. Det var jo sådan at vi skulle bruge 4 TOMME øl kasser.Smile det var også en udfordring Confused Men hva gør man ikke i sagens tjeneste LOL
/ Johnny
Til top
 Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.068 sekunder.