Byggepladen Websted Hjemmesiden
Om foreningen
Bestyrelsen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download
Links

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Lys I Kulden
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Lys I Kulden

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Carsten.Svendsen Se drop down
Tagsten
Tagsten

Medlem siden: 19-November-2010
Sted: Danmark
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 748
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Carsten.Svendsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Lys I Kulden
    Sendt: 24-August-2011 kl. 10:39
Jeg har bygget en Vignette til konkurrencen kun for begyndere. Dog er jeg ikke begynder hvad angår LEGO, men det er den første konkurrence jeg deltager i på Byggepladen, så alt er i orden Smile

Det er jo snart ved at være den årstid hvor udendørsbelysning skal skiftes og eftersom det næsten altid er lærlingen der kommer til det, tror jeg godt man kan sætte mig i minifigen's sted. 280
Jeg er forresten elektrikerlærling

Hvis ingen fantasi man har, så kan jeg fortælle at det hvide er nyfalden sne. Det er ufatteligt begrænset hvad jeg har i hvide plader, derfor de to runde tiles på lampen i stedet for nogle firkantede.
Det er jo røv-koldt udenfor når man står stille i en lift 4 meter over jorden hvor det blæser i en hel dag.
Derfor har jeg både hue og halstørklæde på. Og solbriller? Tja, ud over det hovede har jeg en med skæg og en anden der ligner Darth Vader. Og handsker har jeg også på Smile

Billede set forfra - det blev ikke et helt lige billede

Sakseliften set oppefra. Under håndtaget ligger der brugte pærer. I den anden side en kasse med nye pærer.

Ud fra mit ekstremt begrænsede klodsudvalg når det kommer til stableklodser i forskellige farver, synes jeg selv jeg har klaret det meget godt - bortset fra at vi normalt bruger en bomlift til at skifte pærer med.... Men hvor meget kan der lige være på 8x8 knopper?
Det røde i liften er forresten et nødstop.

Redigeret af Carsten.Svendsen - 24-August-2011 kl. 10:41
Til top
Sandra.Almeida Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 28-September-2009
Sted: Denmark
Region: Vestjylland
Point: 2263
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sandra.Almeida Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24-August-2011 kl. 11:11

Tillykke, den ser meget godt ud! Angående solbriller... sneen er jo blindende når solen skinner.
AKA: Cassiebsg

- "There are those who believe that life here began out there..."

- "The Future? He can barely function in the present!"
Til top
Tagsten
Tagsten

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Carsten.Svendsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25-August-2011 kl. 07:42
Hmm, ja det kan du egentligt have meget ret i Approve
Til top
Carsten.Thomsen Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 26-Januar-2004
Point: 4842
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Carsten.Thomsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26-August-2011 kl. 03:35
Fin idé, Carsten.
Jeg kan godt lide, når LEGO-byggeri tager udgangspunkt i virkeligheden.
Og apropos, så var det måske på tide, at Darth Vader fik sig et ligeså samfundsnyttigt arbejde - men da han altid medbringer sit eget lyssværd, så bekymrer mørklagte gader ham nok ikke LOL

Til top
Rasmus.Damgaard Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 31-Marts-2009
Point: 1635
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus.Damgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26-August-2011 kl. 14:27
Ser rigtig fint ud, Carsten.Smile

Kan godt lide måden du andvender Technic og knop-klodser sammen i din MOC.Wink
Til top
Tagsten
Tagsten

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Carsten.Svendsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26-August-2011 kl. 16:25
Mange tak begge to 46

Men uanset hvad så bliver det i hvert fald slet ikke mig der render med med hverken 1. eller 2. pladsen Wink
Til top
Stefan.Sandbeck Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 30-Oktober-2008
Region: Vestsjælland
Point: 1276
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stefan.Sandbeck Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26-August-2011 kl. 16:40
Citat: Carsten.Svendsen Carsten.Svendsen skrev:

Mange tak begge to 46

Men uanset hvad så bliver det i hvert fald slet ikke mig der render med med hverken 1. eller 2. pladsen Wink
Jeg ved ikke hvordan stemme metoden er og hvordan ????
men hvis jeg skal stemme end til videre ligge din meget fint HØJT 
som Rasmus skriver meget fint sammen hæng mellem klods byggeri og technic
Jeg er ikke selv til technic men kan stadig beundre det Wink
Stefan Sandbeck

Den ABS afhængige Autolakere
(citat fra Kundby)

TC8
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.137 sekunder.