![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Castle Grayskull |
Besvar
|
Side <1234> |
| Forfatter | ||
Kim.Hansen
Tagsten
Medlem siden: 30-December-2005 Sted: Denmark Region: Bornholm Status: Offline Point: 700 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 14-Juli-2011 kl. 15:33 |
|
|
Glimrende forslag
![]() Jeg går i gang med modifikationerne med de samme ![]() Og M.A.S.K. var også en fed serie ![]() Rigtigt ærgeligt at DVD-sættene er så dyre Redigeret af Kim.Hansen - 14-Juli-2011 kl. 16:05 |
||
|
"By the POWER of LEGO!"
|
||
![]() |
||
René.Hoffmann
Dæk
Facebook kaptajn Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7680 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 14-Juli-2011 kl. 17:48 |
|
|
Takker - det sætter figurerne SÅ meget mere i perspektiv...
|
||
|
René Hoffmann
LEGO-holic by nature Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver" |
||
![]() |
||
Kenneth.N
Liftarm
Medlem siden: 22-Juli-2009 Sted: Denmark Region: Lolland-Falster Status: Offline Point: 2224 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 15-Juli-2011 kl. 01:24 |
|
|
De er super fede !
Flere !! Flere !!
Off-topic: Så også Heman, MASK, Robotech, G.I. Joe og alle de andre der i firserne (og halvfemserne ??!) !
De var top-najs !
|
||
|
Kenneth Nielsen
|
||
![]() |
||
Kim.Hansen
Tagsten
Medlem siden: 30-December-2005 Sted: Denmark Region: Bornholm Status: Offline Point: 700 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 15-Juli-2011 kl. 04:29 |
|
|
Glem ikke Thundercats ![]() Man-At-Arms ![]() ![]() ![]() ![]() MAA med opdateret våben ![]() Mod: skåret og malet visir, malet redningsvest Reference: ![]() Mossman ![]() Mod: Måtte forlænge 'halshullet' så hovedet kunne komme længere ned Reference: |
||
|
"By the POWER of LEGO!"
|
||
![]() |
||
Tommy.Jensen
Panel
Medlem siden: 06-Maj-2006 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1106 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 15-Juli-2011 kl. 06:22 |
|
|
Imponerende
Du kører stilen inden for dit valgte tema helt igennem! Det kan jeg godt lide.
Min favorit blandt dine minifigs er Orko - den er bare spot-on
|
||
![]() |
||
Kenneth.N
Liftarm
Medlem siden: 22-Juli-2009 Sted: Denmark Region: Lolland-Falster Status: Offline Point: 2224 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 15-Juli-2011 kl. 06:35 |
|
|
Det valgte hoved passer bare perfekt til MAA !!!
Aaarrr.... Thundercats var jeg ikke så vild med...
|
||
|
Kenneth Nielsen
|
||
![]() |
||
Kim.Hansen
Tagsten
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 16-Juli-2011 kl. 07:18 |
|
Fra naturens side er jeg perfektionistisk anlagt, så hvorfor ikke?
Når man nu er så heldig at mange af de dele som skal bruges til en evt. LEGO Masters of The Universe-linje allerede findes så kan man jo lige så godt bruge dem ![]() Skeletor ![]() ![]() ![]() Mod: Farvet hoved, hætte og armor. Reference: ![]() ![]() ![]() Prins Adam ![]() ![]() Mod: Klistermærke på torso og fjerne print på hips He-Man ![]() ![]() Mod: Malet skjold, klistermærke på armor og skjold + fjerne tryk på ben Reference: ![]() Redigeret af Kim.Hansen - 17-Juli-2011 kl. 04:39 |
||
|
"By the POWER of LEGO!"
|
||
![]() |
||
Kim.Hansen
Tagsten
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 17-Juli-2011 kl. 04:36 |
|
|
Battlecat
![]() ![]() ![]() ![]() He-Man & Battlecat ![]() ![]() Mod: Forkortet rør til hale Reference: ![]() ![]() Mer-Man ![]() ![]() ![]() Mod: Farvet hovede og 'sværdklinge' ![]() Reference: ![]() ![]() Redigeret af Kim.Hansen - 17-Juli-2011 kl. 04:40 |
||
|
"By the POWER of LEGO!"
|
||
![]() |
||
Ulrik.Hansen
Dæk
Medlem siden: 04-Marts-2008 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7437 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 17-Juli-2011 kl. 06:01 |
|
|
Flot og spændende projekt, som er kommet vidt før jeg ser det — ja, det koster sgu knast at forfølge en byggeambition, og spændende om den så holdt vand, men det gør det her heldigvis. Fedt hvordan du laver borgens hugtænder med de skrå ... hmm hvad de nu hedder (edit: wedge). Og så er det lidt flippet at se dine minifig-versioner af de forskellige karakterer; ikke mindst Stratos og Whiplash, som var de to jeg selv havde dengang
Redigeret af Ulrik.Hansen - 17-Juli-2011 kl. 07:27 |
||
|
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
|
||
![]() |
||
Kim.Hansen
Tagsten
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 18-Juli-2011 kl. 05:02 |
|
|
Takker
![]() Ja, det koster lidt knaster, men det er jo prisen hvis man vil skabe noget unikt (i det størrelsesforhold). Og der skulle lidt trial and error til før jeg fandt frem til at bruge wedge's til tænder + jeg skulle bestille dele før jeg kunne lave en prototype... det hjalp ikke just på byggehastigheden ![]() Jeg (og andre MOTU-fans) håber jo på at LEGO og MATTEL engang i den nære fremtid vil samarbejde om en offficiel licens-serie da de fleste dele til sådanne sets allerede findes ![]() Sidenote: Masters of the Universe fylder 30 år næste år (1982-2012) ![]() Næste minifigs: The Sorceress ![]() ![]() Mod: Malet hjelm, klistermærke på torso og fjernet tryk på ben Reference: ![]() Jitsu ![]() ![]() ![]() ![]() Mod: Klistermærke på torso, afkappet, boret og malet Galidor hånd Reference: ![]() |
||
|
"By the POWER of LEGO!"
|
||
![]() |
||
Kim.Hansen
Tagsten
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 19-Juli-2011 kl. 04:30 |
|
|
Stinkor ![]() ![]() ![]() Mod: Malet skjold, klistermærke på torso og ansigt Reference: ![]() ![]() Strobo ![]() ![]() ![]() Mod: Papirkappe, klistermærke ansigt og reflekterende karton på torso Reference: ![]() Uploaded with ImageShack.us Redigeret af Kim.Hansen - 20-Juli-2011 kl. 04:08 |
||
|
"By the POWER of LEGO!"
|
||
![]() |
||
Kim.Hansen
Tagsten
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 20-Juli-2011 kl. 04:17 |
|
|
Webstor ![]() ![]() ![]() Mod: Klistermærke på torso Reference: ![]() ![]() Roboto ![]() ![]() ![]() Mod: Klistermærke på torso Reference: ![]() ![]() |
||
|
"By the POWER of LEGO!"
|
||
![]() |
||
Kim.Hansen
Tagsten
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 21-Juli-2011 kl. 04:23 |
|
|
Mantenna ![]() ![]() ![]() Mod: Malet hoved (rød CD-marker og gul maling), sorte streger for at opdele ben + klistermærke på torso Reference: ![]() ![]() Buzz-Off ![]() ![]() ![]() Mod: Klistermærke på torso og omkring hovedet + papirvinger Reference: ![]() ![]() ![]() |
||
|
"By the POWER of LEGO!"
|
||
![]() |
||
Kim.Hansen
Tagsten
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 22-Juli-2011 kl. 04:27 |
|
|
Triklops ![]() ![]() ![]() ![]() Mod: Malet 'hjelm' med påmonterede 1x1 round plates, farvet top på hoved, malet armor, en smule maling på sværd, lidt klistermærke på torsoområdet + fjernet tryk på ben Reference: ![]() New Adventures He-Man ![]() ![]() ![]() Mod: Malet hår og klistermærke på torso Reference: ![]() ![]() |
||
|
"By the POWER of LEGO!"
|
||
![]() |
||
Kim.Hansen
Tagsten
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 23-Juli-2011 kl. 08:39 |
|
|
Grizzlor
![]() ![]() ![]() Mod: Farvet hår og klistermærke på torso Reference: ![]() ![]() Clawful ![]() ![]() ![]() Mod: Klistermærke omkring hoved og på torso + malet skjold Reference: ![]() ![]() |
||
|
"By the POWER of LEGO!"
|
||
![]() |
||
Kim.Hansen
Tagsten
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 24-Juli-2011 kl. 03:40 |
|
|
Ram-Man
![]() ![]() ![]() Mod: Malet armor Reference: ![]() Så er jeg ikke nået længere med mine minifig-afsløringer,
men hver anden uge har jeg en ny klar og det vil så fortsætte resten af året ![]() |
||
|
"By the POWER of LEGO!"
|
||
![]() |
||
René.Hoffmann
Dæk
Facebook kaptajn Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7680 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 24-Juli-2011 kl. 13:54 |
|
|
Hold da op, mand - jeg troede slet ikke, at der var så mange???
|
||
|
René Hoffmann
LEGO-holic by nature Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver" |
||
![]() |
||
Kim.Hansen
Tagsten
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 25-Juli-2011 kl. 08:57 |
|
|
Bare fra den originale 80'er legetøjs serie er der 70+ figurer
og lagt sammen med Princess of Power, New Adventures og 200X så er vi lidt oppe over 120 unikke figurer... Og der er også Masters of the Universe Classics (som samler alle serierne i én opdateret og sammenhængende legetøjs-serie) som har enkelte helt nye figurer som aldrig tidligere har været udgivet + MATTEL har Filmation og Jetlag rettigheder, så I princippet så kan MATTEL også lave samtlige karakterer fra tegnefilmene Redigeret af Kim.Hansen - 25-Juli-2011 kl. 09:02 |
||
|
"By the POWER of LEGO!"
|
||
![]() |
||
Svend.Erik.Saksun
Dæk
Medlem siden: 07-Oktober-2005 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 10156 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 25-Juli-2011 kl. 10:22 |
|
|
Nu er det et år siden du viste borgen frem for omverdenen...
I den senere tid har du så vist os en masse modificerede minifigs, som jeg synes er kommet til at dominere dette forum (Se min nyeste skabning), der vel i bund og grund var tænkt som et sted, hvor man viste sine LEGO kreationer frem... Og du var jo oprindelig selv i tvivl om, hvor du skulle poste dine kreationer, hvorfor jeg skal foreslå at dine nye indlæg bringes i "Eksperimenter og idéer"...
Til brug for dit fortsatte arbejde med at male, skære, lime og klistre kan jeg anbefale dette link, hvor der er mange gode eksempler på modifikationer: http://www.classic-castle.com/howto/articles.html#custom
|
||
![]() |
||
Kim.Hansen
Tagsten
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 01-August-2011 kl. 04:47 |
|
|
Fremtidige fremvisninger af mine minifigs kan ses her:
Custom minifigs i "Experimenter og Idéer" ![]() http://byggepladen.dk/forum/forum_posts.asp?TID=11394&PID=106629#106629 |
||
|
"By the POWER of LEGO!"
|
||
![]() |
||
Besvar
|
Side <1234> |
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |