![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Union Pacific gas turbine " Veranda " Locomotive |
Besvar
|
| Forfatter | |
Henrik.Hansen
Liftarm
Medlem siden: 01-April-2005 Sted: Denmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 2020 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: Union Pacific gas turbine " Veranda " LocomotiveSendt: 30-Maj-2011 kl. 17:48 |
|
Efter at jeg i '07 prøvede at lave mit første forsøg med denne her model, syntes jeg at det var tid til en opdatering af den. Jeg har taget udgangspunkt i denne model til opdateringen:
Senere vil tankvognen og klistermærker osse støde til.
Jeg har osse søgt inspiration til modellen herfra : http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?i=3703294
Opdateret Version :
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Link til '07 version : http://www.byggepladen.dk/forum/forum_posts.asp?TID=3401&title=union-pacific-gas-turbine-veranda
Redigeret af Henrik.Hansen - 31-Maj-2011 kl. 10:05 |
|
|
Henrik Hansen
" Skal den spændetrøje virkelig stramme så meget !! " Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver" |
|
![]() |
|
Ulrik.Hansen
Dæk
Medlem siden: 04-Marts-2008 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7437 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 31-Maj-2011 kl. 03:08 |
|
Nu er jeg ikke togekspert (overhovedet - ligesom med biler), men det ser sgu godt ud, Henrik. Er der stadigvæk limet?
|
|
|
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
|
|
![]() |
|
Allan.Johansen
Liftarm
Medlem siden: 14-Juli-2005 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 2344 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 31-Maj-2011 kl. 03:40 |
|
Rigtigt flot opdatering af en, i forvejen, flot model.
|
|
![]() |
|
Henrik.Hansen
Liftarm
Medlem siden: 01-April-2005 Sted: Denmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 2020 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 31-Maj-2011 kl. 10:06 |
Nej ikke denne gang, din bøllespire Redigeret af Henrik.Hansen - 31-Maj-2011 kl. 10:07 |
|
|
Henrik Hansen
" Skal den spændetrøje virkelig stramme så meget !! " Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver" |
|
![]() |
|
Ulrik.Hansen
Dæk
Medlem siden: 04-Marts-2008 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7437 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 31-Maj-2011 kl. 11:37 |
jeg måtte lige kigge i den gamle tråd - det var jo før min tid
|
|
|
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
|
|
![]() |
|
Ivan.Graff
Panel
Medlem siden: 03-Marts-2009 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1048 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 31-Maj-2011 kl. 13:38 |
|
Flot flot
den er bare noget flottere en forgængeren synes jeg selvom "07 model" ikke er helt tosset
|
|
![]() |
|
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |