![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Education |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Ole.Nordby ![]() Tagsten ![]() ![]() Medlem siden: 21-August-2010 Sted: Norge Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 357 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-Oktober-2010 kl. 11:19 |
|
men noen mulighet å få tak i disse hatter? =D hadde vært sjovt =)
|
||
Ole Christian Nordby
Byggepladen & Brikkelauget |
||
![]() |
||
Ina.Nilsson ![]() Liftarm ![]() Medlem siden: 28-Januar-2006 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 2777 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Hatten kommer ganske rigtigt fra LEGO Education... Den er en del af vores nye fine promotion-artikler...
![]() Redigeret af Ina.Nilsson - 25-Oktober-2010 kl. 18:07 |
||
Ina Hjorth Nilsson
|
||
![]() |
||
Martin.Nygaard ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 10-December-2009 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 2568 |
|
Jeg så et indlæg, som vist er slettet nu, hvor der stod at den kom fra Education .. Jeg er dog ikke selv helt sikker på det, men mon ikke Ina ved det, når hun arbejder i Educations udviklings center, som der stod i seneste Byggeblad ..
![]() |
||
Martin "Technic" Nygaard Schacht ..
|
||
![]() |
||
Jannick.Møller ![]() Klods ![]() ![]() Medlem siden: 17-Oktober-2010 Sted: Danmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 181 |
|
![]() ![]() ![]() ja men hvor kommer hatten fra?
|
||
![]() |
||
Martin.Nygaard ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 10-December-2009 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 2568 |
|
Tjoeh - selvom jeg ikke er så meget for at indrømme det, så kan jeg faktisk blive noget så imponeret over jeres knop-byggeri.. Det har været meget fristende at bygge det creator sæt som jeg vandt til FW, men indtil vidre kan jeg gdr holde mig fra det ! ![]() |
||
|
||
![]() |
||
C.Behrens ![]() Dæk ![]() ![]() Medlem siden: 29-April-2008 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 5799 |
|
Du begynder efterhånden at tænke som en rigtig AFOL Martin.
![]() |
||
![]() |
||
|
Lille men som hr Maglekær siger : sødt.
Man skulle lave sådan en hel flok af minifigure med de hatte, og så et layout med en amerikansk high-School. ![]() |
||
|
||
![]() |
||
C.Maglekær ![]() Panel ![]() ![]() Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 869 |
|
Sødt, men hvor kommer hatten fra?!
|
||
![]() |
||
Ina.Nilsson ![]() Liftarm ![]() Medlem siden: 28-Januar-2006 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 2777 |
|
|
||
Ina Hjorth Nilsson
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |