![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Tog Heavylifter double bogie |
Besvar
|
| Forfatter | |
Christian.Herrig
Flise
Medlem siden: 16-August-2010 Sted: Danmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 46 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: Tog Heavylifter double bogieSendt: 19-August-2010 kl. 11:14 |
|
Så har jeg lavet en lille manual.
uploads/600/Train_Boogie.pdf Men jeg burde nok lige blive bedre til at lave pdf'er Men super ting man kan lære herinde Redigeret af Christian.Herrig - 19-August-2010 kl. 11:16 |
|
![]() |
|
Christian.Herrig
Flise
Medlem siden: 16-August-2010 Sted: Danmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 46 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 19-August-2010 kl. 07:53 |
|
Tak for ordene.
Jeg kan nu got lide at tingene er lidt store.. Og jeg havde dog overvejet at lave større bogier, da løftet skal kunne bære meget. Da jeg havde modelen ved hånden brugte jeg den lige i LDraw. Her er resultatet. ![]() Nu skal jeg så blot øve mig i at lave en manual. ps opdateringen af partslist for LDraw er uundværligt fandt jeg ud af. |
|
![]() |
|
Kenneth.Jensen
Klods
Medlem siden: 20-Januar-2010 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 202 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 18-August-2010 kl. 14:42 |
|
Super MOC! - og tillykke med debuten ;)
kunne man evt. lave de to bogieér lidt mindre? det kunne måske gøre den en smule mere flexibel i hjørner og ved sporskifte?
|
|
![]() |
|
Christian.Herrig
Flise
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 18-August-2010 kl. 14:02 |
|
Så viser jeg min første moc herinde på forrummet.
Tanken kom frem en dag da vi sad og legede med tog. Jeg havde set på mange flotte modeller blandt andet her og andre steder. Jeg tror ikke at man kan lave en længere spænd da jeg kun lige kan passere sporskifte "dimsen" uden at kysse den. Jeg har senere erhvervet mig flere kæder, men de er endnu ikke kommet på. Redigeret af Christian.Herrig - 18-August-2010 kl. 14:03 |
|
![]() |
|
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |