![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Lego Tog 12V mangler trafo |
Besvar
|
| Forfatter | |
M.Bach-Petersen
Klods
Medlem siden: 27-August-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 103 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: Lego Tog 12V mangler trafoSendt: 12-August-2010 kl. 14:38 |
|
Hej igen Martin
Jeg har sendt dig en mail. Vh Morten |
|
![]() |
|
Martin
Gæst
|
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 12-August-2010 kl. 11:06 |
|
Hej Morten.
Det lyder godt, hvordan skal vi arrangere det? Min mail er martinottosenstoett(at)gmail.com - vil du skrive mig en mail med din kontaktinfo? Og tak for de mange svar. Martin |
|
![]() |
|
M.Bach-Petersen
Klods
Medlem siden: 27-August-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 103 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 12-August-2010 kl. 01:52 |
|
Hej Martin
Jeg mener, at jeg har en på lager, du gerne må overtage. Vh Morten |
|
![]() |
|
Nicki.Carstensen
Tagsten
Medlem siden: 30-Juli-2010 Sted: Damark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 586 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 11-August-2010 kl. 17:12 |
|
Hej Martin,
God fornøjelse med 12v banerne ;). /nicki
|
|
![]() |
|
Dan.Olsen
Panel
Medlem siden: 03-Januar-2008 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 766 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 11-August-2010 kl. 14:54 |
|
Hej Martin !
Hvis som du selv siger at byggelysten er ved at komme over dig igen, kan jeg på det kraftigeste anbefale dig at melde dig ind her i foreningen. Der er masser af andre tog nørder og andet godtfolk som kan hjælpe dig medat komme videre og det er hellere ikke særligt dyrt at være medlem . |
|
|
Dan Olsen I reject your reality and substitute my own "Adam Savage. Mythbusters"
|
|
![]() |
|
Martin
Gæst
|
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 11-August-2010 kl. 12:51 |
|
Perfekt Kenneth!
Lige hvad jeg søgte efter - mange tak for hjælpen. Og ja - det virker som en side det er værd at bookmarke hvis nu byggelysten skulle komme over mig....(og det er den vist ved at gøre). MvH Martin |
|
![]() |
|
Kenneth.Jensen
Klods
Medlem siden: 20-Januar-2010 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 202 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 11-August-2010 kl. 11:29 |
|
Hej Martin!
Mon det er en af disse du søger?
Hvis du mangler nogle klodser eller andet LEGO-tilbehør er Bricklink et glimrende sted at kigge
Jeg håber du kan bruge ovenstående :)
Mvh
Kenneth
|
|
![]() |
|
Martin
Gæst
|
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 11-August-2010 kl. 10:28 |
|
Hej alle sammen.
Jeg har pillet mit barndoms tog ned fra loftet og har med glæde konstateret at det virker, med en enkelt undtagelse. Transformatoren kan kun køre på fuld tryk og hastighedskontrollen er således intet værd. Har prøvet at skille den ad og rense printpladen for støv men samme resultat. Det gør jo toget mindre interessant :). Er der et sted man kan købe en sådan? har kigget rundt uden held. Eller er det en "kendt" problem at fartkontrollen går itu efter ikke at være blevet brugt i sølle 20 år og kan man gøre noget? På forhånd tak for hjælpen! Martin |
|
![]() |
|
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan oprette nye emner i dette forum Du kan besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |