![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Slikskål og to lys på hæklet dug |
Besvar
|
| Forfatter | ||
Lasse.Vestergård
Liftarm
Medlem siden: 20-Juni-2010 Sted: Danmark Region: Midtsjælland Status: Online Point: 3533 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: Slikskål og to lys på hæklet dugSendt: 24-Marts-2011 kl. 16:32 |
|
Yes, det lykkedes! Det har jeg længe drømt om.
|
||
![]() |
||
Kenneth.N
Liftarm
Medlem siden: 22-Juli-2009 Sted: Denmark Region: Lolland-Falster Status: Offline Point: 2224 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 24-Marts-2011 kl. 07:02 |
|
Synes også det er stort
|
||
|
Kenneth Nielsen
|
||
![]() |
||
Christian.W.J
Bestyrelse
Næstformand Medlem siden: 02-Maj-2006 Sted: Denmark Region: Vendsyssel Status: Offline Point: 5060 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 24-Marts-2011 kl. 06:58 |
|
|
Nu er slikskålen på The Brothers Brick!
Www.brothers-brick.com Det er det bedste af det bedste der bliver vist på den side (IMHO), så tillykke! |
||
![]() |
||
C.Behrens
Dæk
Medlem siden: 29-April-2008 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 5810 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 11-August-2010 kl. 19:17 |
|
|
Lidt en skam for jer at i kommer så sent med det, for jeg tror såment at i kunne have indtaget 1-2 og 3 pladsen! Nej hvor er det godt lavet. Især duen og lysene kan jeg godt lide- virkelig originalt.
Jeres slikkepinde ligner virkelig til forveksling, så jeg kan godt forstå at i er nervøse for jeres klodser
|
||
![]() |
||
Steen.Villumsen
Panel
Medlem siden: 07-August-2006 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1266 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 11-August-2010 kl. 17:15 |
|
|
Hold kæft hvor er det fedt!
Det er sjældent jeg viser min kone noget i LEGO men dette måtte hun altså lige se ![]() Første gang jeg så billeder tænkte jeg "nå ja, sjov slikskål", men da jeg indså at slikket også var produceret i mit favorit-ABS... Konge!
![]() |
||
![]() |
||
Rasmus.Damgaard
Panel
Medlem siden: 31-Marts-2009 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1635 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 11-August-2010 kl. 16:45 |
|
|
Vi skulle lige gnide vores øjne et par gange for, at tro at det ikke var rigtig slik! Det er bare godt lavet! |
||
![]() |
||
Birgit.Hansen
Klods
Medlem siden: 05-August-2009 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 193 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 11-August-2010 kl. 16:22 |
|
|
Wauww - glæder mig til at se dem (og jer :-)) i Skærbæk. Hvor er I dygtige!
|
||
![]() |
||
Carsten.Thomsen
Liftarm
Medlem siden: 26-Januar-2004 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 4842 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 11-August-2010 kl. 15:54 |
|
MON ikke!
Skidtpyt med det, der er jo stadig det bedste tilbage - nemlig chokoladen! Mums...
|
||
![]() |
||
Svend.Erik.Saksun
Dæk
Medlem siden: 07-Oktober-2005 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 10156 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 11-August-2010 kl. 11:30 |
|
|
||
![]() |
||
Lasse.Vestergård
Liftarm
Medlem siden: 20-Juni-2010 Sted: Danmark Region: Midtsjælland Status: Online Point: 3533 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 11-August-2010 kl. 10:16 |
|
De bruges i et Aquaradiers og et Beleville sæt:
Der er brugt et bildæk for at få dem til at hænge sammen. Men kun de helt nye og ubrugte bildæk var stramme nok.
|
||
![]() |
||
Lone.Pihl
Panel
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: Bornholm Status: Offline Point: 1007 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 11-August-2010 kl. 08:47 |
|
|
Super flot - jeg måtte bygge et par stykker slik før min yngste søns legekammerater forstod at det ikke bare var en LEGO skål med almindelig slik. Så det er ekstrem vellignende.
|
||
|
Jo flere klodser jeg har, jo flere mangler jeg....
|
||
![]() |
||
Svend.Erik.Saksun
Dæk
Medlem siden: 07-Oktober-2005 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 10156 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 11-August-2010 kl. 06:48 |
|
|
Også jeg måtte tro om igen da jeg så det andet billede med lakridskonfekt. Da måtte jeg rødmende Tilbage til jer, Lasse og Anne Mette... Det er kunst! Redigeret af Svend.E.Saksun - 11-August-2010 kl. 09:56 |
||
![]() |
||
Morten.Frandsen
Plade
Medlem siden: 06-August-2010 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 109 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 11-August-2010 kl. 02:33 |
|
|
Rigtig flot dug
|
||
![]() |
||
Lasse.Deleuran
Liftarm
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: Sydvestjylland Status: Offline Point: 3755 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 10-August-2010 kl. 20:11 |
|
|
Jeg troede det var rigtigt slik! Imponerende.
|
||
|
Se mine byggevejledninger og del dine egne på BrickHub.org
|
||
![]() |
||
Martin.Nygaard
Liftarm
Medlem siden: 10-December-2009 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 2578 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 10-August-2010 kl. 18:48 |
|
|
Sådan - vildt flot, Lasse og Anne Mette !
|
||
|
Martin "Technic" Nygaard Schacht ..
|
||
![]() |
||
Sus.Warming
Tagsten
Medlem siden: 25-Oktober-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 524 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 10-August-2010 kl. 18:11 |
|
|
Hold da op hvor er I seje! Og må sige du er noget ferm med "hæklepinden" Anne Mette :-)
Min absolutte favorit (selvom det er ufatteligt vellignende og godt skruet sammen det hele) er de rød/hvide slikkepinde. Hvor stammer de rød/hvide klodser fra? Dem kan jeg ikke huske at have set i de farver... Bøjer mig i støvet... Sus |
||
![]() |
||
Jan.Sørensen
Panel
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 807 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 10-August-2010 kl. 18:06 |
|
|
Jeg ville ikke have tilgivet hende...De sager der havde også fortjent en præmie. De er rigtig godt lavet og fundet på
---
Jan
|
||
![]() |
||
Anne.Mette.V
Liftarm
Medlem siden: 20-September-2007 Sted: Denmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 4210 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 10-August-2010 kl. 17:08 |
|
Det har jeg
Hvis jeg var ansat i Legoland, havde jeg nok lavet dem ved at klistre noget granulat sammen.
|
||
![]() |
||
Martin.Bruun
Dæk
Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 5296 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 10-August-2010 kl. 16:52 |
|
|
Det er dæleme godt!!
Hvem har taget alle de der runde vingummier med lyserøde eller blå sukkerkrymmel på?
|
||
|
Martin Bruun
"A man builds with his brain and not with his hands" - Brickelangelo |
||
![]() |
||
Lasse.Vestergård
Liftarm
Indlæg funktioner
Tak(1)
Citér Svar
Sendt: 10-August-2010 kl. 16:39 |
|
|
Her er et par forsinkede bidrag til 1:1 konkurrencen bygget af min mor og mig.
Min mor havde læst datoen forkert, så vi kun nåede at få et bidrag med.
Jeg har dog tilgivet hende, da det vi deltog med, fik så fin en placering
![]() "Min mor har selv hæklet dugen
![]() ![]() Vi har tænkt os at udstille det i Skærbæk, men er dog lidt bange for at nogen kommer til at lave bidemærker i vores LEGO.
![]() |
||
![]() |
||
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |