![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
mos eisley cantina |
Besvar
|
| Forfatter | |
Ulrik.Hansen
Dæk
Medlem siden: 04-Marts-2008 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7450 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: mos eisley cantinaSendt: 12-August-2010 kl. 17:02 |
|
Er det sæt ikke mest eftertragtet p.g.a. Greedo? Nu fik jeg lige et gensyn med dens bricklink inventory og det er da nogle ganske hotte sten
som følger med !!VH Ulrik
|
|
|
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
|
|
![]() |
|
Jesper.Thuesen
Dæk
Medlem siden: 29-Maj-2006 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 5515 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 11-August-2010 kl. 05:33 |
|
Jeg var "heldig" at finde en ny og uåbnet på e-bay, hvor de godtog et bud på "kun" $150.
Nu er den så på vej hjem til far
- det bliver spændende at se, hvad den ender med at løbe op i.
|
|
|
Jesper Konrad Thuesen
Forum-Moderator "People don't stop playing because they are getting old, they get old because they stop playing!" Oliver Wendell Holmes (1809 - 1894) |
|
![]() |
|
AndersThøgersen
Klods
Medlem siden: 10-Februar-2009 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 111 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 11-August-2010 kl. 04:40 |
|
jeg vil gi Rene lidt ret, men det er et af de sæt man bør have hvis man samler på starwars, men selve klodserne er sgu ikke pengene værd, klodsprisen var allerede for høj da det blev udgivet, og det er jo ikke blevet bedre, men som sagt hvis man er samler skal det med i samlingen... og ja jeg har det også selv, og ja jeg betalte også en høj pris, men ikke de næsten 1000kr som det er oppe på nu...
|
|
![]() |
|
anonym
Gæst
|
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 11-August-2010 kl. 03:14 |
|
tak for de hurtige svar, og ja det er det fedeste sæt
|
|
![]() |
|
René.Hoffmann
Dæk
Facebook kaptajn Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7680 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 10-August-2010 kl. 19:19 |
|
Jeg er absolut ikke enig... Once upon a time in a galaxy far, far away.....der skrev jeg en anmeldelse af dette sæt... Dvs det var nok mere en advarsel end en anmeldelse, for det sæt var en rigtig stinker af optrækkeri!!
|
|
|
René Hoffmann
LEGO-holic by nature Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver" |
|
![]() |
|
Janus.Kærgaard
Flise
Medlem siden: 12-Marts-2010 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 27 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 10-August-2010 kl. 17:33 |
|
Hej,
Jeg fandt en uåbnet udgave af Mos Eisley Cantina (er fra 2004 og har nr. 4501) på ebay (som nu findes på dansk, og som er ganske sikker at bruge, vil jeg mene), som kom fra tyskland - men det er efterhånden 1,5 år siden, og jeg gav ca. 900 kr. incl. fragt ![]() Og ja, det er det fedeste sæt! ![]() |
|
![]() |
|
anonym
Gæst
|
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 10-August-2010 kl. 15:12 |
|
tak
|
|
![]() |
|
Kim.Thomsen
Panel
Medlem siden: 23-November-2004 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 955 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 10-August-2010 kl. 12:47 |
|
Helst ikke genbrug og helst en dansk side...
Prøv qxl.dk eller dba.dk
Held og lykke med at finde et nyt sæt.
|
|
![]() |
|
anonym
Gæst
|
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 09-August-2010 kl. 16:01 |
|
hej jeg har længe søgt efter det set der hedder mos eisley cantina, mon ikke jeg kunne få nogle tips til en side? PS helst en dansk side, og helst ik genbrug. I ER FOR SEJE JER DER ER MEDLEMMER!!!!
|
|
![]() |
|
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan oprette nye emner i dette forum Du kan besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |