![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Ventetid til medlemskab |
Besvar
|
| Forfatter | |
Martin.Bruun
Dæk
Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 5296 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: Ventetid til medlemskabSendt: 06-August-2010 kl. 14:28 |
|
På indmeldelsessiden står følgende:
"Når vi har registreret din betaling, opretter vi din adgang til resten af hjemmesiden og sender en email til dig med brugernavn og adgangskode. Påregn at der kan gå op til en uges tid før du modtager mailen."
Så der er ikke nødvendigvis gået noget galt bare fordi der er gået op til en uges tid, og i dit tlfælde 4 dag, det skyldes blot at vi ikke har en fuldtidsansat kasserer til at registrere indbetalinger dagligt.
Men siden det nu er mig der er kasserer, så skal jeg sørge for at oprette dig meget snart.
|
|
|
Martin Bruun
"A man builds with his brain and not with his hands" - Brickelangelo |
|
![]() |
|
Spip
Gæst
|
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 06-August-2010 kl. 14:07 |
|
hej
jeg har købt et medlemsskab til 75 kr. men er efter 4 dage ikke blevet medlem endnu.
Dette bekymrer mig lidt for jeg ved ikke helt præcist hvor lang tid jeg skal vente.
og man får også en mistanke om at noget er gået galt et eller andet sted
|
|
![]() |
|
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan oprette nye emner i dette forum Du kan besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |