![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Optrin til LW... |
Besvar
|
| Forfatter | |
Ina.Nilsson
Liftarm
Medlem siden: 28-Januar-2006 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 2777 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: Optrin til LW...Sendt: 09-Februar-2010 kl. 18:03 |
Det er en aftale... |
|
|
Ina Hjorth Nilsson
|
|
![]() |
|
Knud.Thomsen
Dæk
Medlem siden: 26-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Sydvestjylland Status: Offline Point: 6034 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 09-Februar-2010 kl. 13:15 |
|
Nogen der skal med toget/ venter på nogen, -- bænke, lamper, rejsende, læskur/venterum
Bare noget liv istedet for en tom perron. Der bliver 7m perron. |
|
|
Knud Richard Thomsen
|
|
![]() |
|
Ina.Nilsson
Liftarm
Medlem siden: 28-Januar-2006 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 2777 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 09-Februar-2010 kl. 13:01 |
Ja det kan du tro... Tænker du på noget særligt...? |
|
|
Ina Hjorth Nilsson
|
|
![]() |
|
Knud.Thomsen
Dæk
Medlem siden: 26-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Sydvestjylland Status: Offline Point: 6034 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 09-Februar-2010 kl. 12:41 |
|
Fint! Kunne du lave noget til tog perronerne også?
|
|
|
Knud Richard Thomsen
|
|
![]() |
|
Ina.Nilsson
Liftarm
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 09-Februar-2010 kl. 11:55 |
Ups måske det sene tidspunkt jeg blev færdig har noget at skulle have sagt... |
|
|
Ina Hjorth Nilsson
|
|
![]() |
|
C.Behrens
Dæk
Medlem siden: 29-April-2008 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 5825 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 09-Februar-2010 kl. 08:27 |
|
Det ser godt ud Ina. Musik garden er også min helt klare favorit. Undrer mig lidt over det sidste billed med salatfadet! Er det ikke en brandmand der har fanget tyven??? Og hvad laver hende fra lufthavnen der? Har du forvekslet dem med politibetjente? Ellers ser det godt ud. Synes at jeg har set køretøjerne et eller andet sted før. Hvor var det nu det var??? |
|
![]() |
|
Per.Langkilde
Dæk
Medlem siden: 26-Januar-2004 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 5932 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 09-Februar-2010 kl. 06:47 |
|
Super fine
|
|
![]() |
|
Kenneth.Jensen
Klods
Medlem siden: 20-Januar-2010 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 202 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 09-Februar-2010 kl. 01:50 |
|
Super flot! (Er det iøvrigt muligt at købe kuverten som du benytter i forbindelse med post-temaet som PaB?) |
|
![]() |
|
Svend.Erik.Saksun
Dæk
Medlem siden: 07-Oktober-2005 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 10156 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 08-Februar-2010 kl. 19:53 |
|
Herligt. Kundby Garden er min favorit!
|
|
![]() |
|
Ina.Nilsson
Liftarm
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 08-Februar-2010 kl. 19:13 |
|
Her kommer så lidt billeder af fleretallet af de optrin jeg har klar til LEGO world... hvem ved måske kommer der flere...
|
|
|
Ina Hjorth Nilsson
|
|
![]() |
|
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |