![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Wrestling Arena |
Besvar
|
| Forfatter | |
Rasmus.Damgaard
Panel
Medlem siden: 31-Marts-2009 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1635 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: Wrestling ArenaSendt: 09-September-2009 kl. 09:52 |
|
Jakob siger tak for de gode kommentarer, men den er desværre skilt ad da klodserne skal bruges på et større projekt.
|
|
![]() |
|
Jesper.Hansen
Liftarm
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 2419 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 09-September-2009 kl. 06:15 |
|
Dejlig fantasi og godt bygget.
Jeg er dog enig med Martin i at gulvet kunne få en
anden farve som bl.a. stolene lider under. Selve arenaen med hegnet er for fed.
|
|
![]() |
|
Martin.Bruun
Dæk
Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 5296 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 09-September-2009 kl. 03:05 |
|
Slet ikke dårligt, og en fin idé at vende hegnene på højkant.
Jeg kan også godt lide W'et i mosaik, men skulle jeg kritisere noget vil jeg nok nævne den røde farve til gulvet. Det er ligesom om at det "sluger" detaljerne. Jeg havde nok valgt en anden og lidt mere neutral farve til den del af gulvet som ikke er tile-belagt.
Og så er der selve bygningsfacaden. Den er jo meget "lige ud af landevejen" uden de helt vilde detaljer, men den ser da pæn og velproportioneret ud.
Og så savner jeg også en sød nummerpige i bikini ... hvem gør ikke det? |
|
|
Martin Bruun
"A man builds with his brain and not with his hands" - Brickelangelo |
|
![]() |
|
Sus.Warming
Tagsten
Medlem siden: 25-Oktober-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 524 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 09-September-2009 kl. 02:48 |
...og en "sød" nummerpige (eller er det kun i boksning? Ser vist for lidt af den slags :-) Spøg til side... mange gode detaljer - f.eks. flokken af arbejdsmænd med ølflaskerblandt publikum, og hegnet som allerede er nævnt andetsteds... Glæder mig til at se mere /Sus |
|
![]() |
|
Svend.Erik.Saksun
Dæk
Medlem siden: 07-Oktober-2005 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 10156 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 06-September-2009 kl. 16:37 |
|
Super idé og godt udført Men der mangler lys over arenaen og måske nogle reklameskilte eller lystavler. Fint fundet på med at sætte hegnet på højkant |
|
![]() |
|
Peter.Vingborg
Dæk
Byggebladets redaktør Medlem siden: 29-Februar-2004 Sted: LEGO Fan Land Region: Vestjylland Status: Offline Point: 8669 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 06-September-2009 kl. 16:27 |
|
Rigtigt godt skuldret! Så er det bare med at få lavet tre andre vægge og et fladt tag - så er den helt hjemme! |
|
|
Redaktør på Byggebladet
Layoutmanager: LEGO dage, Frilandsmuseet Hjerl Hede 2014-? MODUVERSE DANMARK, SFW 2022 og 2023 Byg & Leg, Svendborg Teater 2022-? Klodsfest 2024, Hvalsø Klodsfest 2025, Thisted |
|
![]() |
|
Rasmus.Damgaard
Panel
Medlem siden: 31-Marts-2009 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1635 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 06-September-2009 kl. 16:22 |
|
Jakob har hygge-bygget lidt og har krearet dette teater med en Wrestling Arena stillet op indeni. Der er kun en mur foran da man bare skulle kunne dreje den rundt og kigge ind.
En kold bajer efter arbejde, ahhhhhh.
Hvad synes i? |
|
![]() |
|
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |