![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
HOTEL PARKEN (hvad er det mon??? ) |
Besvar
|
Side 123 4> |
| Forfatter | |
René.Hoffmann
Dæk
Facebook kaptajn Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7680 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: HOTEL PARKEN (hvad er det mon??? )Sendt: 03-Oktober-2009 kl. 16:48 |
|
Jeg glæder mig meget til at se, hvad du kommer op med Frederik... ![]() |
|
|
René Hoffmann
LEGO-holic by nature Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver" |
|
![]() |
|
Frederik.Normann
Tagsten
Medlem siden: 14-Maj-2009 Sted: Denmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 424 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 03-Oktober-2009 kl. 06:00 |
|
Jep, det har du jo ret i
tager bare en krig at sortere det igen
|
|
|
Venligst
Frederik Ankjær Normann ankjrdesign.com Deltager i LEGO Master 2021! |
|
![]() |
|
Svend.Erik.Saksun
Dæk
Medlem siden: 07-Oktober-2005 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 10156 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 03-Oktober-2009 kl. 05:46 |
|
OP med humøret, Frederik, det samme er sket for konsortiet bag Yellow Brick Road
The show must go on - and the next LEGO show is LEGO World 2010!!! |
|
![]() |
|
Frederik.Normann
Tagsten
Medlem siden: 14-Maj-2009 Sted: Denmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 424 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 03-Oktober-2009 kl. 05:20 |
|
Hotel Parken er gået konkurs.
I dag klokken 10:05 meldte chefen for Hotel Parken på et pressemøde at de var gået konkurs og måtte desværre lukker fra dags dato. Der har den seneste tid været meget tvivl om Hotel Parken kunne klare det og gået mange rygterm, men nu holdte det ikke mere. Chefen sagde selv til pressemødet, klokken 10 lørdag morgen, at han var meget ked af det og ville ønkse at man kunne forsætte den høje standart og gode service og wellness på toppen af filerimos. Ja det er en trist dag i dag for hotel parken og deres ansatte.
Ps. vi skulle jo bygge noget nyt til Lego world, ik
|
|
|
Venligst
|
![]() |
|
Rasmus.Damgaard
Panel
Medlem siden: 31-Marts-2009 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1635 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 14-September-2009 kl. 13:12 |
|
Så den skal ikke med til By-Layoutet?? |
|
![]() |
|
Frederik.Normann
Tagsten
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 14-September-2009 kl. 13:02 |
|
Har medlt mig til via Peter Vingborg, men tak for tippet
|
|
|
Venligst
|
![]() |
|
Rasmus.Damgaard
Panel
Medlem siden: 31-Marts-2009 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1635 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 14-September-2009 kl. 12:34 |
|
Husk at melde det til By-Layoutet, Christian spørger stadig om flere tilmeldninger. |
|
![]() |
|
Ina.Nilsson
Liftarm
Medlem siden: 28-Januar-2006 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 2777 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 13-September-2009 kl. 17:56 |
|
Jubiii det glæder jeg mig til at se,,, |
|
|
Ina Hjorth Nilsson
|
|
![]() |
|
Frederik.Normann
Tagsten
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 12-September-2009 kl. 14:38 |
|
Hey god nyhed alle sammen
Hotel Parken skal med til Skærbæk bliver bare for fedt!! |
|
|
Venligst
|
![]() |
|
Frederik.Normann
Tagsten
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 25-August-2009 kl. 02:42 |
|
|
|
Venligst
|
![]() |
|
Frederik.Normann
Tagsten
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 25-August-2009 kl. 02:41 |
|
|
|
Venligst
|
![]() |
|
Frederik.Normann
Tagsten
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 25-August-2009 kl. 02:40 |
|
Så er der endelig nogle billder ;)
|
|
|
Venligst
|
![]() |
|
Rasmus.Damgaard
Panel
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 24-August-2009 kl. 17:25 |
|
Som jeg har sagt før Frederik, genialt.
Min nye favorit detalje er helt klart de underjordiske toilleter, super gennemført. Og så det med de hængende krus, hvordan har du lavet dem?
|
|
![]() |
|
Frederik.Normann
Tagsten
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 24-August-2009 kl. 17:24 |
|
hej René
lyder til du er meget intesseret i hvordan bar krusende er hængt op ;) altså jeg har bare tager en af de der lange "bøjelige" sorte pinde og lavet til en cirkel og sat den fast i en klods med hul i hver side har ikke lige nogle billeder desværre, men såm har jeg baresat krusende forsigtigt på
|
|
|
Venligst
|
![]() |
|
René.Hoffmann
Dæk
Facebook kaptajn Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7680 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 24-August-2009 kl. 16:57 |
|
Og så så jeg lige to andre gode detaljer, som jeg ikke så før: -Tjeneren, der trækker champagne op! Brilliant! -Og det, at derer drikkevarer i krusene... ....og så må jeg også lige nævne de simple, men geniale liggestole, som også er nævnt tidligere af andre medlemmer... |
|
|
René Hoffmann
|
![]() |
|
René.Hoffmann
Dæk
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 24-August-2009 kl. 16:54 |
|
Der er RIGTIG mange gode detaljer, Frederik! Jeg nævner i flæng: -Kilden -Statuen i bassinet -De hængende krus (som jeg har nævnt tidligere) PS - hvordan er de hængt op? -Disken ved isbaren - genial idé med bilvinduet! -Og toiletterne er rigtig gode! Og rigtig flot lavet, at de er underjordiske - og at man ovenikøbet kan løfte taget af og kigge! Jeg er sikker på, at du ville kunne hente præmier på en Klodsfest med dette layout... Vi har over 300 medlemmer, og der er ikke mange, der laver så helstøbte layouts som det her! Personligt vil jeg sige, at der er måske 10 medlemmer, som har præsteret ligeså færdige layouts... ![]() Så jeg glæder mig meget til at se, hvad du kan komme op med om 5 år!! ![]() |
|
|
René Hoffmann
|
![]() |
|
Frederik.Normann
Tagsten
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 24-August-2009 kl. 16:37 |
|
|
|
Venligst
|
![]() |
|
Frederik.Normann
Tagsten
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 24-August-2009 kl. 16:36 |
|
|
|
Venligst
|
![]() |
|
Frederik.Normann
Tagsten
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 24-August-2009 kl. 16:35 |
|
|
|
Venligst
|
![]() |
|
Frederik.Normann
Tagsten
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 24-August-2009 kl. 16:34 |
|
|
|
Venligst
|
![]() |
|
Besvar
|
Side 123 4> |
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |