![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Volvo FH12 Globetrotter XL, Sweet Candy |
Besvar
|
Side 12> |
| Forfatter | |
Dan.Olsen
Panel
Medlem siden: 03-Januar-2008 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 766 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: Volvo FH12 Globetrotter XL, Sweet CandySendt: 16-Juli-2009 kl. 05:39 |
|
Ja MON IKKE !
Hvis det var mig ville jeg omgående kontakte administratoren på Brickshelf og så håbe at de fjerner det . Du er desværre ikke den første herinde der har fået stjålet billeder, kan ikke lige huske hvem det var men vedkommende ville for fremtiden lægge vandmærker på sine billeder. Det er en ting jeg også meget kraftigt har overvejet, men for det meste ligger mine billeder på Mocpages og der er det ikke så slemt endnu . |
|
|
Dan Olsen I reject your reality and substitute my own "Adam Savage. Mythbusters"
|
|
![]() |
|
A.Gaasedal
Tagsten
Medlem siden: 20-April-2004 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 518 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 16-Juli-2009 kl. 05:10 |
Hmm... ja det var da faktisk et godt spørgsmål |
|
![]() |
|
Carsten.Thomsen
Liftarm
Medlem siden: 26-Januar-2004 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 4842 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 15-Juli-2009 kl. 23:40 |
|
Hmmm, hvad mon et af Anders' billeder af hans egen Sweet Candy mon laver i dimnix's Brickshelf-folder (?). |
|
![]() |
|
A.Gaasedal
Tagsten
Medlem siden: 20-April-2004 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 518 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 20-Marts-2006 kl. 16:15 |
|
Han har bygget 14'eren, men den fik ikke noget nummer, om kom i stedet til at hedde "Dream Catcher" http://www.trailer.se/truckingfestival/img/2.jpg
Men der kommer også mange fine modeller 'ind imellem'.
Jeg tror de gamle ligeså stille bliver udfaset/solgt. |
|
![]() |
|
Carsten.Thomsen
Liftarm
Medlem siden: 26-Januar-2004 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 4842 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 20-Marts-2006 kl. 15:31 |
|
13 kan da være et meget heldigt tal. Jeg har f.eks. lige scoret mig et 13-tal
Hvor langt er han nået i rækken ?. Og hvor bliver de foregående lastbiler i rækken af ?. Sælger han dem ? |
|
![]() |
|
A.Gaasedal
Tagsten
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 20-Marts-2006 kl. 09:19 |
|
Jeps det var Sweet Candy 12, han vandt med.
Den jeg har bygget er nummer 13, men da det som sagt ikke er så heldigt et tal, er det ikke skrevet nogle steder |
|
![]() |
|
Carsten.Thomsen
Liftarm
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 20-Marts-2006 kl. 06:32 |
|
Jeg faldt tilfældigvis lige over denne lille notits om Sweet Candy i Lastbilmagasinet.
|
|
![]() |
|
A.Gaasedal
Tagsten
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 04-April-2005 kl. 22:19 |
|
Jep, ham kender jeg godt. Måske jeg får besøg af ham her i sommer, det kunne være hyggeligt. Virkelig topklasse lastbil-bygger.
|
|
![]() |
|
Jimmi.Andersen
Panel
Medlem siden: 25-Oktober-2004 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1017 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 04-April-2005 kl. 17:45 |
|
Har du set din Konkurrent her Anders *sms* http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?f=122086
Jimmi
|
|
![]() |
|
A.Gaasedal
Tagsten
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 01-Marts-2005 kl. 21:12 |
|
Hej Lasse,
Ja indtil videre er det kun lastbiler og kraner jeg har på min hjemmeside, men selvfølgelig har jeg også bygget mange andre ting igennem min LEGOtid
Tak for den fine ros,
Mvh. |
|
![]() |
|
Lasse.Langhorn
Gæst
Medlem siden: 12-Februar-2005 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 4 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 01-Marts-2005 kl. 19:50 |
|
Wow er ogs[ min første indskydelse! Den er rigtig flot!
Er det kun lastbiler og kraner du har modeller af? Med venlig hilsen Lasse Langhorn |
|
![]() |
|
A.Gaasedal
Tagsten
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 04-Februar-2005 kl. 15:55 |
|
Undskyld jeg glemte at svare på dit spørgsmål Carsten:
Citat "Spørgsmål: Nænner du at skille dine modeller ad igen ?."
Før i tiden måtte jeg altid skille mine modeller for at have klodserne til rådighed til nye konstruktioner. Men da jeg nu er blevet fortrolig med bricklink, kan modellerne godt få lov at blive stående et stykke tid. Men en dag bliver de jo kedelige, og så skiller jeg dem ad igen.
Mvh. |
|
![]() |
|
A.Gaasedal
Tagsten
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 03-Februar-2005 kl. 10:14 |
|
Ja, det er lidt ærgerligt med farverne på klistermærkerne, men det har desværre noget med lyset at gøre. Hvis lyset falder uheldigt så bliver farven underlig, da jeg printede dem passede de fint, og ligeledes hvis belysningen er fin. |
|
![]() |
|
Anders.Ginnerup
Tagsten
Medlem siden: 26-Januar-2004 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 381 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 02-Februar-2005 kl. 21:47 |
Sk*de flot! Eneste negative er at det røde på klistermærkerne ikke helt passer til klodserne. Klistermærkerne er ellers utroligt flotte med alle de detaljer der er kommet med. Guldet gør det til en helt unik moc, specielt når man tænker at det er bygget med kun en slags klods.
|
|
![]() |
|
Jimmi.Andersen
Panel
Medlem siden: 25-Oktober-2004 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1017 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 02-Februar-2005 kl. 20:47 |
|
Også MIG FLOT FLOT
|
|
![]() |
|
Knud.Thomsen
Dæk
Medlem siden: 26-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Sydvestjylland Status: Offline Point: 6030 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 02-Februar-2005 kl. 20:23 |
|
Jeg kan tilslutte mig ovenstående!
|
|
|
Knud Richard Thomsen
|
|
![]() |
|
René.Hoffmann
Dæk
Facebook kaptajn Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7680 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 02-Februar-2005 kl. 18:31 |
|
Wow, for en kreation!! Voldsomt kreafilt!!
Jeg ved godt, jeg gentager de andre... Men du kommer da til Klodsfesten, ik'? Ik'? Ik'? Ik'? |
|
|
René Hoffmann
LEGO-holic by nature Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver" |
|
![]() |
|
Carsten.Thomsen
Liftarm
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 02-Februar-2005 kl. 18:25 |
|
Smukt!
Spørgsmål: Nænner du at skille dine modeller ad igen ?. |
|
![]() |
|
Peter.Vingborg
Dæk
Byggebladets redaktør Medlem siden: 29-Februar-2004 Sted: LEGO Fan Land Region: Vestjylland Status: Offline Point: 8669 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 02-Februar-2005 kl. 17:52 |
|
Tømt for ord!
DU SKAL DA MED TIL KLODSFESTEN - eller i hvert fald mindst dine modeller!?!
Det må være en selvfølge! |
|
|
Redaktør på Byggebladet
Layoutmanager: LEGO dage, Frilandsmuseet Hjerl Hede 2014-? MODUVERSE DANMARK, SFW 2022 og 2023 Byg & Leg, Svendborg Teater 2022-? Klodsfest 2024, Hvalsø Klodsfest 2025, Thisted |
|
![]() |
|
Lars.Lange
Panel
Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 1127 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 02-Februar-2005 kl. 17:16 |
|
Ti da bøtte, hvor er den flot. Du har ramt meget godt i forhold til originalen. Jeg er imponeret, men nu har jeg altid haft en svaghed for "model team" serien. |
|
|
/Lars Lange
"Growing old is mandatory; growing up is optional!" Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver" |
|
![]() |
|
Besvar
|
Side 12> |
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |