![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Mølle transport |
Besvar
|
Side 12> |
| Forfatter | |
H.Bidstrup
Panel
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: Vestjylland Status: Offline Point: 1396 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: Mølle transportSendt: 13-Maj-2009 kl. 15:05 |
Jep |
|
|
Henning Bidstrup
Vindmøller - skal de ikke lave strøm ell. ?????? - jeg tror jeg har et problem |
|
![]() |
|
Peter.Vingborg
Dæk
Byggebladets redaktør Medlem siden: 29-Februar-2004 Sted: LEGO Fan Land Region: Vestjylland Status: Offline Point: 8669 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 12-Maj-2009 kl. 19:29 |
|
Skovl,kost og ildslukker - hvad med fastnøgle til at skrue skilte løs, vinkelsliber og motorsav til at skære hhv. skilte og træer ned med? De er måske i følgebilerne? |
|
|
Redaktør på Byggebladet
Layoutmanager: LEGO dage, Frilandsmuseet Hjerl Hede 2014-? MODUVERSE DANMARK, SFW 2022 og 2023 Byg & Leg, Svendborg Teater 2022-? Klodsfest 2024, Hvalsø Klodsfest 2025, Thisted |
|
![]() |
|
H.Bidstrup
Panel
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: Vestjylland Status: Offline Point: 1396 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 12-Maj-2009 kl. 17:40 |
|
Lidt flere billeder af vinge transporten
|
|
|
Henning Bidstrup
Vindmøller - skal de ikke lave strøm ell. ?????? - jeg tror jeg har et problem |
|
![]() |
|
Stefan.Sandbeck
Panel
Medlem siden: 30-Oktober-2008 Sted: Denmark Region: Vestsjælland Status: Offline Point: 1276 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 07-Maj-2009 kl. 06:12 |
|
Det ser rigtig godt ud hvordan med udtrækket på blokvognen virker det nu den er blevet så lang |
|
|
Stefan Sandbeck
Den ABS afhængige Autolakere(citat fra Kundby) TC8 |
|
![]() |
|
Rasmus.Damgaard
Panel
Medlem siden: 31-Marts-2009 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1635 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 07-Maj-2009 kl. 04:44 |
|
Hold da fast hvor er den flot og stor Henning.
![]() Den passer perfekt i minifig skala. Min far, Søren Damgaard arbejder selv på Vestas i Lem så jeg har været ude at se møllerne når de bliver transporteret til havnene.
|
|
![]() |
|
Heine.H.Olsen
Panel
Medlem siden: 10-Oktober-2005 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1851 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 06-Maj-2009 kl. 20:04 |
|
Den er godt nok flot Betydelig mere fascinerende, end når man ender bag den på motorvejen i virkelighedens verden |
|
![]() |
|
H.Bidstrup
Panel
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 06-Maj-2009 kl. 16:56 |
|
|
|
Henning Bidstrup
|
![]() |
|
Peter.Aasholm
Panel
Medlem siden: 05-September-2007 Sted: Denmark Region: Himmerland Status: Offline Point: 771 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 06-Maj-2009 kl. 03:56 |
|
YES! En aksel ekstra på trækkeren Trækket er over en meter langt, er det ikke? Og er der mon bygget et tilsvarende mølletårn? |
|
|
Peter Aasholm
|
|
![]() |
|
H.Bidstrup
Panel
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 05-Maj-2009 kl. 17:01 |
|
Så er "HB Transport" klar til at køre en V90 vinge, i minifik skala, ned til klodsefesten
|
|
|
Henning Bidstrup
|
![]() |
|
H.Bidstrup
Panel
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 01-Marts-2009 kl. 06:52 |
Jeg regner med at du så dem ved LW 09 - Peter. Her er lidt billeder til dem der ikke kunne komme.
De blev bygget færdig aftenen før vi skulle afsted til LW, så det gik lidt stærk. Blev dog noget bedre end de først jeg lavede - syntes jeg i hvertifald |
|
|
Henning Bidstrup
|
![]() |
|
H.Bidstrup
Panel
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 30-December-2008 kl. 15:28 |
|
Det bliver ikke lige nu og måske ikke af disse biler.
En af mine venner har lige været her, han kom med nogle kommentar som jeg har taget til efterretning.
Jeg har efterfølgende henvendt mig til producenten og bedt om at der bliver lavet nogle ændringer
Når det er sket - Ja |
|
|
Henning Bidstrup
|
![]() |
|
Peter.Vingborg
Dæk
Byggebladets redaktør Medlem siden: 29-Februar-2004 Sted: LEGO Fan Land Region: Vestjylland Status: Offline Point: 8669 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 30-December-2008 kl. 14:58 |
|
Må vi få lidt nærbilleder - af følgebilerne - fra flere vinkler?
|
|
|
Redaktør på Byggebladet
Layoutmanager: LEGO dage, Frilandsmuseet Hjerl Hede 2014-? MODUVERSE DANMARK, SFW 2022 og 2023 Byg & Leg, Svendborg Teater 2022-? Klodsfest 2024, Hvalsø Klodsfest 2025, Thisted |
|
![]() |
|
H.Bidstrup
Panel
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 30-December-2008 kl. 14:52 |
|
Så er der kommet nogle følgebiler og vi er ved at være klar til at køre til LW 2009.
|
|
|
Henning Bidstrup
|
![]() |
|
Verner.Petersen
Panel
Medlem siden: 26-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Sydsjælland Status: Offline Point: 1440 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 13-December-2008 kl. 17:24 |
|
Dem ser jeg rigtig mange gange de køre også fra lolland til jylland, jeg køre hver dag på motorvejen fra københavn til tappernøje, de holder gerne 3 stk på en rasteplads ved haslev og venter på følgebiler når jeg er på vej hjem fra job ved 5 tiden
|
|
|
Verner Petersen
VVS 9 volt tog styre Medlem nr: 10 |
|
![]() |
|
H.Bidstrup
Panel
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 10-December-2008 kl. 12:49 |
Det fryser meget her i det mørke jylland |
|
|
Henning Bidstrup
|
![]() |
|
Lars.Kristensen
Liftarm
Medlem siden: 10-Januar-2006 Sted: Denmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 2171 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 09-December-2008 kl. 19:09 |
|
OK - sådan en transport har jeg aldrig oplevet, derfor min tvivl som nu er gjort l skamme - men voldsom stor ser det altså ud! Har i øvrigt lige set VESTA sættet live ved et tilfælde. Huset er godt nok lille i forhold til bilen - så møllen er vel overdimesioneret til det bette sommerhus
|
|
|
Lars Kristensen
|
|
![]() |
|
René.Hoffmann
Dæk
Facebook kaptajn Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7680 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 09-December-2008 kl. 18:56 |
|
WOW, mand!! Fedt billede!!
Og lidt tilbage on topic: Hvor bliver følgebilerne af, Henning? Nu kan der da ikke være glat føre mere? |
|
|
René Hoffmann
LEGO-holic by nature Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver" |
|
![]() |
|
Carsten.Thomsen
Liftarm
Medlem siden: 26-Januar-2004 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 4842 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 09-December-2008 kl. 15:50 |
|
Hold k**t, hvor er de vinger store! Når de er monteret på møllen ser de da ikke så store ud. Det skulle vel aldrig være vinger til en af de fire store forsøgsmøller på Frederikshavn Havn ?. (Lidt off-topic: Som det kan ses her søges der om tilladelse til 6 mere). |
|
![]() |
|
H.Bidstrup
Panel
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 09-December-2008 kl. 15:44 |
|
Faldt over dette billed. Lars - her kan du se hvordan det ser ud når de kører med 3 stk. 44 m vinger.
|
|
|
Henning Bidstrup
|
![]() |
|
Peter.Aasholm
Panel
Medlem siden: 05-September-2007 Sted: Denmark Region: Himmerland Status: Offline Point: 771 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 24-November-2008 kl. 11:09 |
|
De er rigtig flotte. Men kunne godt savne en ekstra aksel på trækkerne...
Men kan det lade sig gøre uden at det kommer til at se kavt ud? |
|
|
Peter Aasholm
|
|
![]() |
|
Besvar
|
Side 12> |
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |