![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Vinge transport |
Besvar
|
| Forfatter | |
Lars.Lange
Panel
Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 1127 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: Vinge transportSendt: 04-November-2008 kl. 15:15 |
|
Det er helt iorden det dér! Den glæder jeg mig til at se live!
|
|
|
/Lars Lange
"Growing old is mandatory; growing up is optional!" Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver" |
|
![]() |
|
ChristianGrønne
Tagsten
Medlem siden: 17-Oktober-2008 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 467 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 03-November-2008 kl. 15:12 |
|
kan den også transpoter fly vinger
|
|
![]() |
|
Peter.Vingborg
Dæk
Byggebladets redaktør Medlem siden: 29-Februar-2004 Sted: LEGO Fan Land Region: Vestjylland Status: Offline Point: 8669 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 03-November-2008 kl. 13:07 |
|
Har helt tabt evnen til at skrive.....
|
|
|
Redaktør på Byggebladet
Layoutmanager: LEGO dage, Frilandsmuseet Hjerl Hede 2014-? MODUVERSE DANMARK, SFW 2022 og 2023 Byg & Leg, Svendborg Teater 2022-? Klodsfest 2024, Hvalsø Klodsfest 2025, Thisted |
|
![]() |
|
Lasse.Deleuran
Liftarm
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: Sydvestjylland Status: Offline Point: 3755 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 03-November-2008 kl. 12:02 |
|
... samt en patruljevogn der guider hele vogntoget ind til siden for at "checke længden".
Det er godt at se nogle minifig-køretøjer. Det mangler vi ofte på vores layout. Er det ikke også sjovt at bygge sådan nogle Henning? Det gør ikke noget hvis du får lyst til at lave nogle flere
|
|
|
Se mine byggevejledninger og del dine egne på BrickHub.org
|
|
![]() |
|
Peter.Aasholm
Panel
Medlem siden: 05-September-2007 Sted: Denmark Region: Himmerland Status: Offline Point: 771 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 03-November-2008 kl. 07:21 |
|
Husk nu at få lavet en lille nuttet følgebil
Flot Henning |
|
|
Peter Aasholm
|
|
![]() |
|
Bo.Jensen
Panel
Medlem siden: 21-Oktober-2005 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1261 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 02-November-2008 kl. 17:28 |
|
Rigtigt godt gået.Hilsen Bo
|
|
![]() |
|
H.Bidstrup
Panel
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: Vestjylland Status: Offline Point: 1396 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 02-November-2008 kl. 16:39 |
Selvfølgelig Carsten
Bygget op over sæt 7229
|
|
|
Henning Bidstrup
Vindmøller - skal de ikke lave strøm ell. ?????? - jeg tror jeg har et problem |
|
![]() |
|
René.Hoffmann
Dæk
Facebook kaptajn Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7680 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 02-November-2008 kl. 16:37 |
|
BLÆRET!!!! Jeg ææææælsker svær-transport... |
|
|
René Hoffmann
LEGO-holic by nature Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver" |
|
![]() |
|
Carsten.Thomsen
Liftarm
Medlem siden: 26-Januar-2004 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 4842 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 02-November-2008 kl. 16:22 |
|
Det er en rigtig flot trucker, Henning Den er naturligvis fra Bidstrup Specialtransport, eller hvad ? Jeg glæder mig til at se specialtransporterne til mølletårnet og til generatoren også. Ved afgangs- og ankomststedet skal der vel også være en velvoksen mobilkran til at håndtere mølledelene med ?. |
|
![]() |
|
Svend.Erik.Saksun
Dæk
Medlem siden: 07-Oktober-2005 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 10156 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 02-November-2008 kl. 15:57 |
|
Mesterligt
|
|
![]() |
|
Jesper.Hansen
Liftarm
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 2419 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 02-November-2008 kl. 15:50 |
|
Super hr. Bidstrup
Godt den ikke skal igennem kolonihaverne
|
|
![]() |
|
Steen.Villumsen
Panel
Medlem siden: 07-August-2006 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1266 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 02-November-2008 kl. 15:23 |
|
Det ser rigtig, rigtig godt ud Henning
![]() Til daglig slår jeg mine folder på havnen i Århus, og der shippes en del Vestas møller ud der fra. Efter hundredevis af møller, stopper jeg stadig op når en af de store transporter kommer forbi. Jeg kan især forbløffes over når lastbilerne med en del af tårnet kommer rullende, her ser det ud som om at den ene ende af tårnet er fastgjort til lastbilen, og der så 'bare' er spændt 16 hjul under den anden ende af tårnet. Om jeg fatter hvordan man kan få sådan en fyr fragtet gennem svingene til Århus havn ![]() |
|
![]() |
|
Ina.Nilsson
Liftarm
Medlem siden: 28-Januar-2006 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 2777 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 02-November-2008 kl. 15:18 |
|
Sådan Henning...
![]() ![]() Nu glæder vi os bare til at se vindmølle-parken...
|
|
|
Ina Hjorth Nilsson
|
|
![]() |
|
C.Bennedsen
Liftarm
Medlem siden: 05-Oktober-2005 Sted: Denmark Region: Vestjylland Status: Offline Point: 3767 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 02-November-2008 kl. 15:13 |
|
Feeeeeeeeeeed
Kanon godt Henning! |
|
|
Caspar Bennedsen
LEGO Certified Professional Onsite Event Manager - Skærbæk Fan Weekend Core team - LEGO Festival of Play |
|
![]() |
|
H.Bidstrup
Panel
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: Vestjylland Status: Offline Point: 1396 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 02-November-2008 kl. 15:04 |
|
Har været ved at bygge en lastbil med blokvogn som skal bringe vingerne frem til møllen der er ved at blive bygget (mølleparken LW 2009)
|
|
|
Henning Bidstrup
Vindmøller - skal de ikke lave strøm ell. ?????? - jeg tror jeg har et problem |
|
![]() |
|
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |