![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Lidt fra stammefolket... NYT 1/11 |
Besvar
|
| Forfatter | |||
ChristianGrønne
Tagsten
Medlem siden: 17-Oktober-2008 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 467 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: Lidt fra stammefolket... NYT 1/11Sendt: 01-November-2008 kl. 16:29 |
||
|
fedest
|
|||
![]() |
|||
Ina.Nilsson
Liftarm
Medlem siden: 28-Januar-2006 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 2777 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 01-November-2008 kl. 12:47 |
||
|
Jeg lovede jo, at jeg ville vise lidt nyt hen af vejen, så her er endnu et par billeder fra min ø...
Bjerget set fra sumpen... Det er minetoget, som ses i baggrunden...
Minetoget tættere på...
Endnu et billede fra stammefolkets landsby...
Øv billederne lever altså ikke op til virkeligheden... |
|||
|
Ina Hjorth Nilsson
|
|||
![]() |
|||
ChristianGrønne
Tagsten
Medlem siden: 17-Oktober-2008 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 467 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 28-Oktober-2008 kl. 13:50 |
||
|
ina tror det er din ø jeg kan se fra min by hvis man ser nord vest fra køsten
|
|||
![]() |
|||
ChristianGrønne
Tagsten
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 28-Oktober-2008 kl. 13:47 |
||
|
anton og ina kan se en kamara mand fra b o b (brick on brick) der gæmmer sig bag en totempæl
|
|||
![]() |
|||
Ina.Nilsson
Liftarm
Medlem siden: 28-Januar-2006 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 2777 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 27-Oktober-2008 kl. 18:52 |
||
Tålmodighed min unge ven... Der skal jo også være noget at glæde sig til.... men mon ikke det kommer stille og roligt lidt af gangen hen mod nytår... |
|||
|
Ina Hjorth Nilsson
|
|||
![]() |
|||
Anton.Wrisberg
Panel
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1671 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 27-Oktober-2008 kl. 18:44 |
||
Nej det er da klart. Men du kan være sikker på at du ikke kan være sikker på at der ikke står en kameramand fra Brick on Brick Productions inde i en af hytterne med et kamera over skulderen
Hvornår får vi forresten resten af øen at se? |
|||
![]() |
|||
Ina.Nilsson
Liftarm
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 27-Oktober-2008 kl. 18:42 |
||
At du kender til dem er ikke ensbetydende med at det samlede minifig samfund har opdaget dem...Altså ingen BBC journalister her... |
|||
|
Ina Hjorth Nilsson
|
|||
![]() |
|||
Anton.Wrisberg
Panel
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1671 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 27-Oktober-2008 kl. 18:40 |
||
|
Når de nu ikke er uopdagede mere, hvor er så det obligatoriske BBC tv-hold henne?!? |
|||
![]() |
|||
Ina.Nilsson
Liftarm
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 27-Oktober-2008 kl. 18:14 |
||
Dette er ingen tema-park, men derimod en ø med mange og forskelligartede indbyggere... Stammefolket er et uopdaget folk, som lever på deres egen del af øen helt isoleret fra resten af verden... Hvordan de kan forblive uopdagede kan jo nok undre nogen, men stenskred og klippekyst på den ene side, regnskov på den anden og en sump med et kraftigt tjørnekrat har altså gjort sit... Fra luften...!!!!? Tja...Ingen har åbenbart overvejet at flyve den vej.... |
|||
|
Ina Hjorth Nilsson
|
|||
![]() |
|||
Anton.Wrisberg
Panel
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 27-Oktober-2008 kl. 17:37 |
||
|
Flot Ina.
Ét spørgsmål: Er det endnu en tema park. Eller er du kommet over parkerne og har bygget noget fra gammel tid? |
|||
![]() |
|||
ChristianGrønne
Tagsten
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 27-Oktober-2008 kl. 16:03 |
||
|
nåååååååå
|
|||
![]() |
|||
Ina.Nilsson
Liftarm
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 27-Oktober-2008 kl. 16:01 |
||
|
Limegrøn er en lys grøn farve...gul er gul... |
|||
|
Ina Hjorth Nilsson
|
|||
![]() |
|||
ChristianGrønne
Tagsten
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 27-Oktober-2008 kl. 15:59 |
||
|
unskyl jeg spør men hvad er forskællen
|
|||
![]() |
|||
Ina.Nilsson
Liftarm
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 27-Oktober-2008 kl. 15:57 |
||
Ikke gule, men limegrønne... |
|||
|
Ina Hjorth Nilsson
|
|||
![]() |
|||
ChristianGrønne
Tagsten
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 27-Oktober-2008 kl. 15:53 |
||
|
fed model
ug uug hav
|
|||
![]() |
|||
Svend.Erik.Saksun
Dæk
Medlem siden: 07-Oktober-2005 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 10156 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 27-Oktober-2008 kl. 15:50 |
||
|
Det ser lovende ud, Ina
Jeg blev bare i godt humør |
|||
![]() |
|||
Ina.Nilsson
Liftarm
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 27-Oktober-2008 kl. 15:15 |
||
|
Som en lille tak til alle de venlige Byggepladefolk, som har hjulpet mig med at skaffe Islanders, kommer her et lille smugkik ind i de indfødtes landsby... Mange flere detaljer og omkringliggende områder følger hen af vejen...
|
|||
|
Ina Hjorth Nilsson
|
|||
![]() |
|||
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |