![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Tumbler V1.0 |
Besvar
|
| Forfatter | |
MortenHjortshøj
Panel
Medlem siden: 13-Oktober-2008 Sted: Denmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 1245 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: Tumbler V1.0Sendt: 18-Oktober-2008 kl. 08:54 |
|
Tak tak. Jo jeg har flere billeder men jeg er som skrevet en pc-klump og jeg prøver at finde ud af hvordan jeg putter flere billeder på af gangen. Det ku godt være at jeg skulle prøve Brickshelf.com.... Det virkede: http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?f=347839 Tak for hjælpen Det ender med at jeg bliver god til det her.... |
|
|
Morten Hjortshøj Rasmussen
|
|
![]() |
|
C.Straaberg
Dæk
Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 6120 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 18-Oktober-2008 kl. 02:07 |
|
Hej Morten
Du kan oprette en gratis billedekonto hos eksempelvis MOCshow.com Brickshelf.com MOCPages.com |
|
|
Carsten.
|
|
![]() |
|
René.Hoffmann
Dæk
Facebook kaptajn Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7680 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 17-Oktober-2008 kl. 21:25 |
|
Den ser da meget fed ud, Morten... Det man kan se af den ihvertfald...
Har du ikke flere billeder fra nogle andre vinkler? |
|
|
René Hoffmann
LEGO-holic by nature Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver" |
|
![]() |
|
MortenHjortshøj
Panel
Medlem siden: 13-Oktober-2008 Sted: Denmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 1245 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 17-Oktober-2008 kl. 12:38 |
|
Jeg er rimelig tilfreds med resultatet, selvom jeg mangler 4 klodser Der er ingen bevælige dele(hjul kan køre rundt) fordi jeg gik efter udseenet i første forsøg også det faktum at det er kringlet at lave styretøjet i forhold til hjulstørrelsen/fysikken på Tumbler.... |
|
|
Morten Hjortshøj Rasmussen
|
|
![]() |
|
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |