![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Villakvarter... |
Besvar
|
| Forfatter | |
Michael.Poulsen
Tagsten
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 300 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: Villakvarter...Sendt: 16-September-2008 kl. 17:04 |
|
Det er blevet rigtig fin.. Fede ditaljer og sjove optrin..
|
|
|
Hilsen Michael Poulsen
|
|
![]() |
|
René.Hoffmann
Dæk
Facebook kaptajn Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7680 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 14-September-2008 kl. 19:44 |
|
Jeg må sige, at du er virkelig begyndt at få liv ind i dine MOC's... Og mit mantra er jo "liv-liv-liv".... Så det er rigtig godt at se!! |
|
|
René Hoffmann
LEGO-holic by nature Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver" |
|
![]() |
|
Svend.Erik.Saksun
Dæk
Medlem siden: 07-Oktober-2005 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 10156 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 14-September-2008 kl. 18:52 |
|
Dejligt med liv i byen
Gadefesten er kanon Jeg er også vild med vandslangen, brevet der hejses over, poolen, posten og det brune tag |
|
![]() |
|
Jesper.Thuesen
Dæk
Medlem siden: 29-Maj-2006 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 5515 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 14-September-2008 kl. 18:01 |
|
Du har din helt egen stil, Ina. Hold k... hvor de gode. Du får virkelig vakt mini-figs'ene til live. Når man ser detaljerne, er det super-fedt. Jeg syntes nogle af dine huse manglede lidt "kant" (siger ham besserwisseren, som aldrig selv rigtig får bygget noget - men nu er de henvist til rollen som kulisser. |
|
|
Jesper Konrad Thuesen
Forum-Moderator "People don't stop playing because they are getting old, they get old because they stop playing!" Oliver Wendell Holmes (1809 - 1894) |
|
![]() |
|
Ina.Nilsson
Liftarm
Medlem siden: 28-Januar-2006 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 2777 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 14-September-2008 kl. 17:13 |
|
Nå skidt...Så kommer her alligevel en ekstra stribe billeder...
|
|
|
Ina Hjorth Nilsson
|
|
![]() |
|
Svend.Erik.Saksun
Dæk
Medlem siden: 07-Oktober-2005 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 10156 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 13-September-2008 kl. 18:59 |
|
Sådan! Du skuffer mig heller ikke denne gang, Ina |
|
![]() |
|
Ina.Nilsson
Liftarm
Medlem siden: 28-Januar-2006 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 2777 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 13-September-2008 kl. 18:45 |
Ingen nærbilleder før Skærbæk, men ja...Det er party-lamper...
Med hensyn til de sidste småting, så ja... De mangler... Eller det gjorde de igår... Idag er der sket meget mere... |
|
|
Ina Hjorth Nilsson
|
|
![]() |
|
Svend.Erik.Saksun
Dæk
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 13-September-2008 kl. 18:34 |
|
Det ser lovende ud, Ina, men vi er vel enige om at der lige mangler de sidste "raffinaderier"...
Har du er nærbillede af gavlen? Er det partylamper? |
|
![]() |
|
Anton.Wrisberg
Panel
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1671 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 13-September-2008 kl. 11:09 |
|
Jeg har jo smukigget lidt men jeg kan se at der er kommet en masse flotte detaljer til
![]() ![]()
|
|
![]() |
|
Ina.Nilsson
Liftarm
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 13-September-2008 kl. 08:26 |
|
Nemlig blomser og planter hører til blandt det jeg endnu ikke har nået... Med hensyn til de sandgrønne tagklodser, så har jeg sendt dig en pm.
|
|
|
Ina Hjorth Nilsson
|
|
![]() |
|
Jesper.Hansen
Liftarm
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 2419 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 13-September-2008 kl. 04:48 |
|
Fedt med bræddeinddækningen på de gule hus og balkonen på det
limefarvede er rigtig fin og autentisk med udsyn til poolen. Niveauerne giver stemning ikke mindst til gadefesten. Man kunne måske savne lidt blomsterbede hist og pist i haverne, men dem er vel bare ikke nået til endnu. Ellers superflot Ina.
PS: Vil du ikke låne 25 hjørnetagklodser i sandgreen
|
|
![]() |
|
C.Straaberg
Dæk
Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 6120 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 13-September-2008 kl. 03:32 |
|
Megt flot, og mange detaljer. Jeg kan godt li' at der er flere niveauer! Det gør det hele mere spændende.
Vejen på højre side af banen virker lidt mere livløs, men det er måske gadefesten på den anden side der stjæler al opmærksomheden? ![]() |
|
|
Carsten.
|
|
![]() |
|
Ina.Nilsson
Liftarm
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 12-September-2008 kl. 15:18 |
|
Nu nærmer Skærbæk sig med raske skridt og i den anledning har jeg sat gang i byggeriet af et villa-kvarter... Her et par stemnings-billeder inden det sidste hus og de sidste detaljer bygges op... Og ja...Der er vejfest og en tunnel hvor toget kører igennem...
|
|
|
Ina Hjorth Nilsson
|
|
![]() |
|
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |