![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Z-Fighter 3 |
Besvar
|
| Forfatter | |
Niels.Bugge
Tagsten
Medlem siden: 31-Oktober-2005 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 570 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: Z-Fighter 3Sendt: 01-Juli-2008 kl. 14:48 |
|
Hmm, det er spøjst så meget folk går op i de turntables... det er jo bare den gamle hypo-teknik... Jeg vil overveje de nye axle-joiners hvis jeg nogensinde overvejer at lave en BLEY version Lasse |
|
![]() |
|
Lasse.Deleuran
Liftarm
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: Sydvestjylland Status: Offline Point: 3755 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 30-Juni-2008 kl. 13:10 |
|
Det er der ikke noget at sige til Niels- den er super imponerende, specielt når man får lov at se byggeteknikkerne med turntables osv.
Men. Hvad med at bruge de helt nye axle joiners til kanonen for at gøre den mere glat. Tror du ikke det vil se godt ud? |
|
|
Se mine byggevejledninger og del dine egne på BrickHub.org
|
|
![]() |
|
Niels.Bugge
Tagsten
Medlem siden: 31-Oktober-2005 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 570 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 30-Juni-2008 kl. 12:47 |
|
Heh, fik lige en øjeblikkelig firdobling den dag moc'en blev omtalt på BB og jeg har haft dobbelt så mange besøgende efterfølgende...
Tak Christian |
|
![]() |
|
C.Rasmussen
Panel
Medlem siden: 26-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Midtjylland Status: Offline Point: 1628 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 27-Juni-2008 kl. 08:46 |
|
Jeg bliver lige imponeret hver gang jeg ser en af dine flotte rumskibe!
|
|
|
At skabe er at leve...
Christian Lindblad Rasmussen |
|
![]() |
|
Steen.Villumsen
Panel
Medlem siden: 07-August-2006 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1266 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 26-Juni-2008 kl. 05:31 |
|
Og den er nu også featured på Brothers Brick - nice
|
|
![]() |
|
Niels.Bugge
Tagsten
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 23-Juni-2008 kl. 14:30 |
|
De fleste af jer har vist set den, men nu har jeg endelig haft tid til at uploade billeder til min hjemmeside:
|
|
![]() |
|
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |