![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Tvillingerne... |
Besvar
|
| Forfatter | |
Michael.Poulsen
Tagsten
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 300 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: Tvillingerne...Sendt: 02-Marts-2008 kl. 15:53 |
|
Super, Ina.. De er fine. Har kun set dele af den røde, men kunne lide den på forhånd... Men som duo, er det endnu bedre.. Du har haft fart på de senste dage...
|
|
|
Hilsen Michael Poulsen
|
|
![]() |
|
Christian.W.J
Bestyrelse
Næstformand Medlem siden: 02-Maj-2006 Sted: Denmark Region: Vendsyssel Status: Offline Point: 5061 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 02-Marts-2008 kl. 15:10 |
|
de minder mig lidt om bygningerne fra brøndby strand. de er også ens, bare med forskellige farver her og der.
men nu fik vi så endelig nogle billeder af de tvillinger du har snakket så meget om Ina... og det lever op til forventningerne! super flot ![]() |
|
![]() |
|
Henrik.Hansen
Liftarm
Medlem siden: 01-April-2005 Sted: Denmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 2020 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 02-Marts-2008 kl. 10:51 |
|
Flotte bygninger Ina, glæder mig til at se dem med lys i
|
|
|
Henrik Hansen
" Skal den spændetrøje virkelig stramme så meget !! " Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver" |
|
![]() |
|
René.Hoffmann
Dæk
Facebook kaptajn Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7680 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 02-Marts-2008 kl. 09:31 |
|
De ser godt ud, Ina... Jeg kan godt lide ideen med to ens bygninger ved siden af hinanden... Sådan er det jo i de fleste virkelige store beboelses-komplekser... |
|
|
René Hoffmann
LEGO-holic by nature Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver" |
|
![]() |
|
Lasse.Deleuran
Liftarm
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: Sydvestjylland Status: Offline Point: 3755 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 02-Marts-2008 kl. 07:12 |
|
Rigtig godt med lys Ina. Det har vi jo set flere gange fra dig nu, så det kunne være sjovt hvis man til en udstilling kunne lege lidt i mørke hvor togene kører rundt om oplyste huse.
Godt at få nogle billeder sat på "tvillingerne". Jeg troede lige at du var ved at bygge figurer
|
|
|
Se mine byggevejledninger og del dine egne på BrickHub.org
|
|
![]() |
|
Jesper.Hansen
Liftarm
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 2419 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 02-Marts-2008 kl. 06:33 |
|
Flot Ina
Løber du da aldrig tør for lime
|
|
![]() |
|
Ina.Nilsson
Liftarm
Medlem siden: 28-Januar-2006 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 2777 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 01-Marts-2008 kl. 19:21 |
|
Tjo lidt der hen af i hvert fald... Det er da planen at der skal være to af alting... |
|
|
Ina Hjorth Nilsson
|
|
![]() |
|
Svend.Erik.Saksun
Dæk
Medlem siden: 07-Oktober-2005 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 10156 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 01-Marts-2008 kl. 19:01 |
|
Smart idé, Ina... Er det en moderne udgave af Noahs ark?
|
|
![]() |
|
A.Engel
Panel
Medlem siden: 23-November-2006 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 964 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 01-Marts-2008 kl. 18:13 |
|
Efter at have hørt om dem i flere dage vil jeg nu smide en kommentar.
Flotte og enkelte.
Meget god udnyttelse af wedgene.
EDIT:Og så med lys. |
|
|
Alexander Engel
Office manager - Skærbæk Fan Weekend |
|
![]() |
|
Ina.Nilsson
Liftarm
Medlem siden: 28-Januar-2006 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 2777 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 01-Marts-2008 kl. 18:09 |
|
Her et første smugkik af mit nye byggeri...Tvillingerne'... Da det kun er et smugkik, så betyder det også, at der mangler en masse detaljer inden byggeriet er helt færdig... Fx. er elektrikeren først lige gået igang med at trække strøm i den grønne blok... og glarmesteren mangler stadig at få udskiftet vinduerne i hele den røde... Der ud over så forventer boligselskabet også, at der vil blive en massiv indflytning af tvillinger i begge blokke inden for kort tid... Vent og se...
Her et lille møg-billede blot for at vise, at der rent faktisk er lidt lys i den grønne tvilling... |
|
|
Ina Hjorth Nilsson
|
|
![]() |
|
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |