![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
8851 MOC ! |
Besvar
|
| Forfatter | |
C.Mathiesen
Flise
Medlem siden: 17-August-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 37 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: 8851 MOC !Sendt: 29-Februar-2008 kl. 08:08 |
|
den er fed nok. jeg kan huske da jeg fik den gravko i julegave i sin tid. den
var alt for vild med det dengang helt nye lufttryk. min bror og jeg syntes dog det var noget bøvlet - det kunne vi godt ha' brugt en motor til :-) |
|
![]() |
|
Dan.Olsen
Panel
Medlem siden: 03-Januar-2008 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 766 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 28-Februar-2008 kl. 17:18 |
|
Edit: Hvordan kan den forresten være en MOC (My Own
Creation), når den har et model-nummer? Det er rigtigt Jesper ! Min fejl Selvfølgelig er det en MOD af 8851, jeg havde blot glemt hvad
det var man kaldte det . Og til Carsten tak for rettelsen til linket ! Burde nok lige have tjekket det en ekstra gang .
|
|
|
Dan Olsen I reject your reality and substitute my own "Adam Savage. Mythbusters"
|
|
![]() |
|
C.Straaberg
Dæk
Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 6120 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 28-Februar-2008 kl. 13:55 |
|
Det er vist disse billeder Dan mener:
http://mocshow.com/thumbnails.php?album=162 Jeg tror han MOC'er ud fra en officiel model. Det er vel det man kalder en MOD i stedet for - MOD = Modifikation. Men den er nu flot alligevel! |
|
|
Carsten.
|
|
![]() |
|
Jesper.Thuesen
Dæk
Medlem siden: 29-Maj-2006 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 5515 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 28-Februar-2008 kl. 13:35 |
|
Hmmm jeg kan ikke se noget. Er det linket det er galt med måske?
Edit: Hvordan kan den forresten være en MOC (My Own Creation), når den har et model-nummer? |
|
|
Jesper Konrad Thuesen
Forum-Moderator "People don't stop playing because they are getting old, they get old because they stop playing!" Oliver Wendell Holmes (1809 - 1894) |
|
![]() |
|
Dan.Olsen
Panel
Medlem siden: 03-Januar-2008 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 766 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 28-Februar-2008 kl. 12:37 |
|
Så kom min nyeste kreation til live inde på
Mocshow . Se den og kom med jeres ris/ros & kommentare til den . Det tog såmen kun lidt over 2 aftener at kreere . http://mocshow.com/ index.php Håber at i synes om den .
|
|
|
Dan Olsen I reject your reality and substitute my own "Adam Savage. Mythbusters"
|
|
![]() |
|
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |