![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Julemandens værksted |
Besvar
|
Side 12> |
| Forfatter | ||
Carsten.Thomsen
Liftarm
Medlem siden: 26-Januar-2004 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 4842 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: Julemandens værkstedSendt: 01-Januar-2008 kl. 08:35 |
|
|
Her kunne der måske også findes lidt inspiration (?) |
||
![]() |
||
Ina.Nilsson
Liftarm
Medlem siden: 28-Januar-2006 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 2777 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 22-December-2007 kl. 13:53 |
|
|
Til Christian... Har prøvet med grønt under det hvide på træerne. men det virkede altså ikke særligt godt...
Og til Lasse... Jo naturligvis kommer der gaver under træet , men ikke i overmorgen...De er der allerde nu....
Til sidst... |
||
|
Ina Hjorth Nilsson
|
||
![]() |
||
Lasse.Deleuran
Liftarm
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: Sydvestjylland Status: Offline Point: 3755 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 22-December-2007 kl. 07:47 |
|
|
Ja det ser fint ud Ina. Ærgeligt jeg ikke havde tid til at være med med et langskab i år.
Kommer der gaver under træerne her i overmorgen? Det er for resten nogle meget modige grønlændere du har deroppe - isbjørne er ikke helt ufarlige. |
||
|
Se mine byggevejledninger og del dine egne på BrickHub.org
|
||
![]() |
||
Christian.W.J
Bestyrelse
Næstformand Medlem siden: 02-Maj-2006 Sted: Denmark Region: Vendsyssel Status: Offline Point: 5061 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 22-December-2007 kl. 07:39 |
|
|
Det ser bare rigtig godt ud Ina! Hvad med om du havde et grønt "blad" nederst i kronen på dine træer?, så man kan se at der virkelig er faldet sne oven på træerne |
||
![]() |
||
Ina.Nilsson
Liftarm
Medlem siden: 28-Januar-2006 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 2777 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 21-December-2007 kl. 13:19 |
|
|
Så er det vist blevet tid til min sidste opdatering i denne tråd... Den venlige post leverede idag en stak snedækkede grantræer fra Tyskland og der ud over en stak hvide blade, så endelig kunne jeg skabe den helt rigtige julestemning... Kig selv og fortæl gerne din mening om mit endelige resultat... |
||
|
Ina Hjorth Nilsson
|
||
![]() |
||
Carsten.Thomsen
Liftarm
Medlem siden: 26-Januar-2004 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 4842 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 18-December-2007 kl. 17:08 |
|
Den dér Scala-isbjørn ser ud til at være igang med at lette ben - isen smelter ellers hurtigt nok deroppe nordpå, efter man hører. Så fyyy, skamme.
|
||
![]() |
||
A.Engel
Panel
Medlem siden: 23-November-2006 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 964 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 18-December-2007 kl. 17:01 |
|
|
Har helt glemt at skrive igen efter der er blevet 4 gange så stort.
Det er blevet rigtig godt Ina. |
||
|
Alexander Engel
Office manager - Skærbæk Fan Weekend |
||
![]() |
||
Ina.Nilsson
Liftarm
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 18-December-2007 kl. 16:55 |
|
Selvfølgelig er de det...Vi kan jo ikke ha' at Rudolf og vennerne kommer til skade når de har fri fra arbejde vel...!!?
|
||
|
Ina Hjorth Nilsson
|
||
![]() |
||
Peter.Vingborg
Dæk
Byggebladets redaktør Medlem siden: 29-Februar-2004 Sted: LEGO Fan Land Region: Vestjylland Status: Offline Point: 8669 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 18-December-2007 kl. 16:53 |
|
|
Det er ski nogle godt dresserede - og tamme isbjørne - der holder til ved julemandens værksted
|
||
|
Redaktør på Byggebladet
Layoutmanager: LEGO dage, Frilandsmuseet Hjerl Hede 2014-? MODUVERSE DANMARK, SFW 2022 og 2023 Byg & Leg, Svendborg Teater 2022-? Klodsfest 2024, Hvalsø Klodsfest 2025, Thisted |
||
![]() |
||
Jesper.Hansen
Liftarm
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 2419 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 16-December-2007 kl. 16:44 |
|
|
Jeg må tilslutte mig Heines ord - sneboldkampen er for fed.
|
||
![]() |
||
Heine.H.Olsen
Panel
Medlem siden: 10-Oktober-2005 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1851 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 16-December-2007 kl. 15:51 |
|
|
Jeg er ret vil med både hundeslæden og sneboldkampen
|
||
![]() |
||
Ina.Nilsson
Liftarm
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 16-December-2007 kl. 15:32 |
|
|
Så er der sket lidt nyt med mit juleland... Håber I kan li' det...
|
||
|
Ina Hjorth Nilsson
|
||
![]() |
||
Ina.Nilsson
Liftarm
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 14-December-2007 kl. 00:52 |
|
|
Det må jeg se om jeg kan få gjort noget ved så.... |
||
|
Ina Hjorth Nilsson
|
||
![]() |
||
Peter.Vingborg
Dæk
Byggebladets redaktør Medlem siden: 29-Februar-2004 Sted: LEGO Fan Land Region: Vestjylland Status: Offline Point: 8669 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 13-December-2007 kl. 18:26 |
|
|
||
|
Redaktør på Byggebladet
Layoutmanager: LEGO dage, Frilandsmuseet Hjerl Hede 2014-? MODUVERSE DANMARK, SFW 2022 og 2023 Byg & Leg, Svendborg Teater 2022-? Klodsfest 2024, Hvalsø Klodsfest 2025, Thisted |
||
![]() |
||
Ina.Nilsson
Liftarm
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 13-December-2007 kl. 17:11 |
|
|
Julen nærmer sig...og til min store glæde fik jeg idag en pakke fra USA med de sidste isbjørne til mit juleland... De er så anbragt rundt omkring og i løbet af weekenden håber jeg så, at få tid til at bygge videre på en kælkebakke og lidt andet sjov istedet for toget... Men her er i hvert fald endnu et par stemningsbilleder...
|
||
|
Ina Hjorth Nilsson
|
||
![]() |
||
Peter.Vingborg
Dæk
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 02-December-2007 kl. 18:48 |
|
|
Jeg har længe gået og grublet over
hvilken snu metode du har brugt til at få lavet ovenlyspanelet her og ovenlyspanelerne i svømmehallen. De ser ret fede ud
|
||
|
Redaktør på Byggebladet
||
![]() |
||
Peter.Vingborg
Dæk
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 02-December-2007 kl. 17:36 |
|
|
Man bliver vildt betaget af den ret livagtige scene med isbjørnen stående klar, meget sulten - og måske også skuffet over at hovedretten i dag kun kunne blive en fisk. Leve det skal den. Den må derfor tænke sig til sælen. Ellers et ret godt nutidigt bygningsværk - Julemandens Værksted. Klodset snemand er der også. |
||
|
Redaktør på Byggebladet
||
![]() |
||
Lasse.Deleuran
Liftarm
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: Sydvestjylland Status: Offline Point: 3755 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 02-December-2007 kl. 17:13 |
|
|
Nuttet.
Det kan godt være du siger "ishule", men jeg kommer i stedet til at tænke på en af de gamle Superman- eller James Bond-film med sådan et slot. |
||
|
Se mine byggevejledninger og del dine egne på BrickHub.org
|
||
![]() |
||
Ina.Nilsson
Liftarm
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 02-December-2007 kl. 08:57 |
|
|
2.december... Det er blevet koldere i Julemandens rige og en ishule er blevet bygget...
Isbjørnen jager nu også noget mere realistisk end en rød skorpion...
Og jo... Carsten har ret i at det er et hvalskelet, men om han trutter i det...!!!? Nej ikke lige netop... Han står der bare...
|
||
|
Ina Hjorth Nilsson
|
||
![]() |
||
Jesper.Thuesen
Dæk
Medlem siden: 29-Maj-2006 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 5515 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 02-December-2007 kl. 08:32 |
|
|
Stort og flot Ina. Jeg er vild med dit isbjerg. Har lige to ting; grantræer så tæt ved vandkanten (alt andet end saltvand, fryser vel til is?) - og så synes jeg måske at værkstedet er lidt for moderne i linierne (men måske er det bare mig, der er en gammel romantiker
Din iglo har inspireret mig til at lave endnu en selv. (Havde selv lavet en til vores igangværende julelandskab, da vi chattede sammen i går). Glæder mig til at se, hvad det udvikler sig til? (Mit bliver nok ikke ligeså flot, med en pige på 2, der gerne vil flytte rundt / bygge om, og en dreng på 6, som kun vil bygge hvide rumskibe).
Edit: Åh ja, jeg vil også gerne vide, om Carsten Liftarm har ret?
|
||
|
Jesper Konrad Thuesen
Forum-Moderator "People don't stop playing because they are getting old, they get old because they stop playing!" Oliver Wendell Holmes (1809 - 1894) |
||
![]() |
||
Besvar
|
Side 12> |
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |