![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Snow Town |
Besvar
|
Side 12> |
| Forfatter | |
K.Pedersen
Klods
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 287 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: Snow TownSendt: 03-December-2007 kl. 17:59 |
Det er da fordi de står på snow blades. De er ikke mere end en lille meter i længden og meget sjovere/nemmere. Bare ikke når man kører på is, for så kan de ikke rigtig bremse |
|
![]() |
|
Bo.Jensen
Panel
Medlem siden: 21-Oktober-2005 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1261 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 03-December-2007 kl. 16:49 |
|
Hej Julemanden er på vej ned i skorstenen
,slæden skal stå oven på Cafe Cornen,hvor ha lige el landet,og der har jeg bygget en extra skorsten.Hilsen Bo
|
|
![]() |
|
Heine.H.Olsen
Panel
Medlem siden: 10-Oktober-2005 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1851 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 03-December-2007 kl. 12:44 |
|
Den er rigtig flot Bo Men hvor er julemanden egentlig? |
|
![]() |
|
Bo.Jensen
Panel
Medlem siden: 21-Oktober-2005 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1261 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 03-December-2007 kl. 12:36 |
|
Så blev det december, og julemanden ankom
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
Jesper.Thuesen
Dæk
Medlem siden: 29-Maj-2006 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 5515 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 11-November-2007 kl. 17:04 |
|
Læste om en, som havde en mono-rail kørende i mange døgn, uden at der gik motorer til. Hemmeligheden var at holde sporene rene, og smøre aksler osv. |
|
|
Jesper Konrad Thuesen
Forum-Moderator "People don't stop playing because they are getting old, they get old because they stop playing!" Oliver Wendell Holmes (1809 - 1894) |
|
![]() |
|
Bo.Jensen
Panel
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 11-November-2007 kl. 16:35 |
|
Tak tak Joh Peter skienen er lidt store,men som du nok ved er alt støre i Australien.Og til Lars Lange jo du har ret ingen sne på svællerne,det bliver retted med det samme
.Og det er Jule toget der køre,det skal køre i over en mdr ca 9 timer om dagen,gu ve hvormange motore der går til.Hilsen Bo
|
|
![]() |
|
Jesper.Thuesen
Dæk
Medlem siden: 29-Maj-2006 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 5515 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 11-November-2007 kl. 16:05 |
|
Du er heller ikke en lavstammet minifig.....eller ved nærmere eftertanke..hmmm..... |
|
|
Jesper Konrad Thuesen
Forum-Moderator "People don't stop playing because they are getting old, they get old because they stop playing!" Oliver Wendell Holmes (1809 - 1894) |
|
![]() |
|
Anton.Wrisberg
Panel
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1671 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 11-November-2007 kl. 15:43 |
|
Jeg syntes nu bare ikke at mine ski er dobbelt så lange som mig
|
|
![]() |
|
Jesper.Thuesen
Dæk
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 11-November-2007 kl. 15:40 |
|
Jesper Konrad Thuesen
|
![]() |
|
Peter.Vingborg
Dæk
Byggebladets redaktør Medlem siden: 29-Februar-2004 Sted: LEGO Fan Land Region: Vestjylland Status: Offline Point: 8669 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 11-November-2007 kl. 15:29 |
|
Bo - du er da ikke gået helt i stå selv om du er smuttet "down under"! De der technic-ski - de er da en smule overdimensionerede? |
|
|
Redaktør på Byggebladet
Layoutmanager: LEGO dage, Frilandsmuseet Hjerl Hede 2014-? MODUVERSE DANMARK, SFW 2022 og 2023 Byg & Leg, Svendborg Teater 2022-? Klodsfest 2024, Hvalsø Klodsfest 2025, Thisted |
|
![]() |
|
Jesper.Thuesen
Dæk
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 11-November-2007 kl. 15:17 |
Den glæder vi os til Finn - du har da masser af tid til at kæle for detaljerne. |
|
|
Jesper Konrad Thuesen
|
![]() |
|
Finn.Schmidt
Knop
Medlem siden: 02-Oktober-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 9 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 11-November-2007 kl. 15:10 |
|
Vildt fedt... Har hele dagen gået med tanken om og vil lave en nisse landsby til næste år. Med det her har jeg da kun fået endnu flere ideer |
|
![]() |
|
Lone.Pihl
Panel
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: Bornholm Status: Offline Point: 1007 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 11-November-2007 kl. 10:54 |
|
Det er godt nok flot og fyldt med detaljer. Er det juletoget, der kører?? |
|
![]() |
|
Henrik.Hansen
Liftarm
Medlem siden: 01-April-2005 Sted: Denmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 2020 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 11-November-2007 kl. 10:53 |
|
Det er virkelig flot lavet Bo, mange gode detaljer og rigtig mange små sjove scenarier
|
|
|
Henrik Hansen
" Skal den spændetrøje virkelig stramme så meget !! " Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver" |
|
![]() |
|
Heine.H.Olsen
Panel
Medlem siden: 10-Oktober-2005 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1851 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 11-November-2007 kl. 09:41 |
|
Det er superlækkert Bo Masser af sjove og gode detaljer, og mængder af inspiration til et lille julelandskab til stuen i juletiden NB! Skøjterne stammer fra Belville-sæt (http://www.peeron.com/inv/parts/42013) |
|
![]() |
|
C.Straaberg
Dæk
Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 6120 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 11-November-2007 kl. 09:21 |
|
Stiger varmen dig til hovedet
![]() Øh de der skøjter, hvad er det for en dims? synes ikke lige jeg kan genkende dem, er det Skala, Belville, eller (*gys*) noget ukurant?
|
|
|
Carsten.
|
|
![]() |
|
René.Hoffmann
Dæk
Facebook kaptajn Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7680 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 11-November-2007 kl. 08:17 |
|
Godkendt!
Den er rigtig fed, Bo... Jeg har altid været imponeret over sne-MOC's... Jeg synes, det må være noget af det sværeste at bygge, så det ser rigtigt ud...
Og mange sjove indslag... Pænt giftiggrønne skraldespande... Og stakkels julemand... |
|
|
René Hoffmann
LEGO-holic by nature Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver" |
|
![]() |
|
Lars.Lange
Panel
Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 1127 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 11-November-2007 kl. 07:29 |
Bo, det er sq helt iorden det dér. Mange fine detaljer. Jeg kan personligt godt lide de skøjter du har brugt, smart brug en af klods.Men dog undrer det mig at der ikke er sne på svellerne |
|
|
/Lars Lange
"Growing old is mandatory; growing up is optional!" Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver" |
|
![]() |
|
Anton.Wrisberg
Panel
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1671 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 11-November-2007 kl. 06:38 |
|
NØJ HVOR ER DEN FED!
Jeg begynder at glæde mig helt vildt til familieskiferien til næste år!
Kan godt lide at du har dækket det hele med hvid!
Kun et spørgsmål: "Er skiene ikke lidt store til minifigs'ene?" |
|
![]() |
|
Per.Langkilde
Dæk
Medlem siden: 26-Januar-2004 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 5932 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 11-November-2007 kl. 06:16 |
|
Jeg er fyldt med imponade
Super flot Bo (Men kunne man forvente andet fra dig
Så mange sjove detaljer - Specielt sneboldskampen er min favorit |
|
![]() |
|
Besvar
|
Side 12> |
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |