![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
1500 m2 hal - måske til LEGO? |
Besvar
|
| Forfatter | |
Mikael.Jørgensen
Panel
Medlem siden: 17-Marts-2012 Region: Vestsjælland Status: Offline Point: 1388 |
Indlæg funktioner
Tak(1)
Citér Svar
Emne: 1500 m2 hal - måske til LEGO?Sendt: 15-November-2025 kl. 13:31 |
|
God lørdag, jeg håber virkelig bestyrelsen kontakter dig, for
Om ikke andet for og får en snak, det har flere gange været oppe Og vende, i foreningen.........
|
|
|
Mikael Jørgensen
|
|
![]() |
|
Anne.S.Jeppesen
Panel
Medlem siden: 08-August-2016 Sted: Aalborg Region: Himmerland Status: Offline Point: 1150 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 09-November-2025 kl. 10:04 |
|
Det lyder spændende! Jeg tror dog at hvis der skal kunne tiltrækkes publikum til en udstilling/butik, skal der noget varme til, eller kun åbnes i sommerhalvåret/sommerferien.
Man kunne evt lave en semi-permanent udstilling hen over sommeren, hvis vi er nok til at kunne bemande den i længere tid. (Jeg har base i Aalborg, og ind til videre kan garagen klare mine pladsbehov
) |
|
![]() |
|
Rasmus
Gæst
|
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 07-November-2025 kl. 11:38 |
|
Hallen er tør, men ikke opvarmet. Jeg tænker dog, at man skulle indrette nogle forskellige rum i den til forskellige formål - dem kunne man så isolere og evt. opvarme efter behov.
Men ja, måske mest relevant for de jyske AFOLs - håber at høre fra nogle af dem - men alle er velkomne
![]() |
|
![]() |
|
Jakob.Hestbæk
Bestyrelse
Suppleant Medlem siden: 28-November-2010 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 2845 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 06-November-2025 kl. 21:45 |
|
Hvis hallen er tør, tempereret og et normalt støvniveau, så kunne det muligvis være interessant at leje et antal kvadratmeter. Nu er Brøndby bare så langt væk så det bliver ikke deltager næppe i noget.
|
|
![]() |
|
Rasmus
Gæst
|
Indlæg funktioner
Tak(1)
Citér Svar
Sendt: 06-November-2025 kl. 16:08 |
|
Kære alle
Jeg er voksen-LEGO-entusiast og har for nylig overtaget min fædrene gård, som ligger meget naturskønt ca. midt mellem Aalborg og Aarhus. På gården er der bl.a. en kæmpe hal på 1500 m2, som jeg har en sindssyg drøm om at fylde med LEGO Der kunne fx indrettes en kæmpe permanent udstilling, et workshop-/byggeområde, et stort lager, en (Bricklink)butik mv. Der er gode overnatningsmuligheder i området - også på selve gården. Jeg har hverken LEGO eller byggeevner nok til at gøre det selv, så derfor er jeg på udkig efter andre, som kunne have lyst til at være med. Jeg tænker, der må være andre derude, der ligesom mig har mere LEGO, end de har plads til derhjemme ![]() Jeg vil meget gerne høre, hvad I tænker om idéen, og om I har kendskab til andre steder, hvor noget lignende er lykkedes. Og hvis I er interesserede i at høre mere, må I meget gerne skrive til mig på rasmus@poulsenseje.dk. Mvh. Rasmus
|
|
![]() |
|
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan oprette nye emner i dette forum Du kan besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |