![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
|
Byggemøde i Nørager torsdag d. 6 november |
Besvar
|
| Forfatter | |
M.Sørensen
Panel
Medlem siden: 19-Februar-2014 Sted: Århus Region: Østjylland Status: Offline Point: 816 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: Byggemøde i Nørager torsdag d. 6 novemberSendt: 12 timer 57 minutter siden kl. 10:04 |
|
Tommy Pedersen (Spiser pizza)
Glenn Knøsgaard (spiser med) Asger Toftgaard Jan Jensen (spiser pizza) Jesper Holm (spiser pizza) Niels Fisker (spiser pizza) Tonny Nielsen (spiser pizza) Gerrie Kjær (pizza) Lone Kjær (pizza)
|
|
|
Morten Sørensen
|
|
![]() |
|
Peter.Vingborg
Dæk
Byggebladets redaktør Medlem siden: 29-Februar-2004 Sted: LEGO Fan Land Region: Vestjylland Status: Offline Point: 8447 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: i går kl. 19:26 |
|
Morten Sørensen (spiser pizza) Glenn Knøsgaard (spiser med) Asger Toftgaard Jan Jensen (spiser pizza) Jesper Holm (spiser pizza) Niels Fisker (spiser pizza) Tonny Nielsen (spiser pizza) Gerrie Kjær (pizza) Lone Kjær (pizza)
|
|
|
Redaktør på Byggebladet
Layoutmanager: LEGO dage, Frilandsmuseet Hjerl Hede 2014-? MODUVERSE DANMARK, SFW 2022 og 2023 Byg & Leg, Svendborg Teater 2022-? Klodsfest 2024, Hvalsø Klodsfest 2025, Thisted |
|
![]() |
|
Gerrie.Markmann.Kjær
Knop
Medlem siden: 15-September-2025 Region: Himmerland Status: Offline Point: 2 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 04-November-2025 kl. 20:44 |
|
Morten Sørensen (spiser pizza) Glenn Knøsgaard (spiser med) Asger Toftgaard Jan Jensen (spiser pizza) Jesper Holm (spiser pizza) Niels Fisker (spiser pizza) Peter Vingborg (spiser pizza) Tonny Nielsen (spiser pizza) Gerrie Kjær (pizza) Lone Kjær (pizza)
|
|
|
Gerrie Markmann Kjær
|
|
![]() |
|
Tonny.Nielsen
Knop
Medlem siden: 07-Maj-2025 Region: Himmerland Status: Offline Point: 3 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 04-November-2025 kl. 04:01 |
|
Morten Sørensen (spiser pizza) Glenn Knøsgaard (spiser med) Asger Toftgaard Jan Jensen (spiser pizza) Jesper Holm (spiser pizza) Niels Fisker (spiser pizza) Peter Vingborg (spiser pizza) Tonny Nielsen (spiser pizza)
|
|
|
Tonny Nielsen
|
|
![]() |
|
Peter.Vingborg
Dæk
Byggebladets redaktør Medlem siden: 29-Februar-2004 Sted: LEGO Fan Land Region: Vestjylland Status: Offline Point: 8447 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 02-November-2025 kl. 21:08 |
|
Jeg deltager:
Tommy Pedersen (Spiser pizza) Morten Sørensen (spiser pizza) Glenn Knøsgaard (spiser med) Asger Toftgaard Jan Jensen (spiser pizza) Jesper Holm (spiser pizza) Niels Fisker (spiser pizza)
Peter Vingborg (spiser pizza) |
|
|
Redaktør på Byggebladet
Layoutmanager: LEGO dage, Frilandsmuseet Hjerl Hede 2014-? MODUVERSE DANMARK, SFW 2022 og 2023 Byg & Leg, Svendborg Teater 2022-? Klodsfest 2024, Hvalsø Klodsfest 2025, Thisted |
|
![]() |
|
Niels.Bo.Fisker
Knop
Medlem siden: 06-Juli-2009 Sted: Denmark Region: Vendsyssel Status: Offline Point: 8 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 02-November-2025 kl. 10:53 |
|
Jeg deltager:
Tommy Pedersen (Spiser pizza) Morten Sørensen (spiser pizza) Glenn Knøsgaard (spiser med) Asger Toftgaard Jan Jensen (spiser pizza) Jesper Holm (spiser pizza) Niels Fisker (spiser pizza)
|
|
|
Niels Bo Fisker
|
|
![]() |
|
Jesper.Holm
Tagsten
Medlem siden: 27-November-2008 Sted: Denmark Region: Vendsyssel Status: Offline Point: 433 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 02-November-2025 kl. 10:15 |
|
Jeg deltager:
Tommy Pedersen (Spiser pizza) Morten Sørensen (spiser pizza) Glenn Knøsgaard (spiser med) Asger Toftgaard Jan Jensen (spiser pizza) Jesper Holm (spiser pizza)
|
|
|
Klods-Holm
LEGO... Et klodset tidsfordriv |
|
![]() |
|
Jan.Jensen
Panel
Medlem siden: 19-Juni-2018 Sted: Randers Region: Østjylland Status: Offline Point: 755 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 01-November-2025 kl. 20:02 |
|
Jeg deltager:
Tommy Pedersen (Spiser pizza) Morten Sørensen (spiser pizza) Glenn Knøsgaard (spiser med) Asger Toftgaard Jan Jensen (spiser pizza)
|
|
|
Jan klods Jensen
|
|
![]() |
|
Tommy.Pedersen
Klods
Medlem siden: 25-Marts-2020 Region: Himmerland Status: Offline Point: 273 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 31-Oktober-2025 kl. 21:06 |
|
Jeg deltager:
Tommy Pedersen (Spiser pizza) Morten Sørensen (spiser pizza) Glenn Knøsgaard (spiser med) Asger Toftgaard
|
|
|
Man kan ikke have for mange klodser!
|
|
![]() |
|
Glenn.Knøsgaard
Liftarm
Medlem siden: 30-December-2008 Sted: Skovby Region: Himmerland Status: Offline Point: 2822 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 31-Oktober-2025 kl. 12:46 |
|
Jeg deltager:
Tommy (Spiser pizza) Morten Sørensen (spiser pizza) Glenn Knøsgaard (spiser med)
|
|
|
Glenn Knøsgaard
|
|
![]() |
|
M.Sørensen
Panel
Medlem siden: 19-Februar-2014 Sted: Århus Region: Østjylland Status: Offline Point: 816 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 30-Oktober-2025 kl. 16:50 |
|
Jeg deltager:
Tommy (Spiser pizza) Morten Sørensen (spiser pizza)
|
|
|
Morten Sørensen
|
|
![]() |
|
Tommy.Pedersen
Klods
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 27-Oktober-2025 kl. 20:14 |
|
Jeg deltager: Tommy (Spiser pizza)
|
|
|
|
|
![]() |
|
Tommy.Pedersen
Klods
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 27-Oktober-2025 kl. 20:14 |
|
Kom til Byggemøde i Kigind i Nørager, Torsdag d. 6. november, fra klokken 19 til 22. Adresse: Kultur- og Medborgerhuset Kig Ind, Vestermarksvej 2, 9610 Nørager Op ad ståltrappen på bagsiden, og så sidder vi oppe på 1. sal. Os som ikke lige gider at lave aftensmad denne dag, mødes på Nørager pizzaria klokken 18. Og husk en øl til kl 21.30, så vi kan sige, tak for i aften, på en ordenlig måde. Næste gang Torsdag d. 4. december, fra 19 - 22.
|
|
|
|
|
![]() |
|
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |