Byggepladen Websted Hjemmesiden
Om foreningen
Bestyrelsen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download
Links

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - 4954 Model Town House - Spejlvendt
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

4954 Model Town House - Spejlvendt

Besvar Besvar
Forfatter
Besked Sortering i omvendt orden
Jimmi.Andersen Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 25-Oktober-2004
Sted: Denmark
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 1017
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jimmi.Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: 4954 Model Town House - Spejlvendt
    Sendt: 14-Oktober-2007 kl. 12:42
Det var ment som en "JOKE" Anton...   Og JA det er BARE et spejlvendt billede...
Til top
Anton.Wrisberg Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 20-Juni-2007
Point: 1671
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anton.Wrisberg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14-Oktober-2007 kl. 12:22
Citat: Jimmi.Andersen Jimmi.Andersen skrev:

Citat: C.Straaberg C.Straaberg skrev:

Hvornår kommer der en spejlvendt UCS Millenium Falcon? Eller er du ikke til Star Wars? 

Oooooog Værsgo

Thi hi jov da jeg er OGSÅ til LEGO Star Wars

Det der ligner nu mest et speljvendt billede.
Til top
Per.Langkilde Se drop down
Dæk
Dæk

Medlem siden: 26-Januar-2004
Point: 5932
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Per.Langkilde Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13-Oktober-2007 kl. 04:22

Fin idé Jimmi. Jeg gjorde det samme med Buildin Bonanza. Det giver en god effekt når husene står ved siden af hinanden.

Men jeg må Lars ret - Der skal Moces vinduer ind på bagsiden - Når nu LEGO ikke havde råd

Til top
Panel
Panel

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jimmi.Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13-Oktober-2007 kl. 01:24

Citat: Lasse.Deleuran Lasse.Deleuran skrev:

Ellers fint hus du har der Jimmi. Var der nogen problemer undervejs? SÅsom da Café Corner skulle vendes med skiltet der ikke gik op for Peter lige med det samme.

NOP man skulle bare holde tungen spejlvendt i munden

Til top
Panel
Panel

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jimmi.Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13-Oktober-2007 kl. 01:19

Citat: C.Straaberg C.Straaberg skrev:

Hvornår kommer der en spejlvendt UCS Millenium Falcon? Eller er du ikke til Star Wars? 

Oooooog Værsgo

Thi hi jov da jeg er OGSÅ til LEGO Star Wars

Fik lige smidt dit forslag på indholdsfortegnelse over budgetforslag for bestyrelsen i går aftes Carsten... DET BLEV IKKE VEDTAGET

MEN HVIS JEG KUNNE FINDE NOGLE SPONSER VILLE JEG KUNNE FÅ STILLE TIDEN TIL RÅDIGHED TIL PROJEKTET

Til top
Lars.Kristensen Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 10-Januar-2006
Region: Østjylland
Point: 2171
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars.Kristensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12-Oktober-2007 kl. 14:38
Sjov  ide, men hvorfor har LEGO valgt ikke at komme vinduer på bagsiden?
Lars Kristensen
Til top
Lasse.Deleuran Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 20-Juni-2007
Region: Sydvestjylland
Point: 3755
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lasse.Deleuran Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12-Oktober-2007 kl. 13:34
> Carsten. Den er faktisk allerede lavet - kan ikke finde et link lige nu, men jeg hørte om den til Skærbæk.

Ellers fint hus du har der Jimmi. Var der nogen problemer undervejs? SÅsom da Café Corner skulle vendes med skiltet der ikke gik op for Peter lige med det samme.
Se mine byggevejledninger og del dine egne på BrickHub.org
Til top
C.Straaberg Se drop down
Dæk
Dæk

Medlem siden: 24-Januar-2004
Region: Hovedstadsområdet
Point: 6120
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér C.Straaberg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12-Oktober-2007 kl. 08:29
Carsten.

Til top
Panel
Panel

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jimmi.Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12-Oktober-2007 kl. 08:09
Citat: Svend.E.Saksun Svend.E.Saksun skrev:

Hej Jimmi,

det ser godt ud i stereo!!!

Køber du altid 2 sæt?

TAK!

JA eller 3,4,5... Thi hi

Til top
Svend.Erik.Saksun Se drop down
Dæk
Dæk

Medlem siden: 07-Oktober-2005
Point: 10156
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Svend.Erik.Saksun Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12-Oktober-2007 kl. 08:06

Hej Jimmi,

det ser godt ud i stereo!!!

Køber du altid 2 sæt?
Til top
Panel
Panel

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jimmi.Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12-Oktober-2007 kl. 07:46

Efter at ha bygget de lidt (kedelige) alternative modeller i 4954 Model Town House

Prøvet jeg så at byggen den spejlvendt  Det kom der det her ud af:

(Undskyld den dårlige kvalitet af billederne men de blev sådan da de skulle gøres mindre så de kunne Uploades her)

Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.063 sekunder.