![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
FORMEL 1 I Rødover |
Besvar
|
| Forfatter | |||
Rune.L.Petersen
Bestyrelse
Bestyrelsesmedlem Medlem siden: 10-Marts-2012 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 1669 |
Indlæg funktioner
Tak(1)
Citér Svar
Emne: FORMEL 1 I RødoverSendt: 02-Maj-2025 kl. 08:04 |
||
jep her kan man se lidt tydeligere 1x2 plate og 1x2 fliser kræver en del klodser. ![]()
Har ændre lidt på opstille udervejs, men fik aldrig en klar meldning om hvem der skulle være sidst eller først.
så det er godt de kun er lavet af plastik ![]() Redigeret af Rune.L.Petersen - 02-Maj-2025 kl. 08:08 |
|||
|
“Jeg bygger for hyggen, og den gode historie”
|
|||
![]() |
|||
Anders.R.Kristensen
Tagsten
Medlem siden: 25-Januar-2021 Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 688 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 18-April-2025 kl. 14:10 |
||
|
Har du mulighed for at vise lidt mere af teknikken bag vejbanerne? De er imponerende!
|
|||
|
Anders Ringgaard Kristensen
|
|||
![]() |
|||
Anne.S.Jeppesen
Panel
Medlem siden: 08-August-2016 Sted: Aalborg Region: Himmerland Status: Offline Point: 1150 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 13-April-2025 kl. 22:23 |
||
|
Jeg tilslutter mig rosekoret - det ser knaldgodt ud! Og godt at der er sørget for aftrædelsessted, omend ét toilet ikke rækker langt til så stort et publikum - jeg håber der er flere på den anden side af glasset
|
|||
![]() |
|||
Stig.Delman
Panel
Medlem siden: 19-Oktober-2015 Sted: Jordløse Region: Fyn Status: Offline Point: 1373 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 13-April-2025 kl. 08:43 |
||
|
Det ser mega godt ud
![]() En dæk barriere med fælge, den var ny. Vil nødig være ham der crasher ind i den…….. |
|||
|
Stig
Tovholder på Klodsfest.dk Lageransvarlig. Merchandise Klodsfestudvalget 2019,2026 |
|||
![]() |
|||
Eigil.Mølvig.Sloth
Plade
Medlem siden: 05-August-2024 Sted: Amager Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 72 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 12-April-2025 kl. 23:27 |
||
|
Virkelig imponerende! Lækker bane og kan rigtig godt lide omgivelserne med tilskuerrækker :)
|
|||
|
Eigil Mølvig Sloth
|
|||
![]() |
|||
Andreas.Kvant
Panel
Medlem siden: 06-Marts-2016 Sted: Malmö Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 905 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 12-April-2025 kl. 19:52 |
||
|
Snyggt! Känner igen väg tekniken 😉
Men bilarna står väl i fel ordning enligt F1 guideline?
|
|||
|
Andreas Kvant
|
|||
![]() |
|||
Christian.W.J
Bestyrelse
Næstformand Medlem siden: 02-Maj-2006 Sted: Denmark Region: Vendsyssel Status: Offline Point: 5060 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 12-April-2025 kl. 17:58 |
||
|
Aaaaaav den er fed!
Og godt arbejde med teknikken til vejen, det er klodsintensivt men ser bare vanvittig godt ud!
![]() |
|||
![]() |
|||
Rune.L.Petersen
Bestyrelse
Bestyrelsesmedlem Medlem siden: 10-Marts-2012 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 1669 |
Indlæg funktioner
Tak(4)
Citér Svar
Sendt: 12-April-2025 kl. 17:52 |
||
|
Her er del som min far og jeg har bygget til BR i Rødover. Den er bygget så den kan sættes sammen med de andre dele som står i de andre butikker Alle banerne kan ses til Skærbæk Fan Weekend 2025 Biller og lastbilen deltager ikke i måneden MOC og derfor er det kun bane som deltager med landskabet omkring ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Redigeret af Rune.L.Petersen - 12-April-2025 kl. 17:57 |
|||
|
“Jeg bygger for hyggen, og den gode historie”
|
|||
![]() |
|||
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |