![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
The LEGO Botanicals Le Florist Flower Truck |
Besvar
|
| Forfatter | |
Mikkel.L.Gehrke
Klods
Medlem siden: 05-August-2022 Region: Østjylland Status: Offline Point: 218 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: The LEGO Botanicals Le Florist Flower TruckSendt: 07-Februar-2025 kl. 18:53 |
|
Jeg var forbi den i Århus i dag, det er primært for reklame. Der er dog et lykkehjul hvor du kan vinde en gratis lego pose (polybag) og så er der en blomstervæg med lego blomster hvor du kan få taget et billede. Ps facebook linket duer ikke. Mvh Mikkel
|
|
|
Mikkel Lippert Gehrke
|
|
![]() |
|
Tina.Haulrich
Bestyrelse
Formand Medlem siden: 19-Marts-2013 Sted: Danmark Region: Vestsjælland Status: Offline Point: 4509 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 05-Februar-2025 kl. 11:03 |
|
Så vidt jeg ved, er det mest reklame, men du kan vist bygge et lille sæt.
Redigeret af Tina.Haulrich - 08-Februar-2025 kl. 07:56 |
|
|
Tina Haulrich
"Spend your life doing strange things with weird people" |
|
![]() |
|
Trine.Jensen.Hansen
Tagsten
Medlem siden: 26-April-2023 Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 302 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 05-Februar-2025 kl. 10:15 |
|
Jeg kan ikke rigtigt læse ud af det om, man kan købe løse blomster eller blomster i sæt, eller om det bare er en reklame vogn?
Er der nogen der ved hvad man kan? Fedt at det kommer i Århus 💪
Redigeret af Trine.Jensen.Hansen - 05-Februar-2025 kl. 10:16 |
|
|
Trine JH 😉
|
|
![]() |
|
Tina.Haulrich
Bestyrelse
Formand Medlem siden: 19-Marts-2013 Sted: Danmark Region: Vestsjælland Status: Offline Point: 4509 |
Indlæg funktioner
Tak(2)
Citér Svar
Sendt: 03-Februar-2025 kl. 13:50 |
|
Tina Haulrich
"Spend your life doing strange things with weird people" |
|
![]() |
|
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |