![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
LEGO Ideas interview |
Besvar
|
| Forfatter | |
Sebastian
Gæst
|
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: LEGO Ideas interviewSendt: 05-December-2024 kl. 13:05 |
|
Hej
Mit navn er Sebastian og jeg går på Tietgen Handelsgymnasium. Jeg er på nuværende tidspunkt i gang med at skrive min SRO opgave. I min SRO opgave, skal jeg skrive om LEGO og deres koncept: LEGO Ideas. Jeg leder på nuværende tidspunkt, efter nogen der har designet for LEGO Ideas, og altså har brugt platformen før. Jeg vil nemlig rigtig gerne kunne lave et interview der omhandler, hvordan LEGO's brugerdrevne innovation, er med til at styrke deres brand og skaber kundeloyalitet. Jeg håber så meget på, at der er nogen herinde, der har været eller er en del af LEGO Ideas konceptet, som er åben for at skulle svare på nogle spørgsmål. Det ville være en ENORM hjælp for mig. Hvis dette er tilfældet, eller i har nogle spørgsmål, så kan jeg kontaktes på: Mail - sebbetha@gmail.com Mvh Sebastian
|
|
![]() |
|
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan oprette nye emner i dette forum Du kan besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |