![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
"A passage to the other realm" |
Besvar
|
| Forfatter | |
Mikkel.L.Gehrke
Klods
Medlem siden: 05-August-2022 Region: Østjylland Status: Offline Point: 220 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: "A passage to the other realm"Sendt: 12-August-2024 kl. 21:18 |
Tak tak, det er noget af det dyre og knapt så gode Bricksmax jeg havde købt fra amazon til nogle forskellige lego sæt en gang. De duer fint men kvaliteten er ikke tiptop i forhold til hvad man betaler. Jeg har selv købt noget fra Light My Bricks nu og det er en god del bedre.
|
|
|
Mikkel Lippert Gehrke
|
|
![]() |
|
Niels.J.Smedegaard
Panel
Medlem siden: 21-April-2018 Region: Sønderjylland Status: Offline Point: 1224 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 12-August-2024 kl. 20:06 |
|
Det ser fedt ud.
Hvad er det for noget lys, du har brugt?
|
|
|
Mvh
Niels Lego Abuser Group |
|
![]() |
|
Mikkel.L.Gehrke
Klods
Medlem siden: 05-August-2022 Region: Østjylland Status: Offline Point: 220 |
Indlæg funktioner
Tak(2)
Citér Svar
Sendt: 12-August-2024 kl. 17:02 |
|
Så er der lige et lille hurtigt byg til dette års Summer Joust. Smækket sammen på et par timer fordelt over 3 dage. Har ikke brugt særlig lang tid på byg til Summer Joust i år da det faldte lige oven i mine eksamener, min ferie til udlandet og starten på lærepladsen . Det er et forholdsvist simpelt byg med en ung troldmand der bruger hans magiske kræfter til at åbne en portal fra et ørkenlandskab til en skov med magiske krystaller og lidt svampe som man nok ikke burde smage på . ![]() ![]() |
|
|
Mikkel Lippert Gehrke
|
|
![]() |
|
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |