![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
And med brød-bazooka |
Besvar
|
| Forfatter | |
A.Flyndersøe
Panel
Medlem siden: 22-September-2009 Sted: Denmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 1994 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: And med brød-bazookaSendt: 30-Maj-2023 kl. 22:43 |
|
Fed humor!
|
|
|
Anders Thykjær Flyndersøe
|
|
![]() |
|
Nikolai.O.M.Nissen
Tagsten
Medlem siden: 07-Juni-2017 Sted: Herning Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 434 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 30-Maj-2023 kl. 17:47 |
|
Endnu et mesterværk af en mesterbygger - Jeg elsker detaljen med det sitrende øje. Den and har virkelig fået nok.
|
|
![]() |
|
MortenHjortshøj
Panel
Medlem siden: 13-Oktober-2008 Sted: Denmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 1245 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 30-Maj-2023 kl. 10:29 |
|
ditto
|
|
|
Morten Hjortshøj Rasmussen
|
|
![]() |
|
Penny.Mei.Stolpe
Tagsten
Medlem siden: 04-November-2022 Region: Fyn Status: Offline Point: 618 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 30-Maj-2023 kl. 09:19 |
|
Jeg kan kun tilslutte mig til Jakobs kommentar.
|
|
|
Penny Mei Stolpe
|
|
![]() |
|
Jakob.Peterhänsel
Bestyrelse
Bestyrelsesmedlem Medlem siden: 02-Marts-2015 Sted: Østerbro, København Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 2164 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 30-Maj-2023 kl. 01:21 |
|
ROFL... 😉
|
|
|
Venligst,
Jakob Peterhänsel |
|
![]() |
|
Peter.Just.Jensen
Klods
Medlem siden: 11-Februar-2022 Region: Nordvestjylland Status: Offline Point: 280 |
Indlæg funktioner
Tak(7)
Citér Svar
Sendt: 29-Maj-2023 kl. 22:22 |
|
Denne and er træt af at folk kaster gammelt tørt brød efter den... Så nu er den klar til hævn... Med sin brød-bazooka...
|
|
|
Peter Just Jensen
|
|
![]() |
|
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |