![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Min søsters hund. |
Besvar
|
| Forfatter | |
Anders.R.Kristensen
Tagsten
Medlem siden: 25-Januar-2021 Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 688 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: Min søsters hund.Sendt: 30-Marts-2023 kl. 21:02 |
|
Det er en meget vellykket model!
|
|
|
Anders Ringgaard Kristensen
|
|
![]() |
|
Benjamin.Andersen
Liftarm
Medlem siden: 24-Februar-2019 Region: Sydsjælland Status: Offline Point: 2649 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 30-Marts-2023 kl. 20:48 |
|
|
|
Benjamin Andersen
|
|
![]() |
|
Benjamin.Andersen
Liftarm
Medlem siden: 24-Februar-2019 Region: Sydsjælland Status: Offline Point: 2649 |
Indlæg funktioner
Tak(2)
Citér Svar
Sendt: 30-Marts-2023 kl. 19:42 |
|
I forbindelse med at min kære lillesøster desværre måtte ligge hendes gamle dværg pincher til hvile i den evige søvn. Byggede jeg en lille mindehund til hylden. Den er kraftigt inspireret af et chihuahua byg fra bogen "beautiful lego" dog med modifikationer.
Det er ikke altid nødvendigt at opfinde den dybe tallerken når nogle andre har gjort det så fint. Bygget er lige til højrebenet uden de store tekniske udfordringer, men Lego kan også noget i forhold til pleje af sorgen for en tabt lille sjæl. Jeg syntes man igennem sine byg kan få klaret nogle af tankerne og finde lyspunkter i stedet for mørke pletter. Nok lomme psykologi, her er den. ![]() |
|
|
Benjamin Andersen
|
|
![]() |
|
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |