Byggepladen Websted Hjemmesiden
Om foreningen
Bestyrelsen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download
Links

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Min søsters hund.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Min søsters hund.

Besvar Besvar
Forfatter
Besked Sortering i omvendt orden
Anders.R.Kristensen Se drop down
Tagsten
Tagsten

Medlem siden: 25-Januar-2021
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 688
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anders.R.Kristensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Min søsters hund.
    Sendt: 30-Marts-2023 kl. 21:02
Det er en meget vellykket model!
Anders Ringgaard Kristensen
Til top
Benjamin.Andersen Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 24-Februar-2019
Region: Sydsjælland
Point: 2649
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Benjamin.Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30-Marts-2023 kl. 20:48
Benjamin Andersen
Til top
Benjamin.Andersen Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 24-Februar-2019
Region: Sydsjælland
Point: 2649
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (2) Tak(2)   Citér Benjamin.Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30-Marts-2023 kl. 19:42
I forbindelse med at min kære lillesøster desværre måtte ligge hendes gamle dværg pincher til hvile i den evige søvn. Byggede jeg en lille mindehund til hylden. Den er kraftigt inspireret af et chihuahua byg fra bogen "beautiful lego" dog med modifikationer. 
Det er ikke altid nødvendigt at opfinde den dybe tallerken når nogle andre har gjort det så fint. 

Bygget er lige til højrebenet uden de store tekniske udfordringer, men Lego kan også noget i forhold til pleje af sorgen for en tabt lille sjæl. Jeg syntes man igennem sine byg kan få klaret nogle af tankerne og finde lyspunkter i stedet for mørke pletter. 
Nok lomme psykologi, her er den. 

Benjamin Andersen
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.063 sekunder.